דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. פריוס 2011 לא כותב READY

      פריוס 2011 לא כותב READY

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      43 פוסטים 11 כותבים 1.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • A מנותק
        A מנותק
        Aharont
        כתב נערך לאחרונה על ידי Aharont
        #1

        היי חברים
        אודה לעזרת המומחים פה
        אין לי סורק תקלות - ככה שאין לי איך לדעת את קוד התקלה.
        המסך עובד כרגיל - אין שום הודעת שגיאה ברוך השם - אבל לא כותב READY - ולא ניתן לסוע עם הרכב (לא נכנס לדרייב)
        אשמח לשמוע מהמומחים פה
        אציין שהוחלף מצבר חדש - גם הסוללה בשלט תקינה - עדיין לא עובד
        מצרף תמונה של הצג תמונה צג פריוס.jpeg (הצג תקין לחלוטין - רק במצלמה המסך רוקד - זאת התוצאה)
        תודה רבה

        בין הזמנים פורה ומוצלח!

        מ A פתוח לשמועפ Y 4 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • A Aharont

          היי חברים
          אודה לעזרת המומחים פה
          אין לי סורק תקלות - ככה שאין לי איך לדעת את קוד התקלה.
          המסך עובד כרגיל - אין שום הודעת שגיאה ברוך השם - אבל לא כותב READY - ולא ניתן לסוע עם הרכב (לא נכנס לדרייב)
          אשמח לשמוע מהמומחים פה
          אציין שהוחלף מצבר חדש - גם הסוללה בשלט תקינה - עדיין לא עובד
          מצרף תמונה של הצג תמונה צג פריוס.jpeg (הצג תקין לחלוטין - רק במצלמה המסך רוקד - זאת התוצאה)
          תודה רבה

          בין הזמנים פורה ומוצלח!

          מ מנותק
          מ מנותק
          מנאששש
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @Aharont
          מה הוא כותב כשאתה מנסה להכניס לדרייב?
          אולי תעלה תמונה.

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מנאששש

            @Aharont
            מה הוא כותב כשאתה מנסה להכניס לדרייב?
            אולי תעלה תמונה.

            A מנותק
            A מנותק
            Aharont
            כתב נערך לאחרונה על ידי Aharont
            #3

            @מנאששש כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

            @Aharont
            מה הוא כותב כשאתה מנסה להכניס לדרייב?
            אולי תעלה תמונה.

            לא כותב שום דבר מיוחד
            המסך נראה רגיל - למעט נורות שדולקות (שזה קורה גם כשהכל תקין רק מדליקים את הרכב בשביל המוזיקה או משהו כזה ולא מניעים אותו לנסיעה…)
            הכל רגיל - רק לא כותב READY - להתחלת נסיעה…

            טרנטעט מ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • A Aharont

              @מנאששש כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

              @Aharont
              מה הוא כותב כשאתה מנסה להכניס לדרייב?
              אולי תעלה תמונה.

              לא כותב שום דבר מיוחד
              המסך נראה רגיל - למעט נורות שדולקות (שזה קורה גם כשהכל תקין רק מדליקים את הרכב בשביל המוזיקה או משהו כזה ולא מניעים אותו לנסיעה…)
              הכל רגיל - רק לא כותב READY - להתחלת נסיעה…

              טרנטעט מנותק
              טרנטעט מנותק
              טרנטע
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @Aharont זה נשמע שלא התנעת את הרכב בכלל

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • A Aharont

                @מנאששש כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

                @Aharont
                מה הוא כותב כשאתה מנסה להכניס לדרייב?
                אולי תעלה תמונה.

                לא כותב שום דבר מיוחד
                המסך נראה רגיל - למעט נורות שדולקות (שזה קורה גם כשהכל תקין רק מדליקים את הרכב בשביל המוזיקה או משהו כזה ולא מניעים אותו לנסיעה…)
                הכל רגיל - רק לא כותב READY - להתחלת נסיעה…

                מ מנותק
                מ מנותק
                מנאששש
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @Aharont
                זה נשמע כמו חצי סוויץ.
                יש לך בצד השמאלי (מעל הREADY) עיגול עם פס?

                אתה לוחץ על הברקס?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • טרנטעט טרנטע

                  @Aharont זה נשמע שלא התנעת את הרכב בכלל

                  A מנותק
                  A מנותק
                  Aharont
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @טרנטע כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

                  @Aharont זה נשמע שלא התנעת את הרכב בכלל

                  אני גם חושב שהוא לא מניע…
                  אבל אני מצידי עשיתי הכל כדי להניע
                  מפתח עם סוללה תקינה
                  קוד של הרכב
                  ברקס
                  לחיצה כל כפתור ההנעה…

                  טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A Aharont

                    @טרנטע כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

                    @Aharont זה נשמע שלא התנעת את הרכב בכלל

                    אני גם חושב שהוא לא מניע…
                    אבל אני מצידי עשיתי הכל כדי להניע
                    מפתח עם סוללה תקינה
                    קוד של הרכב
                    ברקס
                    לחיצה כל כפתור ההנעה…

                    טרנטעט מנותק
                    טרנטעט מנותק
                    טרנטע
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @Aharont תקרב את השלט צמוד למתג התנעה ותלחץ ברקס עד הסוף

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טרנטעט טרנטע

                      @Aharont תקרב את השלט צמוד למתג התנעה ותלחץ ברקס עד הסוף

                      A מנותק
                      A מנותק
                      Aharont
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @טרנטע כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

                      @Aharont תקרב את השלט צמוד למתג התנעה ותלחץ ברקס עד הסוף

                      ניסיתי - לא עובד
                      מנסה לצרף תמונה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A Aharont

                        היי חברים
                        אודה לעזרת המומחים פה
                        אין לי סורק תקלות - ככה שאין לי איך לדעת את קוד התקלה.
                        המסך עובד כרגיל - אין שום הודעת שגיאה ברוך השם - אבל לא כותב READY - ולא ניתן לסוע עם הרכב (לא נכנס לדרייב)
                        אשמח לשמוע מהמומחים פה
                        אציין שהוחלף מצבר חדש - גם הסוללה בשלט תקינה - עדיין לא עובד
                        מצרף תמונה של הצג תמונה צג פריוס.jpeg (הצג תקין לחלוטין - רק במצלמה המסך רוקד - זאת התוצאה)
                        תודה רבה

                        בין הזמנים פורה ומוצלח!

                        A מנותק
                        A מנותק
                        Aharont
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @Aharont כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

                        היי חברים
                        אודה לעזרת המומחים פה
                        אין לי סורק תקלות - ככה שאין לי איך לדעת את קוד התקלה.
                        המסך עובד כרגיל - אין שום הודעת שגיאה ברוך השם - אבל לא כותב READY - ולא ניתן לסוע עם הרכב (לא נכנס לדרייב)
                        אשמח לשמוע מהמומחים פה
                        אציין שהוחלף מצבר חדש - גם הסוללה בשלט תקינה - עדיין לא עובד
                        תודה רבה

                        בין הזמנים פורה ומוצלח!

                        מצורפת תמונה של הצג (הצג תקין לחלוטין - רק במצלמה המסך רוקד - זאת התוצאה)תמונה צג פריוס.jpeg

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A Aharont

                          היי חברים
                          אודה לעזרת המומחים פה
                          אין לי סורק תקלות - ככה שאין לי איך לדעת את קוד התקלה.
                          המסך עובד כרגיל - אין שום הודעת שגיאה ברוך השם - אבל לא כותב READY - ולא ניתן לסוע עם הרכב (לא נכנס לדרייב)
                          אשמח לשמוע מהמומחים פה
                          אציין שהוחלף מצבר חדש - גם הסוללה בשלט תקינה - עדיין לא עובד
                          מצרף תמונה של הצג תמונה צג פריוס.jpeg (הצג תקין לחלוטין - רק במצלמה המסך רוקד - זאת התוצאה)
                          תודה רבה

                          בין הזמנים פורה ומוצלח!

                          פתוח לשמועפ מנותק
                          פתוח לשמועפ מנותק
                          פתוח לשמוע
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @Aharont אל תשאל איך ולמה
                          תלחץ על הכפתור של ההנעה דקה ברצף
                          אם לא הניע תנסה שוב להניע רגיל

                          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                          הם אלו שיודעים לשאול
                          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                          טרנטעט A 3 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                            @Aharont אל תשאל איך ולמה
                            תלחץ על הכפתור של ההנעה דקה ברצף
                            אם לא הניע תנסה שוב להניע רגיל

                            טרנטעט מנותק
                            טרנטעט מנותק
                            טרנטע
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @פתוח-לשמוע

                            לי מותר לשאול למה ?

                            פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                              @Aharont אל תשאל איך ולמה
                              תלחץ על הכפתור של ההנעה דקה ברצף
                              אם לא הניע תנסה שוב להניע רגיל

                              A מנותק
                              A מנותק
                              Aharont
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @פתוח-לשמוע כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

                              @Aharont אל תשאל איך ולמה
                              תלחץ על הכפתור של ההנעה דקה ברצף
                              אם לא הניע תנסה שוב להניע רגיל

                              מנסה…
                              אחר כך נדון על ה - “למה”…😁

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טרנטעט טרנטע

                                @פתוח-לשמוע

                                לי מותר לשאול למה ?

                                פתוח לשמועפ מנותק
                                פתוח לשמועפ מנותק
                                פתוח לשמוע
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @טרנטע אני לא יודע איך זה עובד הייתי משתף אולי זה עושה איזה איפוס
                                למעשה ככה הנעתי 2 פריוסים שניסו להניע אותם מעל שעה פלוס כבלים בוסטר ומה לא
                                בפעם האחרונה שזה קרה הגעתי אחרי כל הניסיונות ותוך כדי שאני מוציא את הבוסטר אמרתי לו תלחץ דקה ברצף ושבאתי לחבר זה כבר הניע…

                                אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                הם אלו שיודעים לשאול
                                מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                  @Aharont אל תשאל איך ולמה
                                  תלחץ על הכפתור של ההנעה דקה ברצף
                                  אם לא הניע תנסה שוב להניע רגיל

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  Aharont
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי Aharont
                                  #14

                                  @פתוח-לשמוע כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

                                  @Aharont אל תשאל איך ולמה
                                  תלחץ על הכפתור של ההנעה דקה ברצף
                                  אם לא הניע תנסה שוב להניע רגיל

                                  ניסיתי… לא עוזר לצערי…
                                  זה משנה אם זה דקה ברצף פלוס ברקס לחוץ? או דוקא בלי ברקס?

                                  פתוח לשמועפ M 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A Aharont

                                    @פתוח-לשמוע כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

                                    @Aharont אל תשאל איך ולמה
                                    תלחץ על הכפתור של ההנעה דקה ברצף
                                    אם לא הניע תנסה שוב להניע רגיל

                                    ניסיתי… לא עוזר לצערי…
                                    זה משנה אם זה דקה ברצף פלוס ברקס לחוץ? או דוקא בלי ברקס?

                                    פתוח לשמועפ מנותק
                                    פתוח לשמועפ מנותק
                                    פתוח לשמוע
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @Aharont לא אני זה שלחצתי
                                    תנסה את שתי הדרכים
                                    חוץ מזה בדקת V במצבר? הוא יכול להיות מהשנה מהאחרונה אבל הוא איזה צרכן חשמל גמר אותו

                                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                    הם אלו שיודעים לשאול
                                    מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A Aharont

                                      @פתוח-לשמוע כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

                                      @Aharont אל תשאל איך ולמה
                                      תלחץ על הכפתור של ההנעה דקה ברצף
                                      אם לא הניע תנסה שוב להניע רגיל

                                      ניסיתי… לא עוזר לצערי…
                                      זה משנה אם זה דקה ברצף פלוס ברקס לחוץ? או דוקא בלי ברקס?

                                      M מנותק
                                      M מנותק
                                      mik6868
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @Aharont זכור לי שטיקי מדבר על הרידי הזה אני שניה יבדוק אם קשור

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                        @Aharont לא אני זה שלחצתי
                                        תנסה את שתי הדרכים
                                        חוץ מזה בדקת V במצבר? הוא יכול להיות מהשנה מהאחרונה אבל הוא איזה צרכן חשמל גמר אותו

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        Aharont
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @פתוח-לשמוע כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

                                        @Aharont לא אני זה שלחצתי
                                        תנסה את שתי הדרכים
                                        חוץ מזה בדקת V במצבר? הוא יכול להיות מהשנה מהאחרונה אבל הוא איזה צרכן חשמל גמר אותו

                                        לא הבנתי מה הכוונה V במצבר
                                        בכל מקרה - המצבר חדש - החלפנו אתמול…

                                        פתוח לשמועפ טרנטעט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A Aharont

                                          @פתוח-לשמוע כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

                                          @Aharont לא אני זה שלחצתי
                                          תנסה את שתי הדרכים
                                          חוץ מזה בדקת V במצבר? הוא יכול להיות מהשנה מהאחרונה אבל הוא איזה צרכן חשמל גמר אותו

                                          לא הבנתי מה הכוונה V במצבר
                                          בכל מקרה - המצבר חדש - החלפנו אתמול…

                                          פתוח לשמועפ מנותק
                                          פתוח לשמועפ מנותק
                                          פתוח לשמוע
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                                          #18

                                          @Aharont הוולט במצבר
                                          החלפתם בעקבות שלא הניע?

                                          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                          הם אלו שיודעים לשאול
                                          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                          נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • A Aharont

                                            @פתוח-לשמוע כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

                                            @Aharont לא אני זה שלחצתי
                                            תנסה את שתי הדרכים
                                            חוץ מזה בדקת V במצבר? הוא יכול להיות מהשנה מהאחרונה אבל הוא איזה צרכן חשמל גמר אותו

                                            לא הבנתי מה הכוונה V במצבר
                                            בכל מקרה - המצבר חדש - החלפנו אתמול…

                                            טרנטעט מנותק
                                            טרנטעט מנותק
                                            טרנטע
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                                            #19

                                            @Aharont אני מרגיש שכאן הבעיה, ומאז שהחלפת לא מתניע ?!

                                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • טרנטעט טרנטע

                                              @Aharont אני מרגיש שכאן הבעיה, ומאז שהחלפת לא מתניע ?!

                                              A מנותק
                                              A מנותק
                                              Aharont
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי Aharont
                                              #20

                                              @טרנטע כתב בפריוס 2011 לא כותב READY:

                                              @Aharont אני מרגיש שכאן הבעיה, ומאז שהחלפת לא מתניע ?!

                                              לא…
                                              החלפנו בגלל שלא הניע…
                                              @פתוח-לשמוע

                                              פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              99

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.7k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום