יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות:
החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך?
החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו?
מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך?
ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!!
וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות?
תודה רבה
@אלעדי כתב במולטימדיה תקועה במכס בגלל כתובת שגויה:
בדקת באתר של המכס?
https://www.gov.il/he/service/cargo-id
כן, רשום עוד לא הגיע לארץ ולמטה רשום הגיע לארץ, לא משהו מעבר לזה.
@טכנולוג
כתבתי בפירוש:
@אלוף-העולם-1 כתב בשני מצלמות דרך חדשות של ddpai ברף העליון:
שזה קיים כבר בדגמים הצפייה מרחוק
…
בתור אחד שהתקין לא מעט מהדגמים עם הצפייה מרחוק…
ויעידו על כך חבריי:
@מוטי-ברנד
@מיישה
@שלמה