דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. קראוסובר או סדאן

      קראוסובר או סדאן

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      12 פוסטים 8 כותבים 222 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מאירמ מאיר

        @ראובי כתב בקראוסובר או סדאן:

        וכאן הבן שואל

        @ראובי כתב בקראוסובר או סדאן:

        הכנסה יומיומית של 2 ילדים לאוטו

        מקובל לומר שקראוסבר שומר על ערכו יותר מסדאן אבל יכול להיות דכיום כולם כמעט קראוסובר אז שונה, לא יודע…

        יש יותר גובה ברכב וזה טוב לאנשים גבוהים אבל לא רק… יש יותר מקום לרגליים ואפשר לנהוג אפי’ עם שטריימל😉…

        יש גם את העניין שהגחון גבוה המאפשר הגעה למקומות בהם הסדאן לא יכול להגיע.

        E מנותק
        E מנותק
        ez058
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מאיר כתב בקראוסובר או סדאן:

        אבל יכול להיות דכיום כולם כמעט קראוסובר אז שונה

        נראה לי שהא גופא…זה מה שהציבור רוצה, וזה לכאורה מוריד את מחירי הסדאן…

        לגבי הכנסת ילדים שמעתי מכמה אברכים שזה ממש יותר נח לקשור אותם ברכב גבוה.

        מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • E ez058

          @מאיר כתב בקראוסובר או סדאן:

          אבל יכול להיות דכיום כולם כמעט קראוסובר אז שונה

          נראה לי שהא גופא…זה מה שהציבור רוצה, וזה לכאורה מוריד את מחירי הסדאן…

          לגבי הכנסת ילדים שמעתי מכמה אברכים שזה ממש יותר נח לקשור אותם ברכב גבוה.

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @ez058 כתב בקראוסובר או סדאן:

          לגבי הכנסת ילדים שמעתי מכמה אברכים שזה ממש יותר נח לקשור אותם ברכב גבוה

          אמת

          ליצירת קשר לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ראוביר ראובי

            אני מעוניין להחליף את הקורולה שלי במשהו קצת יותר נחמד
            וכאן הבן שואל קראוסובר או סדאן
            אשמח לפירוט על ההבדלים ביניהם
            האם בהכנסה יומיומית של 2 ילדים לאוטו ההבדל משמעותי באמת
            האם נוחות הכניסה ויציאה משמעותי
            ואשמח לשמוע על עוד הבדלים אולי יסייע לשתמשים אחרים לפני קנייה
            תודה

            חובק עולםח מנותק
            חובק עולםח מנותק
            חובק עולם
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @ראובי כתב בקראוסובר או סדאן:

            האם בהכנסה יומיומית של 2 ילדים לאוטו ההבדל משמעותי באמת

            ילדים שצריך לקשור אותם בכיסאות- רכב גבוה בהחלט יותר נוח.

            @ראובי כתב בקראוסובר או סדאן:

            האם נוחות הכניסה ויציאה משמעותי

            תלוי בגודל הנהג. אנשים גדולים מרגישים הבדל גדול ממש.

            @ראובי כתב בקראוסובר או סדאן:

            ואשמח לשמוע על עוד הבדלים אולי יסייע לשתמשים אחרים לפני קנייה

            תצורת הסדאן יותר יעילה מבחינת האוירודנמיות מה שיותר מקל על צריכת הדלק. תא המטען הוא נפרד לחלוטין מהאוטו (למעט בכמה דגמים כמו אוקטביה ופריאוס) מה שמקל על המזגן לקרר יותר מהר בקיץ.

            ושאר מעלות הקרוסאובר כבר פורטו למעלה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • ראוביר ראובי

              אני מעוניין להחליף את הקורולה שלי במשהו קצת יותר נחמד
              וכאן הבן שואל קראוסובר או סדאן
              אשמח לפירוט על ההבדלים ביניהם
              האם בהכנסה יומיומית של 2 ילדים לאוטו ההבדל משמעותי באמת
              האם נוחות הכניסה ויציאה משמעותי
              ואשמח לשמוע על עוד הבדלים אולי יסייע לשתמשים אחרים לפני קנייה
              תודה

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר מגיה
              כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
              #6

              @ראובי ברשות העונים לעיל אוסיף דבר אחד למעלת הקרוסאובר שלא הוזכר על ידם.
              אם לרבנית יהיה (או יש) רישיון - קח בחשבון שבסופו של דבר, תאלץ לעבור לקרוסאובר…
              אז עדיף מוקדם מ…


              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

              ראוביר תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ג גיל

                @ראובי ברשות העונים לעיל אוסיף דבר אחד למעלת הקרוסאובר שלא הוזכר על ידם.
                אם לרבנית יהיה (או יש) רישיון - קח בחשבון שבסופו של דבר, תאלץ לעבור לקרוסאובר…
                אז עדיף מוקדם מ…

                ראוביר מנותק
                ראוביר מנותק
                ראובי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                תודה רבה לכל העונים ,
                @גיל אתה יכול לפרט יותר?
                אשמח לעוד מידע ממשתמשים נוספים,

                אלחנן 3א ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ראוביר ראובי

                  תודה רבה לכל העונים ,
                  @גיל אתה יכול לפרט יותר?
                  אשמח לעוד מידע ממשתמשים נוספים,

                  אלחנן 3א מנותק
                  אלחנן 3א מנותק
                  אלחנן 3
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @ראובי תא מטען בקרוסאובר יותר גבוה אפשר להעמיס גם דברים ארוכים יותר וגם ההרגשה בכביש יותר נוחה פחות מרגישים בורות עולים יותר בקלות על מדרכות הנהיגה יותר גבוהה אתה מסתכל על כולם מלמעלה לעומת סדאן שמרגישים בו יותר מחובר לכביש.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ראוביר ראובי

                    תודה רבה לכל העונים ,
                    @גיל אתה יכול לפרט יותר?
                    אשמח לעוד מידע ממשתמשים נוספים,

                    ג מנותק
                    ג מנותק
                    גיל
                    מאסטר מגיה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                    #9

                    @ראובי כתב בקראוסובר או סדאן:

                    @גיל אתה יכול לפרט יותר?

                    אין הרבה מה לפרט, המציאות היא שרובא דרובא מעדיפות את הרכבים הגבוהים.


                    דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                    למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יעקב 9י מנותק
                      יעקב 9י מנותק
                      יעקב 9
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב 9
                      #10

                      אבל אולי כדאי לך לבדוק בעצמך לפני שאתה קונה, אני אישית יותר נהנה לנהוג על סדאן אני מרגיש יותר גישמאק בסדאן שאני יכול להתרווח לאחור ועדיין לראות הכול משא"כ בקרוסאובר,

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • ראוביר ראובי

                        אני מעוניין להחליף את הקורולה שלי במשהו קצת יותר נחמד
                        וכאן הבן שואל קראוסובר או סדאן
                        אשמח לפירוט על ההבדלים ביניהם
                        האם בהכנסה יומיומית של 2 ילדים לאוטו ההבדל משמעותי באמת
                        האם נוחות הכניסה ויציאה משמעותי
                        ואשמח לשמוע על עוד הבדלים אולי יסייע לשתמשים אחרים לפני קנייה
                        תודה

                        שלמה א 0ש מנותק
                        שלמה א 0ש מנותק
                        שלמה א 0
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        לכל בעלי הקראוסובר
                        האם אתם מרגישים פחות יציבות על הכביש?
                        קל לחשוב בהיגיון שיציבות נמדדת ברוחב ובגובה
                        שכמה יותר רחב ויותר נמוך יותר מחובר לכביש
                        השאלה היא מנסיונכם, זה נכון?
                        אם זה נכון זה מינורי?

                        מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שלמה א 0ש שלמה א 0

                          לכל בעלי הקראוסובר
                          האם אתם מרגישים פחות יציבות על הכביש?
                          קל לחשוב בהיגיון שיציבות נמדדת ברוחב ובגובה
                          שכמה יותר רחב ויותר נמוך יותר מחובר לכביש
                          השאלה היא מנסיונכם, זה נכון?
                          אם זה נכון זה מינורי?

                          מאירמ מנותק
                          מאירמ מנותק
                          מאיר
                          מנהל ראשי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @שלמה-א-0 כתב בקראוסובר או סדאן:

                          לכל בעלי הקראוסובר
                          האם אתם מרגישים פחות יציבות על הכביש?
                          קל לחשוב בהיגיון שיציבות נמדדת ברוחב ובגובה
                          שכמה יותר רחב ויותר נמוך יותר מחובר לכביש
                          השאלה היא מנסיונכם, זה נכון?
                          אם זה נכון זה מינורי?

                          עברתי מאוריס לאאוטלנדר ואני מרגיש את ההבדל. האם זה משהו שמרגשים ביומיום? לא. אבל אם תרצה לתקוף כיכר, אתה תרגיש את זה ולא תרצה יותר…

                          ליצירת קשר לחץ כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          11

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.1k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום