דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. צריכה של דלק

      צריכה של דלק

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      23 פוסטים 7 כותבים 216 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ט טייס קרבי

        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בצריכה של דלק:

        מכאן נוצר (החישוב השלישי) צריכה הממוצעת של 1 ל-12.5 בנסיעה משולבת = עירוני ובינעירוני.

        וזה בהנחה שאתה נוסע חצי חצי עירוני ובין עירוני כי אם אתה נוסה 80% עירוני 20% בין עירוני המשולבת שלך יהיה 1 ל 10.7

        ש מנותק
        ש מנותק
        שיפקה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @טייס-קרבי כתב בצריכה של דלק:

        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בצריכה של דלק:

        מכאן נוצר (החישוב השלישי) צריכה הממוצעת של 1 ל-12.5 בנסיעה משולבת = עירוני ובינעירוני.

        וזה בהנחה שאתה נוסע חצי חצי עירוני ובין עירוני כי אם אתה נוסה 80% עירוני 20% בין עירוני המשולבת שלך יהיה 1 ל 10.7

        לפי מה שכתוב פה הפי’ של 16.13, זה שלכל ליטר אפשר לנסוע קצת יותר מ16 ק"מ
        יש לי פה סתירה בין שני הפי’
        כי כפי מה שכתבו לי הפי’ שזה נע בין 16 ל 13
        האם אפשר לעשות סדר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • LexusL מנותק
          LexusL מנותק
          Lexus
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          באתר אוטו יש מידע שאמור להיות מדויק ואמין יותר
          https://www.auto.co.il/cars/compare-cars/?versions=492635%2C523435
          באופן כללי אתר מאוד נוח ושימושי להשוואת רכבים בכל פרמטר שהוא

          שיפור החיפוש ביד2

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • LexusL Lexus

            באתר אוטו יש מידע שאמור להיות מדויק ואמין יותר
            https://www.auto.co.il/cars/compare-cars/?versions=492635%2C523435
            באופן כללי אתר מאוד נוח ושימושי להשוואת רכבים בכל פרמטר שהוא

            ש מנותק
            ש מנותק
            שיפקה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @Lexus
            תודה רבה👍 👍
            אין לי עדיין מספיק מוניטין להצביע

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שיפקה

              @שיפקה
              דאצ’יה לודג’י
              Laureate ידני דיזל 1.5 (109 כ״ס) [2017-2019]
              אם זה נכון כשאני גומר חצי שנה מקבלת רישיון אצטרך לעשות הסבה לידני!
              מחיר הרכב נע בין 15 ל20 אלף (דיברתי כבר אם משתמש כמה שנים ברכב כזה)
              בדרך כלל כתוב משולבת 16.13 ברכבים האלו, אם הבנתי נכון זה 1/16-13 למיני וואן

              טוסוןט מנותק
              טוסוןט מנותק
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @שיפקה לא הכל נקבע לפי צריכת דלק
              אני ממליץ שכשהעניין יהיה רלוונטי תפתח שרשור ותתייעץ על הכל בצורה מסודרת

              כמובן שלהוציא רישיון על ידני זה עשוי להיות נחמד מאוד, אבל למה לחכות לחצי שנה?
              תנצל את זה שאתה זוכר עדיין איך נוהגים בטסט

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)

              נחייה ולא…

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טוסוןט טוסון

                @שיפקה לא הכל נקבע לפי צריכת דלק
                אני ממליץ שכשהעניין יהיה רלוונטי תפתח שרשור ותתייעץ על הכל בצורה מסודרת

                כמובן שלהוציא רישיון על ידני זה עשוי להיות נחמד מאוד, אבל למה לחכות לחצי שנה?
                תנצל את זה שאתה זוכר עדיין איך נוהגים בטסט

                ש מנותק
                ש מנותק
                שיפקה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @טוסון
                המורה שלי אמר לי שאם אני ילמד לעבור לידני לפני הרבה ניסיון בנסיעה זה יעלה לי הרבה שיעורים, משא"כ אחרי נהיגה של כמה חדשים, ההסבה יהיה יותר קל!

                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שיפקה

                  @טוסון
                  המורה שלי אמר לי שאם אני ילמד לעבור לידני לפני הרבה ניסיון בנסיעה זה יעלה לי הרבה שיעורים, משא"כ אחרי נהיגה של כמה חדשים, ההסבה יהיה יותר קל!

                  טוסוןט מנותק
                  טוסוןט מנותק
                  טוסון
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @שיפקה יכול להיות, לי נראה קצת אחרת
                  ככל ואני נוהג יותר, אני פחות מצליח לראות את עצמי עובר טסט…
                  אולי זה תלוי בצורת הנהיגה שלך

                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                  (מס"י פ"א)

                  נחייה ולא…

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טוסוןט טוסון

                    @שיפקה יכול להיות, לי נראה קצת אחרת
                    ככל ואני נוהג יותר, אני פחות מצליח לראות את עצמי עובר טסט…
                    אולי זה תלוי בצורת הנהיגה שלך

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שיפקה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @טוסון
                    אני עדיין לפני טסט
                    אני לקראת השיעור ה20, שאלתי למורה אולי אני יעבור לידני אפי’ אם זה יקח עוד כ4-6 שיעורים
                    הוא טוען שזה יעביר אותי למצב מוקדם עד שאני יתפוס איך זה עובד ולהשתלט על כל הנהיגה במצב כזה זה יקח לי כ 10 שיעורים אחורה (הוא מורה רק על אטומט, בבית ספר שיש עוד מורים לידני)
                    נעשה פה סקר מה הציבור אומרים

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שיפקה

                      @טוסון
                      אני עדיין לפני טסט
                      אני לקראת השיעור ה20, שאלתי למורה אולי אני יעבור לידני אפי’ אם זה יקח עוד כ4-6 שיעורים
                      הוא טוען שזה יעביר אותי למצב מוקדם עד שאני יתפוס איך זה עובד ולהשתלט על כל הנהיגה במצב כזה זה יקח לי כ 10 שיעורים אחורה (הוא מורה רק על אטומט, בבית ספר שיש עוד מורים לידני)
                      נעשה פה סקר מה הציבור אומרים

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @שיפקה לדעתי לא, אל תעבור, קודם תהיה עם רישיון ביד
                      הרבה הצלחה, ובעז"ה בראשון

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                        @שיפקה כן, הכוונה ממוצע בין 21 עד 28 - כפי תיאור שאלתך.

                        דרך אגב איזה רכב לוקח 1 /28 ? 😉

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שיפקה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בצריכה של דלק:

                        דרך אגב איזה רכב לוקח 1 /28 ?

                        דציה לוגאן
                        b72a6d81-ee92-42ef-8e46-de5568094525-image.png
                        אני עדיין לא יכול לצרף קישור
                        קילומטראז׳120,000 צבעלבן שנהב בעלות נוכחית חברה תיבת הילוכים אוטומטי תאריך עליה לכביש05/2018 סוג מנוע דיזל מרכב סטיישן / טורר מושבים5 כוח סוס90 נפח מנוע 1,461 צריכת דלק משולבת 27.78

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שיפקה

                          @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בצריכה של דלק:

                          דרך אגב איזה רכב לוקח 1 /28 ?

                          דציה לוגאן
                          b72a6d81-ee92-42ef-8e46-de5568094525-image.png
                          אני עדיין לא יכול לצרף קישור
                          קילומטראז׳120,000 צבעלבן שנהב בעלות נוכחית חברה תיבת הילוכים אוטומטי תאריך עליה לכביש05/2018 סוג מנוע דיזל מרכב סטיישן / טורר מושבים5 כוח סוס90 נפח מנוע 1,461 צריכת דלק משולבת 27.78

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אליה
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אליה
                          #22

                          @שיפקה בתמונה סנדרו לא לוגאן ובפועל הנתון רחוק מהמציאות 16-20 לליטר

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אליה

                            @שיפקה בתמונה סנדרו לא לוגאן ובפועל הנתון רחוק מהמציאות 16-20 לליטר

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שיפקה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @אליה
                            האם בלוגאן זה כן קרוב למציאות?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            • 1
                            • 2

                            89

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.8k

                            נושאים

                            131.9k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום