דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. וויז לא עובד

      וויז לא עובד

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      19 פוסטים 5 כותבים 13.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • A מנותק
        A מנותק
        aia
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        התקנתי מערכת TS18 וחיברתי סים של RL אני רוצה להפעיל את הוויז הוא לא עולה עולה לי הודעה שהוא עולה שוב ושוב אבל בפועל הוא ישר מתכבה
        מה עושים?

        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A aia

          התקנתי מערכת TS18 וחיברתי סים של RL אני רוצה להפעיל את הוויז הוא לא עולה עולה לי הודעה שהוא עולה שוב ושוב אבל בפועל הוא ישר מתכבה
          מה עושים?

          מיישהמ מנותק
          מיישהמ מנותק
          מיישה
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @aia כתב בוויז לא עובד:

          התקנתי מערכת TS18 וחיברתי סים של RL אני רוצה להפעיל את הוויז הוא לא עולה עולה לי הודעה שהוא עולה שוב ושוב אבל בפועל הוא ישר מתכבה
          מה עושים?

          תגדיר APN

          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיישהמ מיישה

            @aia כתב בוויז לא עובד:

            התקנתי מערכת TS18 וחיברתי סים של RL אני רוצה להפעיל את הוויז הוא לא עולה עולה לי הודעה שהוא עולה שוב ושוב אבל בפועל הוא ישר מתכבה
            מה עושים?

            תגדיר APN

            A מנותק
            A מנותק
            aia
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @מיישה כתב בוויז לא עובד:

            @aia כתב בוויז לא עובד:

            התקנתי מערכת TS18 וחיברתי סים של RL אני רוצה להפעיל את הוויז הוא לא עולה עולה לי הודעה שהוא עולה שוב ושוב אבל בפועל הוא ישר מתכבה
            מה עושים?

            תגדיר APN

            תודה רבה על התשובה
            אתה יכול להסביר לי איך לעשות?

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A aia

              @מיישה כתב בוויז לא עובד:

              @aia כתב בוויז לא עובד:

              התקנתי מערכת TS18 וחיברתי סים של RL אני רוצה להפעיל את הוויז הוא לא עולה עולה לי הודעה שהוא עולה שוב ושוב אבל בפועל הוא ישר מתכבה
              מה עושים?

              תגדיר APN

              תודה רבה על התשובה
              אתה יכול להסביר לי איך לעשות?

              א מנותק
              א מנותק
              אלעזר 3
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @aia צריך להתקשר לחברה והם יגידו לך מה לרשום שם
              זה נמצא בהגדרות

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אלעזר 3

                @aia צריך להתקשר לחברה והם יגידו לך מה לרשום שם
                זה נמצא בהגדרות

                A מנותק
                A מנותק
                aia
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @אלעזר-3 כתב בוויז לא עובד:

                @aia צריך להתקשר לחברה והם יגידו לך מה לרשום שם
                זה נמצא בהגדרות

                אני צריך להתקשר לאר אל ואז הם אומרים לי מה לרשום בVPN? או שצריך להתקשר לסלקום
                תודה על העזרה

                א EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • A aia

                  @אלעזר-3 כתב בוויז לא עובד:

                  @aia צריך להתקשר לחברה והם יגידו לך מה לרשום שם
                  זה נמצא בהגדרות

                  אני צריך להתקשר לאר אל ואז הם אומרים לי מה לרשום בVPN? או שצריך להתקשר לסלקום
                  תודה על העזרה

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלעזר 3
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @aia אר אל

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A aia

                    @אלעזר-3 כתב בוויז לא עובד:

                    @aia צריך להתקשר לחברה והם יגידו לך מה לרשום שם
                    זה נמצא בהגדרות

                    אני צריך להתקשר לאר אל ואז הם אומרים לי מה לרשום בVPN? או שצריך להתקשר לסלקום
                    תודה על העזרה

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @aia שים לב זה APN ולא VPN. בעברית זה “נקודת גישה”.
                    ומה שצריך להגדיר בסים של אר אל לוויז בלבד הוא iisp בשורה השניה. ובשורה הראשונה לכתוב סתם משהו, ולשמור.

                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                    050-4133851
                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A מנותק
                      A מנותק
                      aia
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      צריך לרשום בשורה השניה iisp? או שצריך להתקשר לאר אל ולשאול אותם מה לכתוב?

                      תודה על העזרה

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A aia

                        צריך לרשום בשורה השניה iisp? או שצריך להתקשר לאר אל ולשאול אותם מה לכתוב?

                        תודה על העזרה

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אלעזר 3
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @aia הוא אמר לך מה צריך לרשום ככה שלא צריך להתקשר אליהם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A מנותק
                          A מנותק
                          aia
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          תודה רבה
                          אני אנסה מחר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A מנותק
                            A מנותק
                            aia
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            אםהבנתי נכון אני נכנס בהגדרות לרשתות סלולריות יש שמה שמות של נקודות גישה APN
                            יש שמה 2 דברים או cellcom internet או cellcom mms בכל אחד מהם יש שם, APN, שרת פרוקסי וכו’ הראשון השם שלו sphone השני mms
                            באיזה מהם אני צריך לשנות את ה-APN?
                            והאם צריך לשנות את השם או אפשר להשאיר מה שכתוב שם?

                            תודה

                            ועוד שאלה אחרי שהתקנתי את המולטימדיה אני רואה שהUSB המובנה של האוטו וכן המצת לא עובדים יכול להיות שהם היו מחוברים לרדיו הקודם ומשם קיבלו מתח?

                            פתוח לשמועפ A 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • A aia

                              אםהבנתי נכון אני נכנס בהגדרות לרשתות סלולריות יש שמה שמות של נקודות גישה APN
                              יש שמה 2 דברים או cellcom internet או cellcom mms בכל אחד מהם יש שם, APN, שרת פרוקסי וכו’ הראשון השם שלו sphone השני mms
                              באיזה מהם אני צריך לשנות את ה-APN?
                              והאם צריך לשנות את השם או אפשר להשאיר מה שכתוב שם?

                              תודה

                              ועוד שאלה אחרי שהתקנתי את המולטימדיה אני רואה שהUSB המובנה של האוטו וכן המצת לא עובדים יכול להיות שהם היו מחוברים לרדיו הקודם ומשם קיבלו מתח?

                              פתוח לשמועפ מחובר
                              פתוח לשמועפ מחובר
                              פתוח לשמוע
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @aia תראה פה

                              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                              הם אלו שיודעים לשאול
                              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • A מנותק
                                A מנותק
                                aia
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                תודה רבה

                                אני אנסה לסדר את זה

                                לגבי הUSB אתה יודע משהו?

                                פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A aia

                                  תודה רבה

                                  אני אנסה לסדר את זה

                                  לגבי הUSB אתה יודע משהו?

                                  פתוח לשמועפ מחובר
                                  פתוח לשמועפ מחובר
                                  פתוח לשמוע
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @aia לגבי הUSB יכול להיות קשור שתי הכניסות של הUSB של המולטימדיה עובדות או רק אחת?
                                  לגבי המצת כמעט בטוח שלא תבדוק פיוזים

                                  אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                  הם אלו שיודעים לשאול
                                  מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A מנותק
                                    A מנותק
                                    aia
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    שתי הכניסות של הUSB של המולטימדיה עובדות
                                    צריך לחבר את הישן למערכת במקום אחד מהם?
                                    לא זעור לי שראיתי מקום חיבור נצטרך לפרק ולחבר מחדש
                                    מי שיודע זה אחד הדברים הקשים לפרק במאזדה 5

                                    פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A aia

                                      שתי הכניסות של הUSB של המולטימדיה עובדות
                                      צריך לחבר את הישן למערכת במקום אחד מהם?
                                      לא זעור לי שראיתי מקום חיבור נצטרך לפרק ולחבר מחדש
                                      מי שיודע זה אחד הדברים הקשים לפרק במאזדה 5

                                      פתוח לשמועפ מחובר
                                      פתוח לשמועפ מחובר
                                      פתוח לשמוע
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @aia אם שתיהם מחוברות זה אומר שלא חיברו אחד מהם לרכב
                                      לא בכל רכב זה עובד

                                      אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                      הם אלו שיודעים לשאול
                                      מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • A aia

                                        אםהבנתי נכון אני נכנס בהגדרות לרשתות סלולריות יש שמה שמות של נקודות גישה APN
                                        יש שמה 2 דברים או cellcom internet או cellcom mms בכל אחד מהם יש שם, APN, שרת פרוקסי וכו’ הראשון השם שלו sphone השני mms
                                        באיזה מהם אני צריך לשנות את ה-APN?
                                        והאם צריך לשנות את השם או אפשר להשאיר מה שכתוב שם?

                                        תודה

                                        ועוד שאלה אחרי שהתקנתי את המולטימדיה אני רואה שהUSB המובנה של האוטו וכן המצת לא עובדים יכול להיות שהם היו מחוברים לרדיו הקודם ומשם קיבלו מתח?

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        aia
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @aia כתב בוויז לא עובד:

                                        אםהבנתי נכון אני נכנס בהגדרות לרשתות סלולריות יש שמה שמות של נקודות גישה APN
                                        יש שמה 2 דברים או cellcom internet או cellcom mms בכל אחד מהם יש שם, APN, שרת פרוקסי וכו’ הראשון השם שלו sphone השני mms
                                        באיזה מהם אני צריך לשנות את ה-APN?
                                        והאם צריך לשנות את השם או אפשר להשאיר מה שכתוב שם?

                                        תודה

                                        ועוד שאלה אחרי שהתקנתי את המולטימדיה אני רואה שהUSB המובנה של האוטו וכן המצת לא עובדים יכול להיות שהם היו מחוברים לרדיו הקודם ומשם קיבלו מתח?

                                        הוספתי נקודת גישה ועשיתי מה שאמרתם
                                        בכל זאת הוויז לא נדלק כמו לפני כן הוא פותח לי וישר נסגר
                                        מה זה יכול להיות?
                                        יכול להיות שזה בעיה באינטרנט או באפליקציה?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A מנותק
                                          A מנותק
                                          aia
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          תודה רבה לכל העונים
                                          כנראה שהיה כאן 2 בעיות
                                          1 האפליקציה לא היתה טובה הורדנו מחדש
                                          2 בעיה בקליטת GPS צריך לפתוח את המערכת ולסדר את האנטנה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • A מנותק
                                            A מנותק
                                            aia
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            האנטנה הסתדרה מעצמה
                                            עכשיו הפנגו לא עולה למרות שהתקננו חדש ובדקנו במקום וזה כן עלה
                                            שאני לוחץ על פנגו הוא מביא לי את הקישור של החנות וכותב לי שגיאה

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0

                                            92

                                            מחובר

                                            3.0k

                                            משתמשים

                                            9.8k

                                            נושאים

                                            132.2k

                                            פוסטים
                                            • התחברות

                                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון
                                            0
                                            • דף הבית
                                            • תקנון הפורום
                                            • מילון מושגים המלא
                                            • המדריך המלא למשתמש
                                            • פוסטים אחרונים
                                            • משתמשים
                                            • חיפוש גוגל בפורום
                                            • פנייה למנהל הפורום