דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      צ

      צ'וקי

      @צ'וקי
      אודות
      פוסטים
      11
      נושאים
      2
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • כמה אינסייט לוקח בתוך העיר
        צ צ'וקי

        גם לי 1 ל12 בתוך ירושלים. 1ל17-18 בבינעירוני

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • כמה עולה כזה תיקון?
        צ צ'וקי

        @אריאל-קמחי
        תודה על המשוב
        אם יש למישהו משהו להחכימני אני אשמח

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • כמה עולה כזה תיקון?
        צ צ'וקי

        @חיים-ברזל
        כמה הבנידודים לקוחים על כזה תיקון?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • כמה עולה כזה תיקון?
        צ צ'וקי

        @צ-וקי
        זה מיצובישי אאוטלנדר

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • כמה עולה כזה תיקון?
        צ צ'וקי

        @חיים-ברזל
        הרכב שבתמונה הוא הרכב של הנפגע
        התאונה היתה ביום חמישי, מאז הביטוח של הנפגע לא יצר קשר.
        יכול להיות שהם יתקנו ואז יתבעו אותי או שהם מחוייבים קודם להסכמה שלי?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • כמה עולה כזה תיקון?
        צ צ'וקי

        שלום
        אשתי עשתה תאונה לצערינו, מצורף התמונה של הרכב שנפגע
        השאלה אם יש מה לנסות לקחת לבד לתיקון, או שעדיף להפעיל את הביטוח (2500 ש"ח השתתפות עצמית). והאם תהיה עליית פוליסה בכזה תיקון. תודה.
        אציין שהרכב הוא רכב ממשלתי.
        תודה
        0.jpg

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • הוספת בעלים לרכב לצורך עבר ביטוחי ללא ת.ז. מקורית
        צ צ'וקי

        @EBA צריך ת.ז. מקורית דוקא. אי אפשר רשיון.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • הוספת בעלים לרכב לצורך עבר ביטוחי ללא ת.ז. מקורית
        צ צ'וקי

        קניתי רכב חדש בס"ד
        כשעשיתי ביטוח אמרתי לסוכן שאני רוצה להוסיף בעלים לרכב לצורך הוזלה בשל עבר ביטוחי. הוא אמר שתוך 30 יום צריך להוסיף את הבעלות בדואר.
        דא עקא שלאחר מכן נודע לי שצריך ת.ז. מקורית של הבעלים הנוסף ולא מספיק צילום.
        הבעיה היא שהבעלים הנוסף בחו"ל עם הת.ז. ולא יחזור בקרוב.
        למישהו יש פיתרון?
        תודה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        צ צ'וקי

        @אבי-KIA
        תודה
        תכלס’ מחפש רכב באזור 15000 ש"ח
        טיוטה או הונדה
        אם יש מישהו שיכול לכוון אותי לקישורים שווים מיד 2 אני אשמח

        עסקאות רכב

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        צ צ'וקי

        @אבי-KIA
        לא שווה בכזה מחיר עם סוללה חדשה וקילומטרז’ לא גבוה יחסית לפריוס?
        (אני חדש בתחום…)

        עסקאות רכב

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        צ צ'וקי

        מה עם זה?
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/2crkfkwc

        עסקאות רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום