דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1

    מדברים רכב

    626 נושאים 11.4k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 18 נושאים
      372 פוסטים
      קורולה אברכיםק
      @חובק-עולם אכתוב לך אח’'כ בפרטי
    • בשורה אדירה לדרייברים החרדיים: אובר בדרך לישראל.

      הועבר
      33
      1
      6 הצבעות
      33 פוסטים
      1k צפיות
      חיים ברזלח
      חוק אובר עבר קריאה ראשונה
    • הולכים לבטל את הטסט פעמיים בשנה לרכב מיושן???

      הועבר
      2
      1
      6 הצבעות
      2 פוסטים
      702 צפיות
      אין תגובות
    • בקרוב - טסט אחת לשנתיים במקום כל שנה, איך זה יעבוד?

      הועבר
      2
      7 הצבעות
      2 פוסטים
      219 צפיות
      טוסוןט
      כאן נמצאת הטיוטה להערות הציבור
    • הרכבים שאולי פיספסנו\חשבנו עליהם אחרת

      הועבר
      43
      14 הצבעות
      43 פוסטים
      2k צפיות
      מתושלח הבבלימ
      סתם זה מעניין שאם אני אקנה פיאט טיפו לדוג׳ כולם יגידו לי שאני לא יודע לאן הכנסתי את עצמי ואם היא מטופלת טוב זה יעלה שקלים ואם אני אקנה לינק אנד קו 08 שהגיע לישראל לפני כמה חודשים ויש לו מנוע 3 צילינדרים עם שני מנועי עזר חשמליים וסוללה ענקית אז אני חדשני למרות שזה אחד המערכות המסובכות שיש ומדובר ביצרן שקיים כמה שנים
    • מונית יד 2

      נעול הועבר
      47
      0 הצבעות
      47 פוסטים
      3k צפיות
      י
      @חילי כתב במונית יד 2: תכלס משהו התנסה בהסבה של מונית לפרטי אני מנסה להבין איך מחשבים את המס @שמואל-קליין יש לו ידע בעניין
    • רנו גרנד סניק דיזל

      הועבר
      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      222 צפיות
      צילפינגיםצ
      @ש.נ כתב ברנו גרנד סניק דיזל: אחרי שקראתי את כל המומחים פה עלתה בי מחשבה לקנות את הרכב הזה והתייעצתי עם שתי מכונאים שאני סומך עליהם ועל דעתם ואמרו לי לא להתקרב גם לדגם עם הדיזל אחד מהם אמר לי שהם באים אליו כל הזמן לטיפולים שאלתי היא האם יש מישהו שיש/היה לו את הרכב הזה ויכול לומר לי את דעתו תודה מראש! אם תטפל באוטו הזה כמו שצריך כל 15 אלף לא צריך להיות לך בעיות ולנהוג בעדינות בתחילת נסיעה בכדי לשמור על הקלאצ’ים אז הכל בסדר כמובן שצריך לקנות אוטו שטופל כמו שצריך בלי פשרות עם שמנים טובים מה שצריך לבדוק זה מתי הוחלף טיימינג ואם לא הוחלף אז צריך לקחת את זה בחשבון במחיר בנוסף מצב הטורבו הקלאצ’ים אם אתה איש שיודע לשמור על רכב בלי לקרוע את הצורה ולדאוג לטיפולים בזמן אתה יכול להנות מאוד ולשלם בזול יחסית לאיזה וורסו חבוטה עם צרות בגיר אני מחזיק ברנו קליאו ששם יש את אותו מנוע כמו בסניק אבל 90 כ"ס ובסניק זה 110 כ"ס אם אני לא טועה
    • 3 הצבעות
      64 פוסטים
      5k צפיות
      שלמהש
      @מאיר כתב ברכבים בתחפושת - על רכבים זהים ממותגים שונים: אולי אתה מתכוון לומר שהיה אפשר לעשות רכב אחד שקדימה הוא איון Y ומאחור ההונגצ’י ההיא? בדיוק!
    • חוות דעת על רכב BYD דגם דולפין

      הועבר
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      158 צפיות
      מאירמ
      @V123443 כתב בחוות דעת על רכב BYD דגם דולפין: אני מתעניין ברכב חשמלי לא יקר ואני חושב על BYD דגם דולפין השמח לחוות דעת תודה מראש!!! מהם הצרכים שלך מהרכב. מהי הנסועה שלך? תכתוב כל פרט שאתה מצפה מהרכב ובכך יוכלו להתאים את הרכב הטוב ביותר עבורך. יש היום מבצעים מטורפים לרכבים גדולים ומפנקים בהרבה כפי שהזכיר פה @shine .
    • התייקרות במחיר רישוי והעברת בעלות?

      הועבר רישוי מבחן נהיגה מעשי
      4
      1 הצבעות
      4 פוסטים
      213 צפיות
      טוסוןט
      @חיים-ברזל למעשה כל 1.4 האגרות מתעדכנות, וכמובן תמיד עולות גם ב4.25 הכל עלה, ונראה לי שדובר על זה אפי’ בפורום.
    • האמבולנסים החדשים של מד"א

      הועבר
      26
      1
      0 הצבעות
      26 פוסטים
      2k צפיות
      shineS
      @מאיר-זהו-זה הערת התקבלה! רק שים לב לא להקפיץ שירשורים ישנים.
    • גאקו 8 צרי טיגו 9 או MG s9?

      הועבר
      10
      1 הצבעות
      10 פוסטים
      2k צפיות
      הכל בעזרת השםה
      @חובק-עולם כתב בגאקו 8 צרי טיגו 9 או MG s9?: גם באופן כללי של קונצרן צ’רי וחברת MG. מרווח. כנראה הMG? ביצועים. כאן כנראה הצ’רי והגאקו. MG אפשר לעשות ליסינג ב3300 ולדעתי זה רכב עם מערכות יותר ישנות ולכן יש פחות צרות לגבי צ’רי וג’קו יותר מפנק אבל יכול להיות שיהיה בעיות במערכות מתקדמות והמחיר לא כזה משתלם כאשר הMG יותר זול בכמה עשרות אלפי שקלים
    • טסט חורף/קיץ

      הועבר
      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      218 צפיות
      נייטרון חפשינ
      @Lexus זה משנה איזה רכב לקנות
    • לוחית רישוי עם סיומת 9X +סקרנות והתערבות

      הועבר
      29
      2 הצבעות
      29 פוסטים
      848 צפיות
      L
      @אושר-מתקרב תודה רבה לך
    • רכב חדש הגיע לישראל, טויוטה אייגו x - היברידי

      הועבר
      4
      3 הצבעות
      4 פוסטים
      224 צפיות
      מתושלח הבבלימ
      @מאיר-ג כתב ברכב חדש הגיע לישראל, טויוטה אייגו x - היברידי: @איש-גמזו כתב ברכב חדש הגיע לישראל, טויוטה אייגו x - היברידי: בגלל גודלו ובגלל משקלו הנמוך המשקל שלה עלה ב140 קילו כל הפרונט ג"כ גדל בגלל המנוע החשמלי שצריך להכנס מתחת למכסה מנוע ונוסף לה 46 כ"ס (סה"כ 116 כ"ס)ההאצה למאה זה ב9.2 שניות זה לא נתונים של נוצה ברוח אבל ודאי שיהיה אפשר לנסוע איתו על מהירות קבועה של 110 נכון?
    • ייעוץ לנסר 2011 - לזרוק לחלקים או להשקיע?

      הועבר
      19
      0 הצבעות
      19 פוסטים
      578 צפיות
      yosiY
      כמעט ולא נסעתי על לנסר ואף פעם לא הסתכלתי על המאוורר אז לא ראיתי, הרעיון בכ"א מובן.
    • הארכת תוקף רשיונות

      הועבר
      10
      4 הצבעות
      10 פוסטים
      382 צפיות
      מאירמ
      @מתלמד-0 כתב בהארכת תוקף רשיונות: זה ברור שעם כל הכבוד לרגב, אין לה סמכות להאריך פוליסות ביטוח. זה בכלל לא בתחום ובסמכות שלה. זה גם ברור ובטוח שחברות הביטוח לא יכולים להחליט אם יש לי רשיון בתוקף ויפה ענה לך @EBA
    • מה אומרים על זה ממליצים או...

      הועבר
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      371 צפיות
      דוד 100ד
      @זיק-המבריק היה את זה לאחי על גז והוא דיי סבל ממנו אבל כל מקרה לגופו חלקים מחיר בשמים זה בוודאות!
    • בהמשך לדיון על טסלה מודל y סטנדרט

      הועבר
      6
      1 הצבעות
      6 פוסטים
      237 צפיות
      מתושלח הבבלימ
      @טוסון כתב בבהמשך לדיון על טסלה מודל y סטנדרט: לא יודע מה זה סטנדרט, אני נסעתי עם חבר כמה פעמים במודל y מודל y יש בכל חניון בישראל אני מדבר על רמת אבזור סטנדרט שזה הרבה פחות אבזור בקצת פחות כסף והיא לא הגיעה לישראל (עדיין?)
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      14
      2 הצבעות
      14 פוסטים
      202 צפיות
    • מיצובישי אאוטלנדר = ניסאן אקסטרייל ???

      הועבר
      11
      2 הצבעות
      11 פוסטים
      464 צפיות
      יצחק רשטוני
      @רפאל-יהושע כתב במיצובישי אאוטלנדר = ניסאן אקסטרייל ???: מסקרן אותי האם לדעת מומחי הרכב שכאן יש טעות בדברי הבינה מלאכותית? וא"כ מה היא? בגדול דברים נכונים [עד איפה שקראתי] עיין כאן שהדברים כבר לובנו מזמן בפורום הנכבד דילן יחד עם @לך-תדע [שלצערי הרב נעלם] ואף כאן עיין בשורה 9 ואם תדייק בדברים תראה שאין חידוש בדברי הבינה מלבד האירוך ותוספת האימוגים Spoiler מה שכן אני לא מבין מה הקטע לצטט לפורום דברים מהבינה מלאכותית, זה פורום לבני אנוש

    89

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.7k

    פוסטים