דילוג לתוכן
לוגו
×

    רישיון נהיגה

    כל הדרך לרשיון, מורי נהיגה, וטסטים

    199 נושאים 3.1k פוסטים
    • פרוייקט הדרכת נהיגה פרטי.

      31
      7 הצבעות
      31 פוסטים
      1k צפיות
      טוסוןט
      @מאיר זה בערך התשובה שאנחנו קיבלנו לך תדע אולי צריך להגיש בג’'ץ Spoiler בכלל אני חושב שלימוד הנהיגה בארץ זה עניין מטורף צריך כמו באמריקה אולי להוסיף 6-7 שיעורים ואז חצי שנה לנהוג רק עם הורה מלווה דבר שקיים גם בצרפת (שדורשת אחר כך 20 שעות נהיגה עם מורה אבל אתה מגיע יותר מיומן) להשערתי 99.9% מהברקסים שמורה דופק זה סתם תרגול לטסט ואין קשר למניעת פגיעות בנפש אבל במדינה הבולשביקית שלנו אין עם מי לדבר
    • אתר סימוטסט - מישהו מכיר?

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      353 צפיות
      אביחיא
      @מוישה-מהדרום ראיתי את הסרטונים החינמיים שלהם, ולדעתי אין בזה שום עניין. תסע עם חבר באזור של הטסטים ותסתכל על הדרך טוב, זה יעזור לך הרבה יותר.
    • למה כ"כ קשה לעבור טסט?

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      442 צפיות
      KlonimoosK
      @דגש נתחיל מכך, שהייתי ממליץ לך לא לקרא את מה שאני אכתוב, לך רגוע באמונה, ותעבור ותצליח בעז’‘ה, (בגלל שזה א דברים טכניים שיעזרו לך, אלא רק יוסיפו ללחץ.) אבל פתחת שירשור, ואני מרגיש צורך להביע את זה… לענ’‘ד הנקודה העיקרית. החילוק הפשוט הוא שהמרווח בין המחשבה למעשה בפועל בתאוריה, הוא מספיק למי שיודע להחליט מה ללחוץ ולבצע נכון. בטסט ההחלטה היא מהירה ואם אין מספיק ריכוז, הטעות היא בשניה. וכמו שכתב בפירוט @מאיר . אבל גם אם אתה אלוף. בתאוריה יש תשובות נכונות ושגויות, אם ענית נכון ענית. בזה זה נגמר! בטסט יש המון שטחים אפורים המון!! ואם לטסטר הנכבד היה נראה שלכאו’ לא הבטת במראה בזווית הנדרשת ל’‘עשירות’’ דעתו נכשלת. וזה רק דוגמא. יש המון שטחים אפורים גם בחוקים. ואם לא באת לו טוב בעיניים? אז יש לו אלף סיבות לקשקש ולהפיל אותך רק כדי שהחרדים העלוקות יתנו קצת כסף למדינה. (גלוני עפר לפיהם!) ולא קשור לדת, אתה נתון (כביכול) להחלטה של בן אדם, שהוא נתון למצב רוח שלו + + וגו’ משא’'כ בתאוריה.
    • מורה נהיגה ידני אשדוד

      ידני אשדוד
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      580 צפיות
      סמךס
      אני למדתי אצל אבנר באשדוד אחלה מורה מסביר מצוין תלמידים ממליצים היה מלמד גם על ידני צריך לבדוק אם גם היום פל- 0522231280
    • עבירת תנועה ברכב שרשום על מי שאין לו רישיון

      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      502 צפיות
      טוסוןט
      @YKingsmart אתה יודע מה קורה עם בעל הרכב עושה ז’'ל? אתה יכול להעביר טסט? בעלות? או שאתה צריך אישור של 9 יורשים? אני לא יודע Spoiler אבל קרוב משפחה שלי יודע…
    • מורת נהיגה מומלצת באיזור אלעד/פתח תקווה

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      136 צפיות
      YKingsmartY
      @YKingsmart אחרי שבועיים של חוסר תגובה, אני מקפיץ שוב… אשמח לקבל מידע על מורה באלעד.
    • חיים פרס מורה בפתח תקווה

      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      90 צפיות
      אין תגובות
    • מורת נהיגה לידני

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      221 צפיות
      י
      מקפיץ. מישהו מכיר?
    • רישיון נהיגה אמריקאי

      42
      0 הצבעות
      42 פוסטים
      2k צפיות
      אושר מתקרבא
      @למה-באתי אל תסמוך עליו תבקש מקורות
    • האם מישהו יכול לדעת אם יש לי רישיון?

      3
      1
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      407 צפיות
      יוניי
      עיין כאן
    • בקשת מידע | לימודי נהיגה מתקדמת

      18
      0 הצבעות
      18 פוסטים
      642 צפיות
      א
      תודה רבה לכל העונים!!
    • רב בוחן טוב או לא ?

      14
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      3k צפיות
      א
      @אושר-מתקרב אז אולי חלק מהסמכויות של ‘רב בוחן’ זה להחליט מתי מתחשק לו טסט, ואצלכם הוא החליט כפי שכתבת בכל מקרה לא יהיה ניתן ללמוד מזה למקומות אחרים
    • מורה. נהיגה. קרית גת .מודיעין.

      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      803 צפיות
      אושר מתקרבא
      @מני-התותח יש לי חבר שלמד לא מזמן אצל איציק אברהמי בקרית גת, עבר בטסט ראשון, מלמד גם ידני וגם אוטומט, נראה לי 170 לשיעור, 0509848888 נראה לי שגם @מוטי-ברנד למד אצלו
    • נושא זה נמחק!

      נעול
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      12 צפיות
    • מורה נהיגה באזור מודיעין עילית קרית גת והסביבה

      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      467 צפיות
      המפותחה
      @ראובן-שבתי @Klonimoos הביא את התשובה
    • קושי בלעבור טסט

      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      563 צפיות
      שלוימי טש
      @ש-ז-ק אני ביקשתי מהמורה שישב איתי ברכב בטסט זה מרגיע ונותן ביטחון
    • עליית מחיר אגרת הטסט?

      מבחן נהיגה מעשי
      6
      1 הצבעות
      6 פוסטים
      459 צפיות
      משה שמחהמ
      לפני חודש שילמתי 144 שבוע שעבר 156
    • מחפש המלצה למורה נהיגה במעלה אדומים

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      164 צפיות
      י
      @אלוף-העולם-1 נתי 0547804622
    • עיר לטסט

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      256 צפיות
      KlonimoosK
      @אדם חיפוש פשוט בפורום של המילה ‘‘טסט’’ לוקחת אותך אל מענה רחב. בהצלחה. לגבי שיעורי היכרות, אחר דבריו הנכוחים של ר’ @אושר-מתקרב, אולי אוסיף, שככל שהעיר פחות מסובכת, כך הסיכוי להכשל יותר נמוך, כי יש פחות אפשרויות כישלון, וזה, גם אם לא תכיר את העיר טוב, לומר ש’חובה’ להכיר את העיר לפני? אני לא סבור כך בעיר קלה ממש. וודאי שכדאי לוודאות עם המורה מה המסלולים של הטסטים באותה העיר, ולעבור על כל אחד פעם אחת כדי לדעת לםני מי יתכן ואתה עומד. בהצלחה!
    • לימוד נהיגה ידני

      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      510 צפיות
      מאירמ
      @עניו-כמשה כמה זמן אתה נוהג על אוטומט? אם אתה נהג ותיק ואתה מסודר מבחינת כללי הנהיגה אני לא בטוח ששווה את המאמץ לעשות שיעורים רחוק. אא"כ קשה עליך מבנה הניהוג ברכב ידני. אגב סוג הרכב חשוב והמומלץ ביותר הוא דיזל מכיוון שמאד קל למצוא בו את נקודת החיכוך בקלאץ’. אבל גם בדיזלים יש טובים יותר ויש פחות. בהתחלה למדתי על דאצ’יה סנדרו והיה חמוד, אח’‘כ כשעברתי לנתיבות למדתי על אוקטביה 2.0 טורבו דיזל והיה צריך לזרוק קלאץ’ בהילוך 6 בעמידה בשביל שיכבה המנוע…

    16

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    131.2k

    פוסטים