דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו

      SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      47 פוסטים 10 כותבים 369 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

        (אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )

        כן!

        בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.

        אם כבר להיפך.

        מ מנותק
        מ מנותק
        מאיר ג
        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
        #35

        @נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

        תחשוב על איך פלאג עובד ואיך הוא נשחק ותבין שכמעט אין אופציה שפלאג יהרס בבת אחת, מה גם שפלאג הכי הרוס שיש עדיין יעבוד במידה מסויימת.

        פלאג לאט לאט נשרף ונשחק (החלק הקרמי (או נוחשת או אירידיום) נשחק והמרחק גדל) מה שלא נותן הצתות מקסימליות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

          @israel_458xv20n תחשוב על איך פלאג עובד ואיך הוא נשחק ותבין שכמעט אין אופציה שפלאג יהרס בבת אחת, מה גם שפלאג הכי הרוס שיש עדיין יעבוד במידה מסויימת.

          I מנותק
          I מנותק
          israel_458xv20n
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #36

          @נייטרון-חפשי נכון, ולכן זה כמו שאמרתי, שפלאג מתחיל להשחק אז מתחיל רעידות ולכן הרעידות הן קבועות, ומתגברות לאט לאט, אבל עדיין הם קבועות. בקויל הוא נהרס בפתאומיות ולכן הוא עדיין מגמגם והרעידות לא יציבות. ככה אני הבנתי ממה שראיתי בסרטונים.

          נייטרון חפשינ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • I israel_458xv20n

            @נייטרון-חפשי נכון, ולכן זה כמו שאמרתי, שפלאג מתחיל להשחק אז מתחיל רעידות ולכן הרעידות הן קבועות, ומתגברות לאט לאט, אבל עדיין הם קבועות. בקויל הוא נהרס בפתאומיות ולכן הוא עדיין מגמגם והרעידות לא יציבות. ככה אני הבנתי ממה שראיתי בסרטונים.

            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשי
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #37

            @israel_458xv20n כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

            בקויל הוא נהרס בפתאומיות ולכן הוא עדיין מגמגם

            @israel_458xv20n כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

            בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם,

            או שיש לי בעיה בהבנת הנכתב או שיש כאן הבדלי שפה.
            אני מבין שמגמגם פירושו עובד חלקית, לעומת, ‘נהרס’ שזה אומר הפסיק לעבוד.

            pikolinou@gmail.com

            I תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • I israel_458xv20n

              @נייטרון-חפשי נכון, ולכן זה כמו שאמרתי, שפלאג מתחיל להשחק אז מתחיל רעידות ולכן הרעידות הן קבועות, ומתגברות לאט לאט, אבל עדיין הם קבועות. בקויל הוא נהרס בפתאומיות ולכן הוא עדיין מגמגם והרעידות לא יציבות. ככה אני הבנתי ממה שראיתי בסרטונים.

              מ מנותק
              מ מנותק
              מאיר ג
              כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
              #38

              @israel_458xv20n @נייטרון-חפשי התווכח איתך בעיקר על מה שטענת שכויל לא הולך לגמרי ופלאג מיד הולך
              והמציאות היא הפוכה שפלאג זה תהליך ארוך
              וכויל הולך מהר ובפתע פתאום-נשרף.
              עכשיו להגיון שמאחורי הדברים
              פלאג תקול יוצר פולסים לא יציבים ודווקא לכן יש רעידות לא יציבות
              כי פעולת המנוע לא מתואמת
              תחשוב שבצלינר אחד הבוכנה זזה במהירות איקס
              ובצלינדר שני במהירות אחרת
              וכל התנועות האלו אמורים להיפגש היכן שהוא-בגל הארכובה

              I תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                @israel_458xv20n כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                בקויל הוא נהרס בפתאומיות ולכן הוא עדיין מגמגם

                @israel_458xv20n כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם,

                או שיש לי בעיה בהבנת הנכתב או שיש כאן הבדלי שפה.
                אני מבין שמגמגם פירושו עובד חלקית, לעומת, ‘נהרס’ שזה אומר הפסיק לעבוד.

                I מנותק
                I מנותק
                israel_458xv20n
                כתב נערך לאחרונה על ידי israel_458xv20n
                #39

                @נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                או שיש לי בעיה בהבנת הנכתב או שיש כאן הבדלי שפה.
                אני מבין שמגמגם פירושו עובד חלקית, לעומת, ‘נהרס’ שזה אומר הפסיק לעבוד.

                לכבוד הוא לי שלקחת את דברי בדקדוק רב, להבדיל כמו דברי הגמרא הק’

                ממש לא הבנת את דברי, הקוייל נהרס בזה שהוא מגמגם.

                לענייננו: אני ממש לא באתי להתווכח איתך, אני בסך הכל נמצא כאן בפורום כדי ללמוד, ואם אני יכול גם לעזור לאחרים, ומה שאמרתי לו שאפשר להבין איזה חלק פגום ע"י סוג הרעידות
                אתה כתבת אם כבר ההפך, ואני הבנתי שאתה מדבר על הרעידות אז בבקשה ממך פעם הבאה אל תחסוך במילים אלא תסביר על מה כוונתך.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מאיר ג

                  @israel_458xv20n @נייטרון-חפשי התווכח איתך בעיקר על מה שטענת שכויל לא הולך לגמרי ופלאג מיד הולך
                  והמציאות היא הפוכה שפלאג זה תהליך ארוך
                  וכויל הולך מהר ובפתע פתאום-נשרף.
                  עכשיו להגיון שמאחורי הדברים
                  פלאג תקול יוצר פולסים לא יציבים ודווקא לכן יש רעידות לא יציבות
                  כי פעולת המנוע לא מתואמת
                  תחשוב שבצלינר אחד הבוכנה זזה במהירות איקס
                  ובצלינדר שני במהירות אחרת
                  וכל התנועות האלו אמורים להיפגש היכן שהוא-בגל הארכובה

                  I מנותק
                  I מנותק
                  israel_458xv20n
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #40

                  @מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                  נייטרון-חפשי התווכח איתך בעיקר על מה שטענת שכויל לא הולך לגמרי ופלאג מיד הולך
                  והמציאות היא הפוכה שפלאג זה תהליך ארוך
                  וכויל הולך מהר ובפתע פתאום-נשרף.

                  לא טענתי דבר כזה בשום מקום. לא הבנת את מה שכתבתי תראה בפוסט קודם אני דיברתי רק על הרעידות שמישהו כתב שאין רעידות בפלאג.

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • I israel_458xv20n

                    @מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                    נייטרון-חפשי התווכח איתך בעיקר על מה שטענת שכויל לא הולך לגמרי ופלאג מיד הולך
                    והמציאות היא הפוכה שפלאג זה תהליך ארוך
                    וכויל הולך מהר ובפתע פתאום-נשרף.

                    לא טענתי דבר כזה בשום מקום. לא הבנת את מה שכתבתי תראה בפוסט קודם אני דיברתי רק על הרעידות שמישהו כתב שאין רעידות בפלאג.

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאיר ג
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                    #41

                    @israel_458xv20n אוקי עכשיו עברתי על הכל לפי הסדר אתה צודק שלא הובנת לגמרי
                    אבל אם יש לך עוד כוח 💪 יש עדיין על מה להתווכח😀

                    (לי אין. אני הרבה פעמים מעדיף להיות הלא צודק ולא להתיש את עצמי בוויכוחים עקרים)

                    טוסוןט I 2 תגובות תגובה אחרונה
                    3
                    • מ מאיר ג

                      @israel_458xv20n אוקי עכשיו עברתי על הכל לפי הסדר אתה צודק שלא הובנת לגמרי
                      אבל אם יש לך עוד כוח 💪 יש עדיין על מה להתווכח😀

                      (לי אין. אני הרבה פעמים מעדיף להיות הלא צודק ולא להתיש את עצמי בוויכוחים עקרים)

                      טוסוןט מחובר
                      טוסוןט מחובר
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #42
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מאיר ג

                        @israel_458xv20n אוקי עכשיו עברתי על הכל לפי הסדר אתה צודק שלא הובנת לגמרי
                        אבל אם יש לך עוד כוח 💪 יש עדיין על מה להתווכח😀

                        (לי אין. אני הרבה פעמים מעדיף להיות הלא צודק ולא להתיש את עצמי בוויכוחים עקרים)

                        I מנותק
                        I מנותק
                        israel_458xv20n
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #43

                        @מאיר-ג


                        כפי שכתבתי לא באתי להתווכח אלא להבין, הייתי שמח להמשיך אבל יש כולל מחר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • 8 מנותק
                          8 מנותק
                          87878787
                          כתב נערך לאחרונה על ידי 87878787
                          #44

                          זה קרה לי ברכב של אשתי וזה היה גם קוויל בפריוס עשר
                          מה שחשוב לדעת מלבד שלא מחליפים גם לאבטויוטה קולים אא’'כ הם הלכו וגם אז אחד אחד שמחליפים האיכותי בלבד ועוד נקודה שבמצבים שהחליפו וזה לא עוזר יתכן שהחיווט של הגויים פגום והוא לא מקבל חשמל תקין ולכן מגמגם אתמול היה אצלי אברך עם גמגום במנוע הקורולה וזה היה קויל זה המחלה של הטויוטות מומלץ לבעלי טויוטה עם ידים טובות להחזיק קויל אחד במלאי וללמוד איך להחליף אותו ואם יש רעידות לבדוק אחד אחד אם זה פותר אותם או לחילופין לבדוק אם מחשב איזה צילינדר זה

                          M נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • 8 87878787

                            זה קרה לי ברכב של אשתי וזה היה גם קוויל בפריוס עשר
                            מה שחשוב לדעת מלבד שלא מחליפים גם לאבטויוטה קולים אא’'כ הם הלכו וגם אז אחד אחד שמחליפים האיכותי בלבד ועוד נקודה שבמצבים שהחליפו וזה לא עוזר יתכן שהחיווט של הגויים פגום והוא לא מקבל חשמל תקין ולכן מגמגם אתמול היה אצלי אברך עם גמגום במנוע הקורולה וזה היה קויל זה המחלה של הטויוטות מומלץ לבעלי טויוטה עם ידים טובות להחזיק קויל אחד במלאי וללמוד איך להחליף אותו ואם יש רעידות לבדוק אחד אחד אם זה פותר אותם או לחילופין לבדוק אם מחשב איזה צילינדר זה

                            M מנותק
                            M מנותק
                            mik6868
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #45

                            @87878787 להחליף קוייל בפריוס באמת צריך לפרק מגבים ומגשים שמתחת כדי להחליף?
                            משנה איזה דור ?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • 8 87878787

                              זה קרה לי ברכב של אשתי וזה היה גם קוויל בפריוס עשר
                              מה שחשוב לדעת מלבד שלא מחליפים גם לאבטויוטה קולים אא’'כ הם הלכו וגם אז אחד אחד שמחליפים האיכותי בלבד ועוד נקודה שבמצבים שהחליפו וזה לא עוזר יתכן שהחיווט של הגויים פגום והוא לא מקבל חשמל תקין ולכן מגמגם אתמול היה אצלי אברך עם גמגום במנוע הקורולה וזה היה קויל זה המחלה של הטויוטות מומלץ לבעלי טויוטה עם ידים טובות להחזיק קויל אחד במלאי וללמוד איך להחליף אותו ואם יש רעידות לבדוק אחד אחד אם זה פותר אותם או לחילופין לבדוק אם מחשב איזה צילינדר זה

                              נייטרון חפשינ מנותק
                              נייטרון חפשינ מנותק
                              נייטרון חפשי
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #46

                              מדור 3 והלאה (2010)

                              @87878787 כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                              יתכן שהחיווט של הגויים פגום

                              ???

                              pikolinou@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • 8 מנותק
                                8 מנותק
                                87878787
                                כתב נערך לאחרונה על ידי 87878787
                                #47

                                בפריוס שמונה יש שם כמו תיבת פיוסים קטנה עם ריילי כחול בודד שעם שני ברגי עשר מחובר וקל להוציא אותו אבל מדור שלש יש באמת יותר עבודה עד לאוריס ששם עשו לנו חיים קלים וזה גישה כמו ברוב הרכבים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                • 1
                                • 2
                                • 3

                                106

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.7k

                                נושאים

                                131.3k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום