דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ראשון בפקקר

      ראשון בפקק

      @ראשון בפקק
      אודות
      פוסטים
      2
      נושאים
      1
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות
        ראשון בפקקר ראשון בפקק

        @אלעזר-3
        צודק! כמה בערך יעלה לי ההמרה וכמה שיעורים?
        אבל עדיין, זה השיקול הצדדי יותר ,כי החיסכון בהמשך אמור לכסות את זה.

        מדברים רכב

      • מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות
        ראשון בפקקר ראשון בפקק

        שלום לכל חו"ר הפורום

        קודם כל, כמשתמש חדש, אני חייב לציין את רמת המקצועיות, הידע הרחב והרצון של החברים כאן לעזור לכל אחד ואחד הם פשוט יוצאי דופן.

        אני נמצא כרגע בצומת דרכים ומחפש לשמוע מבעלי ניסיון. אני מחפש לשדרג לרכב של 7 מקומות, וכידוע, השוק של הרכבים בקטגוריה הזו די יקר או מציע רכבים שחוקים מאוד בתקציב שאני יכול להוציא (20\30 אל"ש)

        חושב להשלים את הרישיון שלי (כרגע יש לי אוטומט בלבד) לגיר ידני, מתוך מחשבה שזה יפתח לי היצע רחב וזול יותר של רכבי 7 מקומות (כמו דאצ’יה לודג’י/טויוטה ורסו וכדומה).

        אשמח מאוד להיעזר בניסיון העשיר של חברי הפורום בכמה נקודות:

        האם זה משתלם כלכלית? האם השוק של ה-7 מקומות הידניים באמת מציע מציאות שוות ומחירים משמעותית יותר נמוכים, או שההיצע כל כך קטן שזה לא שווה את המאמץ של הטסט?

        חווית הנהיגה ביום-יום: איך זה מרגיש לעבור מאוטומט לידני,(אין לי היכרות בכלל עם נהיגה בידני,אבל דווקא נראה לי שאני יתחבר לחויה של להרגיש את החלק הטכני בנהיגה)

        חיסכון בדלק: האם ההבדל בין ידני לאוטומט ממש מורגש בצריכת הדלק?

        בנזין או דיזל? מבחינת אמינות/חסכון בדלק/טיפולים מה עדיף?

        ושאלת השאלות: איזה רכב מומלץ אחרי כל הנידון כאן

        אציין שכבר קראתי המון חומר פה בפורום על כל נושא בנפרד, אבל אשמח אם מישהו יוכל לסכם לי את כל המכלול הזה יחד, במיוחד מאנשים שעשו מעבר דומה או שמחזיקים רכב משפחתי ידני.

        תודה רבה מראש לכולם!

        מדברים רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום