מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח
-
הדברים שנכתבו לעיל נכונים בחלקם זה נכון שרוב המחשבים צורכים 65 וואט ויש גם 140 כמו שכתב @MEM אבל למרות זאת כל מחשב נייד יכול להטען גם ב45 וואט רק זה יטעין אותו יותר לאט
הסבר קטן למטיבי לכת:
מחשב נייד צורך מתח של 19 וולט ובין 2.5 ל7 אמפר תלוי במחשב אבל בעוד שמטען שנותן זרם אמפר פחות מהנצרך עדיין יטעין את המחשב רק לאט יותר אין הדבר כך ביחס למתח (וולט) ואם נטעין במטען שנותן רק 15 וולט או פחות מכך המחשב לא יטען
מטען רגיל נותן חשמל במתח של 5 וולט
מטען מהיר נותן חשמל במתח של 12 וולט
ועדיין שני אלו לא יוכלו להטעין מחשב נייד כי הוא צורך מתח של 19-20 וולט
רק מטען שיכול להוציא מתח של 19 וולט יוכל להטעין מחשב נייד
לגבי האמפר זה פחות קריטי ואם זה נמוך מהנדרש הוא יטעין את המחשב רק יותר לאט מהמטען הרגיל שלו
המטען הנ"ל מסוגל לתת מתח של 20 וולט בזרם של עד 2.25 אמפר ולכן הוא יטעין כל מחשב ניידלגבי הבוסטרים זה ודאי יותר מהיר ממטען רגיל (שמטעין בד"כ בין 10 ל18 וואט תלוי במטען) אבל יש בוסטרים שנטענים במהירות של 65 וואט תוך שעה וחצי עם מטען של 65 וואט ועם המטען הזה זה יקח שעתיים וקצת
@טכנולוג כתב במבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח:
הדברים שנכתבו לעיל נכונים בחלקם זה נכון שרוב המחשבים צורכים 65 וואט ויש גם 140 כמו שכתב @MEM אבל למרות זאת
כלמחשב נייד יכול להטען גם ב45 וואט רק זה יטעין אותו יותר לאטטעות - מנסיון
מחשבים קלים כן אבל 90W וכ"ש 140W ואפי’ חלק מה65W לא יוטענו כלל
כי זה גם חוסר תאימות של A+V ואל רק הW הסופי קובע… -
@טכנולוג כתב במבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח:
הדברים שנכתבו לעיל נכונים בחלקם זה נכון שרוב המחשבים צורכים 65 וואט ויש גם 140 כמו שכתב @MEM אבל למרות זאת
כלמחשב נייד יכול להטען גם ב45 וואט רק זה יטעין אותו יותר לאטטעות - מנסיון
מחשבים קלים כן אבל 90W וכ"ש 140W ואפי’ חלק מה65W לא יוטענו כלל
כי זה גם חוסר תאימות של A+V ואל רק הW הסופי קובע…@MEM למדת את הנושא?
יש בזה מלא נתונים לא אמרתי שרק הוואט קובע תקרא טוב טוב מה שכתבתי
אני לא אדם שכותב על סמך השערות אלא רק ידיעות ברורות שניסיתי בעצמי
אין לי מושג מהיכן אתה קובע שזו טעות ואני לא יודע מה ניסית אבל אם תרצה אעלה לך תמונה של מטען 20 וואט בלבד שמטעין מחשב נייד של 90 וואט -
@MEM למדת את הנושא?
יש בזה מלא נתונים לא אמרתי שרק הוואט קובע תקרא טוב טוב מה שכתבתי
אני לא אדם שכותב על סמך השערות אלא רק ידיעות ברורות שניסיתי בעצמי
אין לי מושג מהיכן אתה קובע שזו טעות ואני לא יודע מה ניסית אבל אם תרצה אעלה לך תמונה של מטען 20 וואט בלבד שמטעין מחשב נייד של 90 וואט -
@טכנולוג מטעינים את המחשב ישירות מהצופצ’יק הקטן הזה?
כי נשמע מפחיד לסמוך על שינויי המתח ועל קפיצות בכזה מכשיר סיני קטן לשימוש למחשב רגיש ויקר@aiib המחשב יכול להיהרס רק ממתח יותר גבוה לא ממתח יותר נמוך והמטען הזה לא מסוגל לתת מתח יותר מ20 גם אם הוא מאוד ירצה…
וכן הטענתי הרבה פעמים דרך מטענים כאלה (אמנם לא יצא לי להטעין שעות רק משהו זמני 20 דקות חצי שעה)
מה שכן יש מטענים פשוטים שבשימוש ממושך מתחממים ומפסיקים להטעין עד שהם מתקררים אבל לא מעבר לכך
הדבר נכון גם במטעני קיר יש מטענים שמיועדים לפלאפון ומטעינים בלי בעיה גם מחשב נייד
כמובן לא לוקח שום אחריות אני רק משתף על דברים שאני עצמי עשיתי ועושה -
@aiib המחשב יכול להיהרס רק ממתח יותר גבוה לא ממתח יותר נמוך והמטען הזה לא מסוגל לתת מתח יותר מ20 גם אם הוא מאוד ירצה…
וכן הטענתי הרבה פעמים דרך מטענים כאלה (אמנם לא יצא לי להטעין שעות רק משהו זמני 20 דקות חצי שעה)
מה שכן יש מטענים פשוטים שבשימוש ממושך מתחממים ומפסיקים להטעין עד שהם מתקררים אבל לא מעבר לכך
הדבר נכון גם במטעני קיר יש מטענים שמיועדים לפלאפון ומטעינים בלי בעיה גם מחשב נייד
כמובן לא לוקח שום אחריות אני רק משתף על דברים שאני עצמי עשיתי ועושה -
@טכנולוג כתב במבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח:
המחשב יכול להיהרס רק ממתח יותר גבוה לא ממתח יותר נמוך והמטען הזה לא מסוגל לתת מתח יותר מ20 גם אם הוא מאוד ירצה…
ומשנויי מתח הוא לא יכול להיהרס?
-
@aiib יש לו בקר שמווסת לא אמורים להיות שינויי מתח אמרתי שאם קורה משהו חריג זה שינוי מתח כלפי מטה ולא כלפי מעלה
-
-
@טכנולוג מטעינים את המחשב ישירות מהצופצ’יק הקטן הזה?
כי נשמע מפחיד לסמוך על שינויי המתח ועל קפיצות בכזה מכשיר סיני קטן לשימוש למחשב רגיש ויקר@aiib מניסיון של מעל שנה הכל בסדר,
אני לא יודע בדיוק איך עובד טייפ סי PD אבל יש תקשורת בין המחשב למטען לגבי גובה הזרם,
דרך אגב זה העתיד העולמי, לאט לאט גם כלי עבודה כמו מברגות נטענים ככה, ראיתי כבר פרסומת על אופניים חשמליות שנטענות ככה,
יש מטענים שיציאה אחת מוציאה 140W, -
@aiib מניסיון של מעל שנה הכל בסדר,
אני לא יודע בדיוק איך עובד טייפ סי PD אבל יש תקשורת בין המחשב למטען לגבי גובה הזרם,
דרך אגב זה העתיד העולמי, לאט לאט גם כלי עבודה כמו מברגות נטענים ככה, ראיתי כבר פרסומת על אופניים חשמליות שנטענות ככה,
יש מטענים שיציאה אחת מוציאה 140W,@אנונימוס כתב במבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח:
אבל יש תקשורת בין המחשב למטען לגבי גובה הזרם
אני מבין. אני רק חושש שמוצרים רגישים לא יכולים להסתמך על תקשורת של מוצר ב11 שקל כי אין בקרת איכות מספיק טובה שתמנע קפיצות או שינויי מתח מה שיכול לשרוף משהו רגיש.
אגב, יש מוצר כמו מטען רגיל של מחשב שמתחבר ישירות למצת הרכב. זה נשמע כבר יותר הגיוני…
