דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. וויז באאוטלנדר 2024

      וויז באאוטלנדר 2024

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      15 פוסטים 7 כותבים 13.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יוסי לויי מנותק
        יוסי לויי מנותק
        יוסי לוי
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוסי לוי
        #1

        בדקתי אאוטלנדר 2024 ומערכת הניווט המקורית של הרכב לא משהו בכלל ביחס לוויז וממה שאני מבין היא גם לא תומכת בנתונים בזמן אמת
        מה האפשרויות למי שיש לו טלפון כשר?
        בתודה מראש לכל המומחים

        שמח לעזור

        נ מאירמ אלוף העולם 1א 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • יוסי לויי יוסי לוי

          בדקתי אאוטלנדר 2024 ומערכת הניווט המקורית של הרכב לא משהו בכלל ביחס לוויז וממה שאני מבין היא גם לא תומכת בנתונים בזמן אמת
          מה האפשרויות למי שיש לו טלפון כשר?
          בתודה מראש לכל המומחים

          נ מנותק
          נ מנותק
          נהג אלוף
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @יוסי-לוי
          מתייג את @מאיר …
          הוא עשה לאחרונה סקירה על האוטו…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יוסי לויי יוסי לוי

            בדקתי אאוטלנדר 2024 ומערכת הניווט המקורית של הרכב לא משהו בכלל ביחס לוויז וממה שאני מבין היא גם לא תומכת בנתונים בזמן אמת
            מה האפשרויות למי שיש לו טלפון כשר?
            בתודה מראש לכל המומחים

            מאירמ מנותק
            מאירמ מנותק
            מאיר
            מנהל ראשי
            כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
            #3

            @יוסי-לוי כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

            בדקתי אאוטלנדר 2024 ומערת הניווט המקורית של הרכב לא משהו בכלל ביחס לוויז וממה שאני מבין היא גם לא תומכת בנתונים בזמן אמת
            מה האפשרויות למי שיש לו טלפון כשר?
            בתודה מראש לכל המומחים

            מערכת הניווט שם ממש דפוקה ובסיסית. ברכב הזה מולבשת על המולטימדיה מערכת של גיל קאר ואולי ל @מוטי-ברנד או @מיישה יהיה פתרון.

            ליצירת קשר לחץ כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • יוסי לויי יוסי לוי

              בדקתי אאוטלנדר 2024 ומערכת הניווט המקורית של הרכב לא משהו בכלל ביחס לוויז וממה שאני מבין היא גם לא תומכת בנתונים בזמן אמת
              מה האפשרויות למי שיש לו טלפון כשר?
              בתודה מראש לכל המומחים

              אלוף העולם 1א מנותק
              אלוף העולם 1א מנותק
              אלוף העולם 1
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @יוסי-לוי
              הפיתרון הוא לשים פותח מסך קארפליי…

              סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
              התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

              ניתן ליצור קשר:
              ehh3266@gmail.com

              זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                @יוסי-לוי
                הפיתרון הוא לשים פותח מסך קארפליי…

                מיישהמ מנותק
                מיישהמ מנותק
                מיישה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @אלוף-העולם-1 כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

                @יוסי-לוי
                הפיתרון הוא לשים פותח מסך קארפליי…

                או להוסיף עוד קצת ולהחליף את כל המערכת, משתלם ומומלץ.

                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מיישהמ מיישה

                  @אלוף-העולם-1 כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

                  @יוסי-לוי
                  הפיתרון הוא לשים פותח מסך קארפליי…

                  או להוסיף עוד קצת ולהחליף את כל המערכת, משתלם ומומלץ.

                  יוסי לויי מנותק
                  יוסי לויי מנותק
                  יוסי לוי
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @מיישה אפשר המלצות לשתי האפשרויות?

                  שמח לעזור

                  EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוסי לויי יוסי לוי

                    @מיישה אפשר המלצות לשתי האפשרויות?

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @יוסי-לוי יש כאן
                    https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                    050-4133851
                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                    אלוף העולם 1א יוסי לויי 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • EBAE EBA

                      @יוסי-לוי יש כאן
                      https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

                      אלוף העולם 1א מנותק
                      אלוף העולם 1א מנותק
                      אלוף העולם 1
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @EBA

                      @מיישה כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

                      או להוסיף עוד קצת ולהחליף את כל המערכת, משתלם ומומלץ.

                      הוא מדבר על 2024! כן?

                      סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                      התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                      ניתן ליצור קשר:
                      ehh3266@gmail.com

                      זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                        @EBA

                        @מיישה כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

                        או להוסיף עוד קצת ולהחליף את כל המערכת, משתלם ומומלץ.

                        הוא מדבר על 2024! כן?

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                        #9

                        @אלוף-העולם-1 כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

                        @EBA

                        @מיישה כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

                        או להוסיף עוד קצת ולהחליף את כל המערכת, משתלם ומומלץ.

                        הוא מדבר על 2024! כן?

                        אופסס…
                        חדמ"ש קאר פליי

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • EBAE EBA

                          @יוסי-לוי יש כאן
                          https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

                          יוסי לויי מנותק
                          יוסי לויי מנותק
                          יוסי לוי
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @EBA בקישור שהבאת יש שני סוגים
                          מה כדאי לאאוטלנדר?

                          שמח לעזור

                          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יוסי לויי יוסי לוי

                            @EBA בקישור שהבאת יש שני סוגים
                            מה כדאי לאאוטלנדר?

                            מיישהמ מנותק
                            מיישהמ מנותק
                            מיישה
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @יוסי-לוי כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

                            @EBA בקישור שהבאת יש שני סוגים
                            מה כדאי לאאוטלנדר?

                            זה הכי מומלץ
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_c3H0qlG7

                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                            יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מיישהמ מיישה

                              @יוסי-לוי כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

                              @EBA בקישור שהבאת יש שני סוגים
                              מה כדאי לאאוטלנדר?

                              זה הכי מומלץ
                              https://s.click.aliexpress.com/e/_c3H0qlG7

                              יוסי לויי מנותק
                              יוסי לויי מנותק
                              יוסי לוי
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @מיישה גם פה יש שני סוגים (NA EAU)
                              מה ההבדל ביניהם ומה נכון לקנות?
                              אשמח גם לקבל תשובות
                              האם יש מקום לסים?
                              האם זה מתפקד כמולטימדיה או כמכשיר סלולרי (לדו’, אפשר לחבר לזה את הפלאפון בבלוטוס?)?

                              שמח לעזור

                              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מיישהמ מיישה

                                @אלוף-העולם-1 כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

                                @EBA

                                @מיישה כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

                                או להוסיף עוד קצת ולהחליף את כל המערכת, משתלם ומומלץ.

                                הוא מדבר על 2024! כן?

                                אופסס…
                                חדמ"ש קאר פליי

                                מוטי ברנדמ מנותק
                                מוטי ברנדמ מנותק
                                מוטי ברנד
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @מיישה כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

                                @אלוף-העולם-1 כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

                                @EBA

                                @מיישה כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

                                או להוסיף עוד קצת ולהחליף את כל המערכת, משתלם ומומלץ.

                                הוא מדבר על 2024! כן?

                                אופסס…
                                חדמ"ש קאר פליי

                                זה לא חד משמעי יש אופציה להחליף מערכת אבל זה מורכב
                                הטאץ של המקורי די דפוק

                                "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                וסימים של נטפרי 0527661381
                                דברו איתי 2086841@gmail.com
                                ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יוסי לויי יוסי לוי

                                  @מיישה גם פה יש שני סוגים (NA EAU)
                                  מה ההבדל ביניהם ומה נכון לקנות?
                                  אשמח גם לקבל תשובות
                                  האם יש מקום לסים?
                                  האם זה מתפקד כמולטימדיה או כמכשיר סלולרי (לדו’, אפשר לחבר לזה את הפלאפון בבלוטוס?)?

                                  מיישהמ מנותק
                                  מיישהמ מנותק
                                  מיישה
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @יוסי-לוי כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

                                  @מיישה גם פה יש שני סוגים (NA EAU)
                                  מה ההבדל ביניהם ומה נכון לקנות?
                                  אשמח גם לקבל תשובות
                                  האם יש מקום לסים?
                                  האם זה מתפקד כמולטימדיה או כמכשיר סלולרי (לדו’, אפשר לחבר לזה את הפלאפון בבלוטוס?)?

                                  דגם EAU יש בזה סים והכל, וזה מכשיר עצמאי לחלוטין וזה עונה על כל השאלות.

                                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                  יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיישהמ מיישה

                                    @יוסי-לוי כתב בוויז באאוטלנדר 2024:

                                    @מיישה גם פה יש שני סוגים (NA EAU)
                                    מה ההבדל ביניהם ומה נכון לקנות?
                                    אשמח גם לקבל תשובות
                                    האם יש מקום לסים?
                                    האם זה מתפקד כמולטימדיה או כמכשיר סלולרי (לדו’, אפשר לחבר לזה את הפלאפון בבלוטוס?)?

                                    דגם EAU יש בזה סים והכל, וזה מכשיר עצמאי לחלוטין וזה עונה על כל השאלות.

                                    יוסי לויי מנותק
                                    יוסי לויי מנותק
                                    יוסי לוי
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    מישהו יודע לגבי ניווט בתצוגה עילית
                                    כיום התצוגה עילית מראה הוראות ניווט
                                    האם גם לאחר התקנת הקאר פליי יראו הוראות ניווט של הוויז בתצוגה עילית?

                                    שמח לעזור

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    44

                                    מחובר

                                    3.0k

                                    משתמשים

                                    9.7k

                                    נושאים

                                    130.8k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום