דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. התקנת וויז לרכב חשמלי סיני

      התקנת וויז לרכב חשמלי סיני

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      12 פוסטים 7 כותבים 5.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מאיר עלי באבא
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        יש לי מחשבה לקנות רכב חשמלי איוויס U5 אבל לא הצלחתי לברר האם יש שם וויז מובנה או רק דרך אנדרואיד אוטו
        אם אין הבנתי שיש אופצייה להתקין קופסא שמדמה אנדרואיד
        השאלה שלי האם אפשר לחסום את זה בצורה טובה שיהיה לי רק וויז וכמה אפליקציות בודדות

        EBAE מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אליה
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          זו הבעיה היחידה שלך עם האוטו הזה?
          זה שאין לו יבואן ?
          חלפים?
          מוסך מתמחה?
          אמינות?
          מי נותן אחריות?

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • א אליה

            זו הבעיה היחידה שלך עם האוטו הזה?
            זה שאין לו יבואן ?
            חלפים?
            מוסך מתמחה?
            אמינות?
            מי נותן אחריות?

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר עלי באבא
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @אליה זה משוקלל בחישוב שלי
            דרך אגב יש לו יבואן שנותן שירות די טוב

            הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מאיר עלי באבא

              יש לי מחשבה לקנות רכב חשמלי איוויס U5 אבל לא הצלחתי לברר האם יש שם וויז מובנה או רק דרך אנדרואיד אוטו
              אם אין הבנתי שיש אופצייה להתקין קופסא שמדמה אנדרואיד
              השאלה שלי האם אפשר לחסום את זה בצורה טובה שיהיה לי רק וויז וכמה אפליקציות בודדות

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @מאיר-עלי-באבא כתב בהתקנת וויז לרכב חשמלי סיני:

              השאלה שלי האם אפשר לחסום את זה בצורה טובה שיהיה לי רק וויז וכמה אפליקציות בודדות

              אפשר בהחלט.

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
              050-4133851
              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מ מאיר עלי באבא

                יש לי מחשבה לקנות רכב חשמלי איוויס U5 אבל לא הצלחתי לברר האם יש שם וויז מובנה או רק דרך אנדרואיד אוטו
                אם אין הבנתי שיש אופצייה להתקין קופסא שמדמה אנדרואיד
                השאלה שלי האם אפשר לחסום את זה בצורה טובה שיהיה לי רק וויז וכמה אפליקציות בודדות

                מיישהמ מנותק
                מיישהמ מנותק
                מיישה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                #5

                @מאיר-עלי-באבא
                חבל על זמנך, ברכב הזה המערכת כל כך דפוקה שאיזה קופסה שתשים עליו זה פשוט יצלע.
                אם בכל אופן תרצה, תוכל לבדוק אצלי איך זה עובד.
                מיותר לומר שיש חסימה מצויינת.

                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מיישהמ מיישה

                  @מאיר-עלי-באבא
                  חבל על זמנך, ברכב הזה המערכת כל כך דפוקה שאיזה קופסה שתשים עליו זה פשוט יצלע.
                  אם בכל אופן תרצה, תוכל לבדוק אצלי איך זה עובד.
                  מיותר לומר שיש חסימה מצויינת.

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מאיר עלי באבא
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @מיישה אז מה האופצייה העדיפה
                  מכשיר חיצוני??

                  קיה ריוק מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מאיר עלי באבא

                    @מיישה אז מה האופצייה העדיפה
                    מכשיר חיצוני??

                    קיה ריוק מנותק
                    קיה ריוק מנותק
                    קיה ריו
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מאיר-עלי-באבא אני גם מחפש כזה דבר לקיה נירו 2024

                    מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מאיר עלי באבא

                      @מיישה אז מה האופצייה העדיפה
                      מכשיר חיצוני??

                      מיישהמ מנותק
                      מיישהמ מנותק
                      מיישה
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @מאיר-עלי-באבא
                      כדאי לנסות קאר פליי כי זה נוח שבעתיים
                      אם לא טוב, האופצייה שנשארה זה מכשיר וויז

                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • קיה ריוק קיה ריו

                        @מאיר-עלי-באבא אני גם מחפש כזה דבר לקיה נירו 2024

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @קיה-ריו
                        דבר איתי, יש לי מענה לכל צורך.

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מאיר עלי באבא

                          @אליה זה משוקלל בחישוב שלי
                          דרך אגב יש לו יבואן שנותן שירות די טוב

                          הכל בעזרת השםה מנותק
                          הכל בעזרת השםה מנותק
                          הכל בעזרת השם
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                          #10

                          @מאיר-עלי-באבא כתב בהתקנת וויז לרכב חשמלי סיני:

                          זה משוקלל בחישוב שלי
                          דרך אגב יש לו יבואן שנותן שירות די טוב

                          תדע שיש שינו ביבוא של כל המכוניות הסיניות ללא אבא ואמא
                          נכון לשנת 2026 אין אפשרות ליבא רכב סיני ללא תקן ארופאי מה שבעבר היה אפשר להביא 400 לדגם בלי תקן ולכן כל החברות שהביאו מכוניות בלי אבא ואמא ישארו בלי אפשרות להביא חלקים וכמובן יאלצו לסגור את החברה ומפה עד למצב שהרכב ישמש למחסן יהיה מאוד מהר

                          טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                          מאירמ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          3
                          • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                            @מאיר-עלי-באבא כתב בהתקנת וויז לרכב חשמלי סיני:

                            זה משוקלל בחישוב שלי
                            דרך אגב יש לו יבואן שנותן שירות די טוב

                            תדע שיש שינו ביבוא של כל המכוניות הסיניות ללא אבא ואמא
                            נכון לשנת 2026 אין אפשרות ליבא רכב סיני ללא תקן ארופאי מה שבעבר היה אפשר להביא 400 לדגם בלי תקן ולכן כל החברות שהביאו מכוניות בלי אבא ואמא ישארו בלי אפשרות להביא חלקים וכמובן יאלצו לסגור את החברה ומפה עד למצב שהרכב ישמש למחסן יהיה מאוד מהר

                            מאירמ מנותק
                            מאירמ מנותק
                            מאיר
                            מנהל ראשי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                            #11

                            @הכל-בעזרת-השם כתב בהתקנת וויז לרכב חשמלי סיני:

                            ישארו בלי אפשרות להביא חלקים

                            בגלל שאין תקינה אירופאית לא יהיה אפשר להביא חלקים?

                            אולי נייבא ממצאים דרך רחפנים?..

                            ליצירת קשר לחץ כאן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                              @מאיר-עלי-באבא כתב בהתקנת וויז לרכב חשמלי סיני:

                              זה משוקלל בחישוב שלי
                              דרך אגב יש לו יבואן שנותן שירות די טוב

                              תדע שיש שינו ביבוא של כל המכוניות הסיניות ללא אבא ואמא
                              נכון לשנת 2026 אין אפשרות ליבא רכב סיני ללא תקן ארופאי מה שבעבר היה אפשר להביא 400 לדגם בלי תקן ולכן כל החברות שהביאו מכוניות בלי אבא ואמא ישארו בלי אפשרות להביא חלקים וכמובן יאלצו לסגור את החברה ומפה עד למצב שהרכב ישמש למחסן יהיה מאוד מהר

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מאיר עלי באבא
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @הכל-בעזרת-השם מה הקשר בין זה שאי אפשר לייבא לבין להביא חלקים
                              חוץ מזה שאיוויז על פי הפרסומים עוברת לאירופה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              16

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.7k

                              נושאים

                              131.2k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום