דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. פורום דיונים וחדשות רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
      695 פוסטים 100 כותבים 68.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        @אבי-56 על זה נאמר.
        אל תחשוב מה הסוס חושב כי הוא לא חושב…

        אבי 56א מנותק
        אבי 56א מנותק
        אבי 56
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #586

        @תודה-לבורא-עולם-0 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אבי 56א אבי 56

          @אושר-מתקרב
          אידיוט מושלם

          אריאל קמחיא מנותק
          אריאל קמחיא מנותק
          אריאל קמחי
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #587

          @אבי-56 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

          @אושר-מתקרב אידיוט מושלם

          מי הדיוט אושר מתקרב או הנהג…😆 😆 😆 תמיד חשוב לפסק טוב או להוסיף מילה או שניים…

          אבי 56א תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • אריאל קמחיא אריאל קמחי

            @אבי-56 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

            @אושר-מתקרב אידיוט מושלם

            מי הדיוט אושר מתקרב או הנהג…😆 😆 😆 תמיד חשוב לפסק טוב או להוסיף מילה או שניים…

            אבי 56א מנותק
            אבי 56א מנותק
            אבי 56
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #588

            @אריאל-קמחי 👍👍👍👍👍👍👍👍👍
            אין לי מספיק כדי לפרגן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אושר מתקרבא אושר מתקרב

              VID-20260601-WA0038.mp4
              undefined

              ה מנותק
              ה מנותק
              הרשלה 0
              כתב נערך לאחרונה על ידי הרשלה 0
              #589
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ משתמש מתחיל

                מקווה שזה המקום…
                הייתי חייב לפרוק את זה איפשהו 😬
                ה_בסוף_הוא_הצליח_לחנות.mp4
                (זכויות יוצרים - המעניינים)
                נשלח לנטפרי.

                א מנותק
                א מנותק
                איש גמזו
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #590

                @משתמש-מתחיל מה זה הניסן השחורה שם?

                מ ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • א איש גמזו

                  @משתמש-מתחיל מה זה הניסן השחורה שם?

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משתמש מתחיל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #591

                  @איש-גמזו לא צילמתי את זה בעצמי… 😆

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ משתמש מתחיל

                    @איש-גמזו לא צילמתי את זה בעצמי… 😆

                    א מנותק
                    א מנותק
                    איש גמזו
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #592

                    @משתמש-מתחיל שאלתי אם אתה יודע מה זה הדגם הזה

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א איש גמזו

                      @משתמש-מתחיל שאלתי אם אתה יודע מה זה הדגם הזה

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      משתמש מתחיל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #593

                      @איש-גמזו צחקתי, כמובן שאם הייתי יודע הייתי עונה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ משתמש מתחיל

                        מקווה שזה המקום…
                        הייתי חייב לפרוק את זה איפשהו 😬
                        ה_בסוף_הוא_הצליח_לחנות.mp4
                        (זכויות יוצרים - המעניינים)
                        נשלח לנטפרי.

                        ג מנותק
                        ג מנותק
                        גיל
                        מאסטר מגיה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #594

                        @משתמש-מתחיל מזכיר לי את זה.
                        כנראה הוא עשה כעצתו.


                        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א איש גמזו

                          @משתמש-מתחיל מה זה הניסן השחורה שם?

                          ב מנותק
                          ב מנותק
                          ביני
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #595

                          @איש-גמזו ניסאן פטרול

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • רפאל 1ר מנותק
                            רפאל 1ר מנותק
                            רפאל 1
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #596

                            אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                            פשוט פחד מוות,
                            (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                            VID-20260601-WA0150.mp4

                            ח משה שמחהמ מיישהמ מ תמיםת 6 תגובות תגובה אחרונה
                            12
                            • רפאל 1ר רפאל 1

                              אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                              פשוט פחד מוות,
                              (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                              VID-20260601-WA0150.mp4

                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חיים Y0737
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
                              #597
                              פוסט זה נמחק!
                              רפאל 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חיים Y0737

                                פוסט זה נמחק!

                                רפאל 1ר מנותק
                                רפאל 1ר מנותק
                                רפאל 1
                                כתב נערך לאחרונה על ידי רפאל 1
                                #598
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • רפאל 1ר רפאל 1

                                  אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                                  פשוט פחד מוות,
                                  (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                                  VID-20260601-WA0150.mp4

                                  משה שמחהמ מנותק
                                  משה שמחהמ מנותק
                                  משה שמחה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי משה שמחה
                                  #599
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • חובק עולםח חובק עולם

                                    @משתמש-מתחיל אין לי מושג מה קרה שם אבל לפי מה שראיתי זה הרבה יותר זמן ממה שלוקח לבן אדם לקלוט שטעה. אם זו טעות הוא היה קולט בשניה שנגע בניסאן. לפי הסרטון זה לא נראה שהפסיק בכלל.

                                    ל מנותק
                                    ל מנותק
                                    לוחצגז
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #600

                                    @חובק-עולם כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                    @משתמש-מתחיל אין לי מושג מה קרה שם אבל לפי מה שראיתי זה הרבה יותר זמן ממה שלוקח לבן אדם לקלוט שתעה. אם זו טעות הוא היה קולט בשניה שנגע בניסאן. לפי הסרטון זה לא נראה שהפסיק בכלל.

                                    נכון, אבל מאידך אחרי שהוא נוגע בניסאן ניכר שהוא מוסיף עוד לחיצה בריאה על הגז.

                                    נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ל לוחצגז

                                      @חובק-עולם כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                      @משתמש-מתחיל אין לי מושג מה קרה שם אבל לפי מה שראיתי זה הרבה יותר זמן ממה שלוקח לבן אדם לקלוט שתעה. אם זו טעות הוא היה קולט בשניה שנגע בניסאן. לפי הסרטון זה לא נראה שהפסיק בכלל.

                                      נכון, אבל מאידך אחרי שהוא נוגע בניסאן ניכר שהוא מוסיף עוד לחיצה בריאה על הגז.

                                      נייטרון חפשינ מנותק
                                      נייטרון חפשינ מנותק
                                      נייטרון חפשי
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #601

                                      @לוחצגז נראה לי שכשהוא פגע בניסאן משהו שם נשרט…

                                      pikolinou@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • רפאל 1ר רפאל 1

                                        אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                                        פשוט פחד מוות,
                                        (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                                        VID-20260601-WA0150.mp4

                                        מיישהמ מנותק
                                        מיישהמ מנותק
                                        מיישה
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #602

                                        @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                        אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                                        פשוט פחד מוות,
                                        (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                                        VID-20260601-WA0150.mp4

                                        ראיתי את זה, זה ליד הבית שלי
                                        יש כאן ילדים שחיים בניסים גלויים
                                        יש זלזול מטורף בחיי אדם, גם מצד הנהגים וגם מצד הולכי הרגל
                                        איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!
                                        רק להתפלל על הילדים הללו ש’שומר פתאים’ יציל אותם ואותנו.

                                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                        יוסי לויי נייטרון חפשינ תודה לבורא עולם 0ת 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        7
                                        • מיישהמ מיישה

                                          @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                          אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                                          פשוט פחד מוות,
                                          (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                                          VID-20260601-WA0150.mp4

                                          ראיתי את זה, זה ליד הבית שלי
                                          יש כאן ילדים שחיים בניסים גלויים
                                          יש זלזול מטורף בחיי אדם, גם מצד הנהגים וגם מצד הולכי הרגל
                                          איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!
                                          רק להתפלל על הילדים הללו ש’שומר פתאים’ יציל אותם ואותנו.

                                          יוסי לויי מנותק
                                          יוסי לויי מנותק
                                          יוסי לוי
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #603

                                          @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                          איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!

                                          זה חמור מאוד כשלעצמו אבל חמור שבעתיים כשחוצים שלא במעבר חציה ובלי שדה ראיה לנהג

                                          שמח לעזור

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          • ס מנותק
                                            ס מנותק
                                            סופרמומחה
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #604

                                            וההוא שעובר את הכביש אחריהם בכלל שיגע אותי
                                            כאילו לא היה כאן אסון לפני רגע
                                            למה הילדים עוברים את הכביש בצורה לא בטוחה???
                                            בגללינו!
                                            אני רואה אנשים משתגעים בשביל כמה שקלים, ואילו בחיים שלהם מזלזלים כקליפת השום, מפוצץ
                                            אני משנן לילדי,
                                            אתה לא עובר לבד כביש (ילד פחות מגיל 9), ואם בגלל זה תאחר לחיידר, תגיד לי בצהריים ואני אתן לך פרס

                                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            8
                                            • רפאל 1ר רפאל 1

                                              אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                                              פשוט פחד מוות,
                                              (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                                              VID-20260601-WA0150.mp4

                                              ח מנותק
                                              ח מנותק
                                              חיים Y0737
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #605

                                              @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                              חובה להעלות,
                                              פשוט פחד מוות,

                                              אחיות על הכביש…
                                              בעל הפריוס פשוט תותח בסייעתא דשמיא זכה להציל חיים, הוא לא היה אשם וגם היה ערני מספיק!!

                                              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              9

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 28
                                              • 29
                                              • 30
                                              • 31
                                              • 32
                                              • 33
                                              • 34
                                              • 35

                                              17

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום