וההוא שעובר את הכביש אחריהם בכלל שיגע אותי
כאילו לא היה כאן אסון לפני רגע
למה הילדים עוברים את הכביש בצורה לא בטוחה???
בגללינו!
אני רואה אנשים משתגעים בשביל כמה שקלים, ואילו בחיים שלהם מזלזלים כקליפת השום, מפוצץ
אני משנן לילדי,
אתה לא עובר לבד כביש (ילד פחות מגיל 9), ואם בגלל זה תאחר לחיידר, תגיד לי בצהריים ואני אתן לך פרס
ס
סופרמומחה
@סופרמומחה
-
שרשור "חיות על הכביש" -
קבלתם נקודות על עבירות תנועה? בואו לקורס של "דגל התורה"בוקר טוב לכולם
דגל התורה פתחו רישום ל"קורס נהיגה בסיסי" שייערך לגברים בלבד
בכדי שיתאפשר קיום הקבוצה צריכים להירשם 30 אנשים
אני מצרף את הטלפון של דגל התורה 036762622
‘ואל תאמר לכשאפנה’… -
4 שנים על ניסאן טידה - רכב האברכים האולטימטיבי?גם אני הייתי 5 שנים על טידה ממליץ בחום
הרעשים מגיעים מאוטו לא מטופל -
רכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?קניתי טידה לפני 6 שנים
אחרי קנו גיסי וחמי כולם מרוצים מאוד -
למה לא מייצרים רכבים בישראל?למה לא מייצרים רכבים בישראל?
המעלות בזה? המון!
א. נחסוך את המס ייבוא
ב. רכבים ישראלים מטבע הדברים יהיו מאוד אמינים, הרכבה מדויקת ונכונה.
ג.
ד.
ה…
וא"ת שאין מקום למפעלים כ"כ גדולים?
