דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      מ

      ממפה לישועת ה'

      @ממפה לישועת ה'
      אודות
      פוסטים
      8
      נושאים
      1
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • בלוטוס בניסאן טידה
        מ ממפה לישועת ה'

        @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        @מיישה
        בקישור הזה
        יש מערכת מאליבבא שאתה הבאת היא טובה לי? מחיר טוב?
        והפאנל הזה הוא בסדר?
        ויש לי גם את הקישור הזה מאליאקספרס לא יותר שווה?
        תודה רבה

        לא מומלץ מה שהבאת.

        הכי ממליץ מערכת מכאן
        https://s.click.aliexpress.com/e/_c3sE6Wm3
        פאנל מכאן
        https://s.click.aliexpress.com/e/_c2ILfXwN
        הדגם הזה בדיוק
        f9e3dda1-5ce8-4c81-b3e9-2b3f3880546a-image.png

        תודה@מיישה
        לא הבנתי את המערכת הזו ?
        7470596c-7218-44c3-9424-22f7cf7dc2e1-image.png
        והפאנל לא קצת יקר?
        תודה רבה

        רק לא T100
        יש לך שם או TS18 או TS10

        את זה?
        זה יוצא קצת יקר,
        ההוא מאליבבא לא אותו דבר?

        5f60c1ed-3105-4d5a-b6ac-92dbd6431fa7-image.png

        אני רואה עכשיו שהמחיר בקרוב הוא ממש זול יחסית
        ועם ה13 דולר הנחה זה ייצא ממש 100 דולר
        ועם ירידת השער של הדולר ייצא עוד יותר זול…f04496a5-12f4-40aa-a8c6-963d5bb68b22-image.png

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בלוטוס בניסאן טידה
        מ ממפה לישועת ה'

        @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        @מיישה
        בקישור הזה
        יש מערכת מאליבבא שאתה הבאת היא טובה לי? מחיר טוב?
        והפאנל הזה הוא בסדר?
        ויש לי גם את הקישור הזה מאליאקספרס לא יותר שווה?
        תודה רבה

        לא מומלץ מה שהבאת.

        הכי ממליץ מערכת מכאן
        https://s.click.aliexpress.com/e/_c3sE6Wm3
        פאנל מכאן
        https://s.click.aliexpress.com/e/_c2ILfXwN
        הדגם הזה בדיוק
        f9e3dda1-5ce8-4c81-b3e9-2b3f3880546a-image.png

        תודה@מיישה
        לא הבנתי את המערכת הזו ?
        7470596c-7218-44c3-9424-22f7cf7dc2e1-image.png
        והפאנל לא קצת יקר?
        תודה רבה

        רק לא T100
        יש לך שם או TS18 או TS10

        את זה?
        זה יוצא קצת יקר,
        ההוא מאליבבא לא אותו דבר?

        5f60c1ed-3105-4d5a-b6ac-92dbd6431fa7-image.png

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בלוטוס בניסאן טידה
        מ ממפה לישועת ה'

        @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        @מיישה
        בקישור הזה
        יש מערכת מאליבבא שאתה הבאת היא טובה לי? מחיר טוב?
        והפאנל הזה הוא בסדר?
        ויש לי גם את הקישור הזה מאליאקספרס לא יותר שווה?
        תודה רבה

        לא מומלץ מה שהבאת.

        הכי ממליץ מערכת מכאן
        https://s.click.aliexpress.com/e/_c3sE6Wm3
        פאנל מכאן
        https://s.click.aliexpress.com/e/_c2ILfXwN
        הדגם הזה בדיוק
        f9e3dda1-5ce8-4c81-b3e9-2b3f3880546a-image.png

        תודה @מיישה
        לא הבנתי את המערכת הזו ?
        7470596c-7218-44c3-9424-22f7cf7dc2e1-image.png
        והפאנל לא קצת יקר?
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בלוטוס בניסאן טידה
        מ ממפה לישועת ה'

        @מיישה
        בקישור הזה
        יש מערכת מאליבבא שאתה הבאת היא טובה לי? מחיר טוב?
        והפאנל הזה הוא בסדר?
        ויש לי גם את הקישור הזה מאליאקספרס לא יותר שווה?
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בלוטוס בניסאן טידה
        מ ממפה לישועת ה'

        @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        שלום רב
        יש לי ניסאן טידה 2010
        ה"משודרג" עם הבלוטוס,
        עד עכשיו היה לי נוקיה 208 התחבר מצויין!
        לרגל המעבר לדור 4 קניתי נוקיה 3210 והוא לא מצליח להתחבר למערכת,
        הוא מזהה אבל לא מצליח להתחבר,
        ניסיתי בגלקסי A25 והוא מתחבר לרכב,
        מה אפשר לעשות?
        זה נשמע יותר בעיה בבלוטוס של הפלאפון
        השאלה היא מה אפשר לעשות?

        להחליף פלאפון
        או מערכת, אבל לא בטוח שזה יפתור את הבעיה שגרמה לך לקנות נוקיה.

        אין פתרון לחיבור?
        אם אין אני חושב על לקנות מערכת,
        אבל קצת מרגיש לי מיותר לקנות מערכת כשהבעיה די פשוטה,
        הבעיה שגרמה לי לקנות נוקיה זה שהייתי רגיל לנוקיה 208 והייתי בטוח שזה אותו דבר,
        יש לך המלצה למערכת טובה @מיישה ?
        כי הקישור שהבאת לאליבבא זה יוצא 90 דולר לא כולל פאנל לאוטו שעוד 15 דולר בערך

        נראה לי פלאפון יותר זול

        לא חושב,
        הפלאפון עלה לי 350 שח
        ומערכת תעלה לי בערך אותו סכום…

        @אנונימוס כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        הפתרון הפשוט הוא מתאם בלוטוס לרדיו,
        יבואו המומחים ויתנו קישורים מומלצים

        יש לי כזה וזה ממש מעצבן…
        הדיבורית זוועה…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בלוטוס בניסאן טידה
        מ ממפה לישועת ה'

        @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

        שלום רב
        יש לי ניסאן טידה 2010
        ה"משודרג" עם הבלוטוס,
        עד עכשיו היה לי נוקיה 208 התחבר מצויין!
        לרגל המעבר לדור 4 קניתי נוקיה 3210 והוא לא מצליח להתחבר למערכת,
        הוא מזהה אבל לא מצליח להתחבר,
        ניסיתי בגלקסי A25 והוא מתחבר לרכב,
        מה אפשר לעשות?
        זה נשמע יותר בעיה בבלוטוס של הפלאפון
        השאלה היא מה אפשר לעשות?

        להחליף פלאפון
        או מערכת, אבל לא בטוח שזה יפתור את הבעיה שגרמה לך לקנות נוקיה.

        אין פתרון לחיבור?
        אם אין אני חושב על לקנות מערכת,
        אבל קצת מרגיש לי מיותר לקנות מערכת כשהבעיה די פשוטה,
        הבעיה שגרמה לי לקנות נוקיה זה שהייתי רגיל לנוקיה 208 והייתי בטוח שזה אותו דבר,
        יש לך המלצה למערכת טובה @מיישה ?
        כי הקישור שהבאת לאליבבא זה יוצא 90 דולר לא כולל פאנל לאוטו שעוד 15 דולר בערך

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בלוטוס בניסאן טידה
        מ ממפה לישועת ה'

        שלום רב
        יש לי ניסאן טידה 2010
        ה"משודרג" עם הבלוטוס,
        עד עכשיו היה לי נוקיה 208 התחבר מצויין!
        לרגל המעבר לדור 4 קניתי נוקיה 3210 והוא לא מצליח להתחבר למערכת,
        הוא מזהה אבל לא מצליח להתחבר,
        ניסיתי בגלקסי A25 והוא מתחבר לרכב,
        מה אפשר לעשות?
        זה נשמע יותר בעיה בבלוטוס של הפלאפון
        השאלה היא מה אפשר לעשות?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום