דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. הגדרות קנבוס- מצלמת רוורס אחרי איפוס

      הגדרות קנבוס- מצלמת רוורס אחרי איפוס

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      16 פוסטים 6 כותבים 14.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • A arik12

        @arik12 WhatsApp Image 2026-05-11 at 14.34.53.jpeg

        צילפינגיםצ מנותק
        צילפינגיםצ מנותק
        צילפינגים
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @arik12 התמונה חסומה בנטפרי משום מה

        התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
        ירושלים והסביבה
        ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A arik12

          @arik12 WhatsApp Image 2026-05-11 at 14.34.53.jpeg

          מוטי ברנדמ מנותק
          מוטי ברנדמ מנותק
          מוטי ברנד
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @arik12 יכול להיות שאתה צריך להגדיר בהגדרות את הסוג רכב בהגדרות קנבס
          כדי שהמסך ידע עם איזה רכב לתקשר

          "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
          וסימים של נטפרי 0527661381
          דברו איתי 2086841@gmail.com
          ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

          שלמה 10ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

            @arik12 יכול להיות שאתה צריך להגדיר בהגדרות את הסוג רכב בהגדרות קנבס
            כדי שהמסך ידע עם איזה רכב לתקשר

            שלמה 10ש מנותק
            שלמה 10ש מנותק
            שלמה 10
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            תנסה לראות בהגדרות רכב אם יש מצלמת רוורס ואם יש אופציה להפעיל, או שתגדיר מחדש את הקאנבס, אני לא כ"כ זוכר איך נכנסים להגדרות אבל זה אמור להיות במפרט טכני של המכשיר לחיצה על משו אולי גירסה אולי על הקאנבס כמה פעמים ברצף נראה לי זה על שתי דברים צריך ללחוץ אחד זה ואחד זה 4 פעמים ברצף ואז תגדיר מחדש את הקאנבס

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A arik12

              עשיתי איפוס למערכת אנדרואיד בפיגו 208, מאז המצלמת רוורס לא משדרת כלום, ניסיתי למצוא הגדרות רכב או מצלמה ולא קיים בשום מקום.
              מה לעשות?
              עבדה פיקס לפני האיפוס
              אין דפדפן או מנהל קבצים, כתוב לי canvus success בהגדרות אבל הוא לא מחליף מסך ברוורס

              מאירמ מנותק
              מאירמ מנותק
              מאיר
              מנהל ראשי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @arik12 כתב בהגדרות קנבוס- מצלמת רוורס אחרי איפוס:

              עשיתי איפוס למערכת אנדרואיד בפיגו 208, מאז המצלמת רוורס לא משדרת כלום, ניסיתי למצוא הגדרות רכב או מצלמה ולא קיים בשום מקום.
              מה לעשות?
              עבדה פיקס לפני האיפוס
              אין דפדפן או מנהל קבצים, כתוב לי canvus success בהגדרות אבל הוא לא מחליף מסך ברוורס

              כשאתה משלב לרוורס אתה רואה שהמסך עובר לרוורס רק שאין מצלמה או שאין שום שינוי?

              ליצירת קשר לחץ כאן

              A 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • צילפינגיםצ צילפינגים

                @arik12 התמונה חסומה בנטפרי משום מה

                A מנותק
                A מנותק
                arik12
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @צילפינגים אז איך לשלוח אותה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מאירמ מאיר

                  @arik12 כתב בהגדרות קנבוס- מצלמת רוורס אחרי איפוס:

                  עשיתי איפוס למערכת אנדרואיד בפיגו 208, מאז המצלמת רוורס לא משדרת כלום, ניסיתי למצוא הגדרות רכב או מצלמה ולא קיים בשום מקום.
                  מה לעשות?
                  עבדה פיקס לפני האיפוס
                  אין דפדפן או מנהל קבצים, כתוב לי canvus success בהגדרות אבל הוא לא מחליף מסך ברוורס

                  כשאתה משלב לרוורס אתה רואה שהמסך עובר לרוורס רק שאין מצלמה או שאין שום שינוי?

                  A מנותק
                  A מנותק
                  arik12
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @מאיר המוזיקה מפסיקה אבל המסך לא משתנה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שלמה 10ש שלמה 10

                    תנסה לראות בהגדרות רכב אם יש מצלמת רוורס ואם יש אופציה להפעיל, או שתגדיר מחדש את הקאנבס, אני לא כ"כ זוכר איך נכנסים להגדרות אבל זה אמור להיות במפרט טכני של המכשיר לחיצה על משו אולי גירסה אולי על הקאנבס כמה פעמים ברצף נראה לי זה על שתי דברים צריך ללחוץ אחד זה ואחד זה 4 פעמים ברצף ואז תגדיר מחדש את הקאנבס

                    A מנותק
                    A מנותק
                    arik12
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @שלמה-10 אין הגדרות רכב זה הבעיה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מאירמ מאיר

                      @arik12 כתב בהגדרות קנבוס- מצלמת רוורס אחרי איפוס:

                      עשיתי איפוס למערכת אנדרואיד בפיגו 208, מאז המצלמת רוורס לא משדרת כלום, ניסיתי למצוא הגדרות רכב או מצלמה ולא קיים בשום מקום.
                      מה לעשות?
                      עבדה פיקס לפני האיפוס
                      אין דפדפן או מנהל קבצים, כתוב לי canvus success בהגדרות אבל הוא לא מחליף מסך ברוורס

                      כשאתה משלב לרוורס אתה רואה שהמסך עובר לרוורס רק שאין מצלמה או שאין שום שינוי?

                      A מנותק
                      A מנותק
                      arik12
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @מאיר אין שינוי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מאירמ מאיר

                        @arik12 כתב בהגדרות קנבוס- מצלמת רוורס אחרי איפוס:

                        עשיתי איפוס למערכת אנדרואיד בפיגו 208, מאז המצלמת רוורס לא משדרת כלום, ניסיתי למצוא הגדרות רכב או מצלמה ולא קיים בשום מקום.
                        מה לעשות?
                        עבדה פיקס לפני האיפוס
                        אין דפדפן או מנהל קבצים, כתוב לי canvus success בהגדרות אבל הוא לא מחליף מסך ברוורס

                        כשאתה משלב לרוורס אתה רואה שהמסך עובר לרוורס רק שאין מצלמה או שאין שום שינוי?

                        A מנותק
                        A מנותק
                        arik12
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @מאיר המוסיקה מפסיקה אבל המסך לא משתנה

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A arik12

                          @מאיר המוסיקה מפסיקה אבל המסך לא משתנה

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שרולצ'ה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @arik12
                          תנסה

                          1. כשהרכב על מצב רוורס לחיצה ארוכה על המסך או סימון של הגדרות בצד ותשנה את רזולוצית המצלמה עד שתמצא משהו שיפתור…
                          2. אם לא עבד תכנס להגדרות ותחפש הגדרה שקשורה למצלמת רוורס ותראה שהיא על מצב פועל
                          3. כמו שכבר כתבו לך להגדיר קנבס
                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שרולצ'ה

                            @arik12
                            תנסה

                            1. כשהרכב על מצב רוורס לחיצה ארוכה על המסך או סימון של הגדרות בצד ותשנה את רזולוצית המצלמה עד שתמצא משהו שיפתור…
                            2. אם לא עבד תכנס להגדרות ותחפש הגדרה שקשורה למצלמת רוורס ותראה שהיא על מצב פועל
                            3. כמו שכבר כתבו לך להגדיר קנבס
                            A מנותק
                            A מנותק
                            arik12
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @שרולצ-ה שוב דבר לא עולה כשהרכב במצב רוורס… ניסיתי לשחק אבל אין הגדרות רכב
                            מה אפשר לעשות?

                            צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A arik12

                              @שרולצ-ה שוב דבר לא עולה כשהרכב במצב רוורס… ניסיתי לשחק אבל אין הגדרות רכב
                              מה אפשר לעשות?

                              צילפינגיםצ מנותק
                              צילפינגיםצ מנותק
                              צילפינגים
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @arik12 תנסה שוב להעלות תמונה או תשלח לי למייל שלמטה נראה מה זה המערכת הזו

                              התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                              ירושלים והסביבה
                              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              4

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.8k

                              נושאים

                              132.1k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום