דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)

      מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      146 פוסטים 16 כותבים 25.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

        @טכנולוג
        לגבי המכס מה זה אומר ?
        עודכן בתאריך ט"ו בסיוון תשפ"ו, 31/05/26
        לגבי היום 1b483146-5289-42ee-a118-44161bfc3ff3-image.png
        משמע שעדיין לא נכנס לתוקף הפטור לא ??

        ועוד דבר במצלמת z60 pro
        גם שם המצלמה אחורית 2K
        1f248991-c420-4b5c-9fcd-d60965ce2ee7-image.png
        וגם ב z60 master
        אז מה ההבדל ?? הסוג חיישן ??
        ציטוט

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k

        ולמה הפרו עולה יותר אם השני יותר טוב ?

        ט מנותק
        ט מנותק
        טכנולוג
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #36

        @יחצ-המקצוען לא יודע מאיפה ציטטת אבל נכון לעכשיו עד 130$ אין מכס
        התמונה שצירפת היא של קדמית , אחורית ופנימית
        הקדמית היא 4k האחורית היא 1080p והפנימית היא 2k
        אבל בz60 master גם האחורית היא 2k
        תראה כאן פירטתי על ההבדלים בינהם

        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ב בנג'ה

          @itamar לא הבנתי אז כולם מזמינים?
          מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
          אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

          itamarI מנותק
          itamarI מנותק
          itamar
          כתב נערך לאחרונה על ידי itamar
          #37

          @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

          מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
          אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

          זה פשוט, תכתוב לו לפני שאתה מזמין שאתה רוצה להזמין ושיכתוב על החבילה מחיר נמוך יותר כדי שלא יהיה מס
          זה לא מסובך

          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • itamarI itamar

            @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

            מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
            אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

            זה פשוט, תכתוב לו לפני שאתה מזמין שאתה רוצה להזמין ושיכתוב על החבילה מחיר נמוך יותר כדי שלא יהיה מס
            זה לא מסובך

            מיישהמ מנותק
            מיישהמ מנותק
            מיישה
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #38

            @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

            @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

            מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
            אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

            זה פשוט, תכתוב לו לפני שאתה מזמין שאתה רוצה להזמין ושיכתוב על החבילה מחיר נמוך יותר כדי שלא יהיה מס
            זה לא מסובך

            זה כבר לא עובד מזה עידן ועידנים.

            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

            קורולה אברכיםק itamarI אביעדא 3 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • מיישהמ מיישה

              @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

              @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

              מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
              אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

              זה פשוט, תכתוב לו לפני שאתה מזמין שאתה רוצה להזמין ושיכתוב על החבילה מחיר נמוך יותר כדי שלא יהיה מס
              זה לא מסובך

              זה כבר לא עובד מזה עידן ועידנים.

              קורולה אברכיםק מנותק
              קורולה אברכיםק מנותק
              קורולה אברכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #39

              @מיישה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

              @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

              @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

              מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
              אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

              זה פשוט, תכתוב לו לפני שאתה מזמין שאתה רוצה להזמין ושיכתוב על החבילה מחיר נמוך יותר כדי שלא יהיה מס
              זה לא מסובך

              זה כבר לא עובד מזה עידן ועידנים.

              זה נכון שיש סנכרון?

              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

                @מיישה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
                אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

                זה פשוט, תכתוב לו לפני שאתה מזמין שאתה רוצה להזמין ושיכתוב על החבילה מחיר נמוך יותר כדי שלא יהיה מס
                זה לא מסובך

                זה כבר לא עובד מזה עידן ועידנים.

                זה נכון שיש סנכרון?

                מיישהמ מנותק
                מיישהמ מנותק
                מיישה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #40

                @קורולה-אברכים כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                @מיישה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
                אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

                זה פשוט, תכתוב לו לפני שאתה מזמין שאתה רוצה להזמין ושיכתוב על החבילה מחיר נמוך יותר כדי שלא יהיה מס
                זה לא מסובך

                זה כבר לא עובד מזה עידן ועידנים.

                זה נכון שיש סנכרון?

                ברור
                עליאקספרס מדווח למכס הישראלי על העלות המדוייקת של המוצר
                פעמים רבות אפילו מדווח על המחיר לפני קופוני הנחה

                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מיישהמ מיישה

                  @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                  @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                  מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
                  אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

                  זה פשוט, תכתוב לו לפני שאתה מזמין שאתה רוצה להזמין ושיכתוב על החבילה מחיר נמוך יותר כדי שלא יהיה מס
                  זה לא מסובך

                  זה כבר לא עובד מזה עידן ועידנים.

                  itamarI מנותק
                  itamarI מנותק
                  itamar
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #41

                  @מיישה
                  וואלה?
                  אני לא ניסיתי בזמן האחרון אבל חבר אמר לי שעשה את זה לכן כתבתי.

                  itamarI תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ישראל ו.י מנותק
                    ישראל ו.י מנותק
                    ישראל ו.
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #42

                    זה יוצא ממש פער משמעותי התוספת מע"מ,
                    איזה מצלמה הכי מומלצת שעדיין אין חיוב מע"מ?

                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ישראל ו.י ישראל ו.

                      זה יוצא ממש פער משמעותי התוספת מע"מ,
                      איזה מצלמה הכי מומלצת שעדיין אין חיוב מע"מ?

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טכנולוג
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #43

                      @ישראל-ו. זה

                      @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                      z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                      רק תקנה ללא כרטיס זיכרון

                      ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • משה שמחהמ משה שמחה

                        @בנג-ה

                        תשלום מיסים נדרש לחבילה 70.00
                        אגרת מחשב - רשות המיסים 21.00
                        דמי הקצאת אשראי 20.00
                        עמלת שחרור ממכס 69.90
                        סה"כ חייב במע"מ 89.90
                        מע"מ 16.18
                        סה"כ כולל מע"מ 106.08
                        סה"כ פטור ממע"מ 91.00
                        סה"כ לתשלום כולל מע"מ ₪ 197.08

                        ב מנותק
                        ב מנותק
                        בנג'ה
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #44

                        @משה-שמחה וווואאאאטטטטט???
                        אז זה כבר לא 500+ זה נושק לאיזור ה 700…

                        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                        צריך לבחור 2-Channel 4G Hw

                        זה כולל קדמית, אחורית, רכיב 4g. שמאפשר צפיה מרחוק ,וקיט חניה (אל תשכח לבחור כרטיס זיכרון)
                        לגבי המכס מכיוון שזה מעל 130$ אתה אמור לשלם מכס אבל זה לא בטוח לפעמים זה נתפס ולפעמים לא אתה יכול לעשות כמו שהמליץ @itamar לכתוב למוכר שיכתוב על החבילה סכום של 120$

                        טוב אני אבדוק עכשיו מה הלוז עם זה
                        תודה רבה🙏

                        @מיישה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                        ברור
                        עליאקספרס מדווח למכס הישראלי על העלות המדוייקת של המוצר
                        פעמים רבות אפילו מדווח על המחיר לפני קופוני הנחה

                        קיצערר אין איך להתקמבן אלא רק לשלם עמלות גניבה וזהו…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ט טכנולוג

                          @ישראל-ו. זה

                          @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                          z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                          רק תקנה ללא כרטיס זיכרון

                          ב מנותק
                          ב מנותק
                          בנג'ה
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #45

                          @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                          z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                          רק תקנה ללא כרטיס זיכרון

                          ואז מה מרוויחים?

                          משה שמחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ב בנג'ה

                            @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                            z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                            רק תקנה ללא כרטיס זיכרון

                            ואז מה מרוויחים?

                            משה שמחהמ מנותק
                            משה שמחהמ מנותק
                            משה שמחה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי משה שמחה
                            #46

                            @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                            @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                            z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                            רק תקנה ללא כרטיס זיכרון

                            ואז מה מרוויחים?

                            @בנג-ה שזה מתחת לרף המס.

                            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • משה שמחהמ משה שמחה

                              @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                              @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                              z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                              רק תקנה ללא כרטיס זיכרון

                              ואז מה מרוויחים?

                              @בנג-ה שזה מתחת לרף המס.

                              ב מנותק
                              ב מנותק
                              בנג'ה
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #47

                              @משה-שמחה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                              שזה מתחת לרף המס.

                              אבל אני צריך גם כרטיס וגם את הרכיב הזה של הסים

                              קורולה אברכיםק משה שמחהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • ב בנג'ה

                                @משה-שמחה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                שזה מתחת לרף המס.

                                אבל אני צריך גם כרטיס וגם את הרכיב הזה של הסים

                                קורולה אברכיםק מנותק
                                קורולה אברכיםק מנותק
                                קורולה אברכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #48

                                @בנג-ה אז אולי אפ תזמין כרטיס בנפרד זה יותר שווה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ב בנג'ה

                                  @משה-שמחה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                  שזה מתחת לרף המס.

                                  אבל אני צריך גם כרטיס וגם את הרכיב הזה של הסים

                                  משה שמחהמ מנותק
                                  משה שמחהמ מנותק
                                  משה שמחה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי משה שמחה
                                  #49

                                  @בנג-ה אז תזמין אותו בנפרד. @טכנולוג הביא איפשהו קישור, זה יוצא קצת יותר יקר אבל אם בזכות זה אתה חוסך מס זה שווה.
                                  תסתכל כאן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בנג'ה
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #50

                                    אוקיי
                                    אופציה ראשונה אני שואל את המוכר אם הוא יכול לציין שזה 120$(?)…
                                    אופציה שניה זה לקנות כל רכיב בנפרד?

                                    1. מצלמה
                                    2. כרטיס
                                    3. רכיב צפיה מרחוק

                                    ככה אני מבין
                                    אבל השאלה מה הפער בין כל החבילה עם המכס הדביל הזה לבין כל רכיב בנפרד…

                                    משה שמחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ב בנג'ה

                                      אוקיי
                                      אופציה ראשונה אני שואל את המוכר אם הוא יכול לציין שזה 120$(?)…
                                      אופציה שניה זה לקנות כל רכיב בנפרד?

                                      1. מצלמה
                                      2. כרטיס
                                      3. רכיב צפיה מרחוק

                                      ככה אני מבין
                                      אבל השאלה מה הפער בין כל החבילה עם המכס הדביל הזה לבין כל רכיב בנפרד…

                                      משה שמחהמ מנותק
                                      משה שמחהמ מנותק
                                      משה שמחה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי משה שמחה
                                      #51

                                      @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                      אופציה ראשונה אני שואל את המוכר אם הוא יכול לציין שזה 120$(?)…

                                      כבר נכתב כמה פעמים, שזה לא עובד, ומה שהמוכר יכתוב לא משנה, רשויות המס מקבלים נתוני מחיר ישר מאלי.

                                      @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                      אבל השאלה מה הפער בין כל החבילה עם המכס הדביל הזה לבין כל רכיב בנפרד…

                                      המכס אצלי היה תוספת 193 ש"ח כנ"ל
                                      מה ההפרש בין חבילה אחת לכמה חבילות לענ"ד כדאי לחכות ל@טכנולוג.

                                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ב מנותק
                                        ב מנותק
                                        בנג'ה
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי בנג'ה
                                        #52

                                        סתם לשאלה איך זה עובד במכס זה רק על מוצרים כמו מצלמות וכו או שזה מכס על כל קניה מחו"ל לא משנה מה?
                                        לאחרונה קניתי מטמו קניה יותר מ 1,600 שקל והכל הגיע חלק…

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • משה שמחהמ משה שמחה

                                          @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                          אופציה ראשונה אני שואל את המוכר אם הוא יכול לציין שזה 120$(?)…

                                          כבר נכתב כמה פעמים, שזה לא עובד, ומה שהמוכר יכתוב לא משנה, רשויות המס מקבלים נתוני מחיר ישר מאלי.

                                          @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                          אבל השאלה מה הפער בין כל החבילה עם המכס הדביל הזה לבין כל רכיב בנפרד…

                                          המכס אצלי היה תוספת 193 ש"ח כנ"ל
                                          מה ההפרש בין חבילה אחת לכמה חבילות לענ"ד כדאי לחכות ל@טכנולוג.

                                          ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בנג'ה
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #53

                                          @משה-שמחה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                          לחכות ל@טכנולוג.

                                          מחכה.

                                          @טכנולוג

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ט מנותק
                                            ט מנותק
                                            טכנולוג
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                            #54

                                            בעיקרון על כל הזמנה מעל 130$ יש מס אבל לפעמים הם לא גובים ולפעמים כן
                                            בעבר אם המוכר היה כותב מחיר נמוך זה היה עובר אבל היום זה כבר לא תופס ולכן במולטימדיות למשל 99% מהמקרים אם זה מעל 130$ יש מכס אבל במצלמות דרך ובפלאפונים ועוד זה עניין של סייעתא דשמיא לפעמים הם תופסים ומחייבים מכס ולפעמים לא
                                            מי שסומך על הסייעתא דשמיא מזמין ומתפלל שהוא יהיה בין אלה שלא נתפסים אבל מי שרוצה להיות בטוח מזמין מתחת ל130$
                                            במקרה כאן אם אתה רוצה z50 pro ניתן להזמין קדמית ואחורית עם רכיב 4g וקיט חניה ועדיין זה מתחת 130$ בקישור הזה אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5
                                            רק צריך להזמין כרטיס זיכרון בנפרד

                                            אבל אם אתה רוצה z60 pro זה יהיה מעל 130$ אא"כ נוותר על הרכיב 4g ואז זה יוצא 119$ בקישור הזה צריך לבחור באפשרות 2-Channel n Hw וגם כאן צריך להזמין כרטיס זיכרון בנפרד

                                            בעבר היה ניתן לקנות את הרכיב 4g בנפרד במחיר שפוי אבל עכשיו יש רק כאן וזה לא זול

                                            ובאשר לכרטיסי זיכרון במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותרהגדול אז כאן

                                            ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                            ב 3 תגובות תגובה אחרונה
                                            3
                                            • ט טכנולוג

                                              בעיקרון על כל הזמנה מעל 130$ יש מס אבל לפעמים הם לא גובים ולפעמים כן
                                              בעבר אם המוכר היה כותב מחיר נמוך זה היה עובר אבל היום זה כבר לא תופס ולכן במולטימדיות למשל 99% מהמקרים אם זה מעל 130$ יש מכס אבל במצלמות דרך ובפלאפונים ועוד זה עניין של סייעתא דשמיא לפעמים הם תופסים ומחייבים מכס ולפעמים לא
                                              מי שסומך על הסייעתא דשמיא מזמין ומתפלל שהוא יהיה בין אלה שלא נתפסים אבל מי שרוצה להיות בטוח מזמין מתחת ל130$
                                              במקרה כאן אם אתה רוצה z50 pro ניתן להזמין קדמית ואחורית עם רכיב 4g וקיט חניה ועדיין זה מתחת 130$ בקישור הזה אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5
                                              רק צריך להזמין כרטיס זיכרון בנפרד

                                              אבל אם אתה רוצה z60 pro זה יהיה מעל 130$ אא"כ נוותר על הרכיב 4g ואז זה יוצא 119$ בקישור הזה צריך לבחור באפשרות 2-Channel n Hw וגם כאן צריך להזמין כרטיס זיכרון בנפרד

                                              בעבר היה ניתן לקנות את הרכיב 4g בנפרד במחיר שפוי אבל עכשיו יש רק כאן וזה לא זול

                                              ובאשר לכרטיסי זיכרון במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותרהגדול אז כאן

                                              ב מנותק
                                              ב מנותק
                                              בנג'ה
                                              מאסטר
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #55

                                              @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                              אבל אם אתה רוצה z60 pro זה יהיה מעל 130$ אא"כ נוותר על הרכיב 4g ואז זה יוצא 119$ בקישור הזה צריך לבחור באפשרות 2-Channel n Hw וגם כאן צריך להזמין כרטיס זיכרון בנפרד

                                              1000186017.jpg

                                              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8

                                              82

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום