דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. בלוטוס בניסאן טידה

      בלוטוס בניסאן טידה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      13 פוסטים 3 כותבים 5.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מנותק
        מ מנותק
        ממפה לישועת ה'
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שלום רב
        יש לי ניסאן טידה 2010
        ה"משודרג" עם הבלוטוס,
        עד עכשיו היה לי נוקיה 208 התחבר מצויין!
        לרגל המעבר לדור 4 קניתי נוקיה 3210 והוא לא מצליח להתחבר למערכת,
        הוא מזהה אבל לא מצליח להתחבר,
        ניסיתי בגלקסי A25 והוא מתחבר לרכב,
        מה אפשר לעשות?
        זה נשמע יותר בעיה בבלוטוס של הפלאפון
        השאלה היא מה אפשר לעשות?

        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ ממפה לישועת ה'

          שלום רב
          יש לי ניסאן טידה 2010
          ה"משודרג" עם הבלוטוס,
          עד עכשיו היה לי נוקיה 208 התחבר מצויין!
          לרגל המעבר לדור 4 קניתי נוקיה 3210 והוא לא מצליח להתחבר למערכת,
          הוא מזהה אבל לא מצליח להתחבר,
          ניסיתי בגלקסי A25 והוא מתחבר לרכב,
          מה אפשר לעשות?
          זה נשמע יותר בעיה בבלוטוס של הפלאפון
          השאלה היא מה אפשר לעשות?

          מיישהמ מנותק
          מיישהמ מנותק
          מיישה
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי מיישה
          #2

          @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

          שלום רב
          יש לי ניסאן טידה 2010
          ה"משודרג" עם הבלוטוס,
          עד עכשיו היה לי נוקיה 208 התחבר מצויין!
          לרגל המעבר לדור 4 קניתי נוקיה 3210 והוא לא מצליח להתחבר למערכת,
          הוא מזהה אבל לא מצליח להתחבר,
          ניסיתי בגלקסי A25 והוא מתחבר לרכב,
          מה אפשר לעשות?
          זה נשמע יותר בעיה בבלוטוס של הפלאפון
          השאלה היא מה אפשר לעשות?

          להחליף פלאפון
          או מערכת, אבל לא בטוח שזה יפתור את הבעיה שגרמה לך לקנות נוקיה.

          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          מ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מיישהמ מיישה

            @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

            שלום רב
            יש לי ניסאן טידה 2010
            ה"משודרג" עם הבלוטוס,
            עד עכשיו היה לי נוקיה 208 התחבר מצויין!
            לרגל המעבר לדור 4 קניתי נוקיה 3210 והוא לא מצליח להתחבר למערכת,
            הוא מזהה אבל לא מצליח להתחבר,
            ניסיתי בגלקסי A25 והוא מתחבר לרכב,
            מה אפשר לעשות?
            זה נשמע יותר בעיה בבלוטוס של הפלאפון
            השאלה היא מה אפשר לעשות?

            להחליף פלאפון
            או מערכת, אבל לא בטוח שזה יפתור את הבעיה שגרמה לך לקנות נוקיה.

            מ מנותק
            מ מנותק
            ממפה לישועת ה'
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיישהמ מיישה

              @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

              שלום רב
              יש לי ניסאן טידה 2010
              ה"משודרג" עם הבלוטוס,
              עד עכשיו היה לי נוקיה 208 התחבר מצויין!
              לרגל המעבר לדור 4 קניתי נוקיה 3210 והוא לא מצליח להתחבר למערכת,
              הוא מזהה אבל לא מצליח להתחבר,
              ניסיתי בגלקסי A25 והוא מתחבר לרכב,
              מה אפשר לעשות?
              זה נשמע יותר בעיה בבלוטוס של הפלאפון
              השאלה היא מה אפשר לעשות?

              להחליף פלאפון
              או מערכת, אבל לא בטוח שזה יפתור את הבעיה שגרמה לך לקנות נוקיה.

              מ מנותק
              מ מנותק
              ממפה לישועת ה'
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

              @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

              שלום רב
              יש לי ניסאן טידה 2010
              ה"משודרג" עם הבלוטוס,
              עד עכשיו היה לי נוקיה 208 התחבר מצויין!
              לרגל המעבר לדור 4 קניתי נוקיה 3210 והוא לא מצליח להתחבר למערכת,
              הוא מזהה אבל לא מצליח להתחבר,
              ניסיתי בגלקסי A25 והוא מתחבר לרכב,
              מה אפשר לעשות?
              זה נשמע יותר בעיה בבלוטוס של הפלאפון
              השאלה היא מה אפשר לעשות?

              להחליף פלאפון
              או מערכת, אבל לא בטוח שזה יפתור את הבעיה שגרמה לך לקנות נוקיה.

              אין פתרון לחיבור?
              אם אין אני חושב על לקנות מערכת,
              אבל קצת מרגיש לי מיותר לקנות מערכת כשהבעיה די פשוטה,
              הבעיה שגרמה לי לקנות נוקיה זה שהייתי רגיל לנוקיה 208 והייתי בטוח שזה אותו דבר,
              יש לך המלצה למערכת טובה @מיישה ?
              כי הקישור שהבאת לאליבבא זה יוצא 90 דולר לא כולל פאנל לאוטו שעוד 15 דולר בערך

              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ ממפה לישועת ה'

                @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                שלום רב
                יש לי ניסאן טידה 2010
                ה"משודרג" עם הבלוטוס,
                עד עכשיו היה לי נוקיה 208 התחבר מצויין!
                לרגל המעבר לדור 4 קניתי נוקיה 3210 והוא לא מצליח להתחבר למערכת,
                הוא מזהה אבל לא מצליח להתחבר,
                ניסיתי בגלקסי A25 והוא מתחבר לרכב,
                מה אפשר לעשות?
                זה נשמע יותר בעיה בבלוטוס של הפלאפון
                השאלה היא מה אפשר לעשות?

                להחליף פלאפון
                או מערכת, אבל לא בטוח שזה יפתור את הבעיה שגרמה לך לקנות נוקיה.

                אין פתרון לחיבור?
                אם אין אני חושב על לקנות מערכת,
                אבל קצת מרגיש לי מיותר לקנות מערכת כשהבעיה די פשוטה,
                הבעיה שגרמה לי לקנות נוקיה זה שהייתי רגיל לנוקיה 208 והייתי בטוח שזה אותו דבר,
                יש לך המלצה למערכת טובה @מיישה ?
                כי הקישור שהבאת לאליבבא זה יוצא 90 דולר לא כולל פאנל לאוטו שעוד 15 דולר בערך

                מיישהמ מנותק
                מיישהמ מנותק
                מיישה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                שלום רב
                יש לי ניסאן טידה 2010
                ה"משודרג" עם הבלוטוס,
                עד עכשיו היה לי נוקיה 208 התחבר מצויין!
                לרגל המעבר לדור 4 קניתי נוקיה 3210 והוא לא מצליח להתחבר למערכת,
                הוא מזהה אבל לא מצליח להתחבר,
                ניסיתי בגלקסי A25 והוא מתחבר לרכב,
                מה אפשר לעשות?
                זה נשמע יותר בעיה בבלוטוס של הפלאפון
                השאלה היא מה אפשר לעשות?

                להחליף פלאפון
                או מערכת, אבל לא בטוח שזה יפתור את הבעיה שגרמה לך לקנות נוקיה.

                אין פתרון לחיבור?
                אם אין אני חושב על לקנות מערכת,
                אבל קצת מרגיש לי מיותר לקנות מערכת כשהבעיה די פשוטה,
                הבעיה שגרמה לי לקנות נוקיה זה שהייתי רגיל לנוקיה 208 והייתי בטוח שזה אותו דבר,
                יש לך המלצה למערכת טובה @מיישה ?
                כי הקישור שהבאת לאליבבא זה יוצא 90 דולר לא כולל פאנל לאוטו שעוד 15 דולר בערך

                נראה לי פלאפון יותר זול

                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אנונימוס
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  הפתרון הפשוט הוא מתאם בלוטוס לרדיו,
                  יבואו המומחים ויתנו קישורים מומלצים

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אנונימוס

                    הפתרון הפשוט הוא מתאם בלוטוס לרדיו,
                    יבואו המומחים ויתנו קישורים מומלצים

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    ממפה לישועת ה'
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                    @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                    @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                    @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                    שלום רב
                    יש לי ניסאן טידה 2010
                    ה"משודרג" עם הבלוטוס,
                    עד עכשיו היה לי נוקיה 208 התחבר מצויין!
                    לרגל המעבר לדור 4 קניתי נוקיה 3210 והוא לא מצליח להתחבר למערכת,
                    הוא מזהה אבל לא מצליח להתחבר,
                    ניסיתי בגלקסי A25 והוא מתחבר לרכב,
                    מה אפשר לעשות?
                    זה נשמע יותר בעיה בבלוטוס של הפלאפון
                    השאלה היא מה אפשר לעשות?

                    להחליף פלאפון
                    או מערכת, אבל לא בטוח שזה יפתור את הבעיה שגרמה לך לקנות נוקיה.

                    אין פתרון לחיבור?
                    אם אין אני חושב על לקנות מערכת,
                    אבל קצת מרגיש לי מיותר לקנות מערכת כשהבעיה די פשוטה,
                    הבעיה שגרמה לי לקנות נוקיה זה שהייתי רגיל לנוקיה 208 והייתי בטוח שזה אותו דבר,
                    יש לך המלצה למערכת טובה @מיישה ?
                    כי הקישור שהבאת לאליבבא זה יוצא 90 דולר לא כולל פאנל לאוטו שעוד 15 דולר בערך

                    נראה לי פלאפון יותר זול

                    לא חושב,
                    הפלאפון עלה לי 350 שח
                    ומערכת תעלה לי בערך אותו סכום…

                    @אנונימוס כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                    הפתרון הפשוט הוא מתאם בלוטוס לרדיו,
                    יבואו המומחים ויתנו קישורים מומלצים

                    יש לי כזה וזה ממש מעצבן…
                    הדיבורית זוועה…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      ממפה לישועת ה'
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @מיישה
                      בקישור הזה
                      יש מערכת מאליבבא שאתה הבאת היא טובה לי? מחיר טוב?
                      והפאנל הזה הוא בסדר?
                      ויש לי גם את הקישור הזה מאליאקספרס לא יותר שווה?
                      תודה רבה

                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ ממפה לישועת ה'

                        @מיישה
                        בקישור הזה
                        יש מערכת מאליבבא שאתה הבאת היא טובה לי? מחיר טוב?
                        והפאנל הזה הוא בסדר?
                        ויש לי גם את הקישור הזה מאליאקספרס לא יותר שווה?
                        תודה רבה

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                        @מיישה
                        בקישור הזה
                        יש מערכת מאליבבא שאתה הבאת היא טובה לי? מחיר טוב?
                        והפאנל הזה הוא בסדר?
                        ויש לי גם את הקישור הזה מאליאקספרס לא יותר שווה?
                        תודה רבה

                        לא מומלץ מה שהבאת.

                        הכי ממליץ מערכת מכאן
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_c3sE6Wm3
                        פאנל מכאן
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_c2ILfXwN
                        הדגם הזה בדיוק
                        f9e3dda1-5ce8-4c81-b3e9-2b3f3880546a-image.png

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיישהמ מיישה

                          @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                          @מיישה
                          בקישור הזה
                          יש מערכת מאליבבא שאתה הבאת היא טובה לי? מחיר טוב?
                          והפאנל הזה הוא בסדר?
                          ויש לי גם את הקישור הזה מאליאקספרס לא יותר שווה?
                          תודה רבה

                          לא מומלץ מה שהבאת.

                          הכי ממליץ מערכת מכאן
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_c3sE6Wm3
                          פאנל מכאן
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_c2ILfXwN
                          הדגם הזה בדיוק
                          f9e3dda1-5ce8-4c81-b3e9-2b3f3880546a-image.png

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          ממפה לישועת ה'
                          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                          #10

                          @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                          @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                          @מיישה
                          בקישור הזה
                          יש מערכת מאליבבא שאתה הבאת היא טובה לי? מחיר טוב?
                          והפאנל הזה הוא בסדר?
                          ויש לי גם את הקישור הזה מאליאקספרס לא יותר שווה?
                          תודה רבה

                          לא מומלץ מה שהבאת.

                          הכי ממליץ מערכת מכאן
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_c3sE6Wm3
                          פאנל מכאן
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_c2ILfXwN
                          הדגם הזה בדיוק
                          f9e3dda1-5ce8-4c81-b3e9-2b3f3880546a-image.png

                          תודה @מיישה
                          לא הבנתי את המערכת הזו ?
                          7470596c-7218-44c3-9424-22f7cf7dc2e1-image.png
                          והפאנל לא קצת יקר?
                          תודה רבה

                          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ ממפה לישועת ה'

                            @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                            @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                            @מיישה
                            בקישור הזה
                            יש מערכת מאליבבא שאתה הבאת היא טובה לי? מחיר טוב?
                            והפאנל הזה הוא בסדר?
                            ויש לי גם את הקישור הזה מאליאקספרס לא יותר שווה?
                            תודה רבה

                            לא מומלץ מה שהבאת.

                            הכי ממליץ מערכת מכאן
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_c3sE6Wm3
                            פאנל מכאן
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_c2ILfXwN
                            הדגם הזה בדיוק
                            f9e3dda1-5ce8-4c81-b3e9-2b3f3880546a-image.png

                            תודה @מיישה
                            לא הבנתי את המערכת הזו ?
                            7470596c-7218-44c3-9424-22f7cf7dc2e1-image.png
                            והפאנל לא קצת יקר?
                            תודה רבה

                            מיישהמ מנותק
                            מיישהמ מנותק
                            מיישה
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                            @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                            @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                            @מיישה
                            בקישור הזה
                            יש מערכת מאליבבא שאתה הבאת היא טובה לי? מחיר טוב?
                            והפאנל הזה הוא בסדר?
                            ויש לי גם את הקישור הזה מאליאקספרס לא יותר שווה?
                            תודה רבה

                            לא מומלץ מה שהבאת.

                            הכי ממליץ מערכת מכאן
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_c3sE6Wm3
                            פאנל מכאן
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_c2ILfXwN
                            הדגם הזה בדיוק
                            f9e3dda1-5ce8-4c81-b3e9-2b3f3880546a-image.png

                            תודה@מיישה
                            לא הבנתי את המערכת הזו ?
                            7470596c-7218-44c3-9424-22f7cf7dc2e1-image.png
                            והפאנל לא קצת יקר?
                            תודה רבה

                            רק לא T100
                            יש לך שם או TS18 או TS10

                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מיישהמ מיישה

                              @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                              @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                              @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                              @מיישה
                              בקישור הזה
                              יש מערכת מאליבבא שאתה הבאת היא טובה לי? מחיר טוב?
                              והפאנל הזה הוא בסדר?
                              ויש לי גם את הקישור הזה מאליאקספרס לא יותר שווה?
                              תודה רבה

                              לא מומלץ מה שהבאת.

                              הכי ממליץ מערכת מכאן
                              https://s.click.aliexpress.com/e/_c3sE6Wm3
                              פאנל מכאן
                              https://s.click.aliexpress.com/e/_c2ILfXwN
                              הדגם הזה בדיוק
                              f9e3dda1-5ce8-4c81-b3e9-2b3f3880546a-image.png

                              תודה@מיישה
                              לא הבנתי את המערכת הזו ?
                              7470596c-7218-44c3-9424-22f7cf7dc2e1-image.png
                              והפאנל לא קצת יקר?
                              תודה רבה

                              רק לא T100
                              יש לך שם או TS18 או TS10

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              ממפה לישועת ה'
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                              @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                              @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                              @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                              @מיישה
                              בקישור הזה
                              יש מערכת מאליבבא שאתה הבאת היא טובה לי? מחיר טוב?
                              והפאנל הזה הוא בסדר?
                              ויש לי גם את הקישור הזה מאליאקספרס לא יותר שווה?
                              תודה רבה

                              לא מומלץ מה שהבאת.

                              הכי ממליץ מערכת מכאן
                              https://s.click.aliexpress.com/e/_c3sE6Wm3
                              פאנל מכאן
                              https://s.click.aliexpress.com/e/_c2ILfXwN
                              הדגם הזה בדיוק
                              f9e3dda1-5ce8-4c81-b3e9-2b3f3880546a-image.png

                              תודה@מיישה
                              לא הבנתי את המערכת הזו ?
                              7470596c-7218-44c3-9424-22f7cf7dc2e1-image.png
                              והפאנל לא קצת יקר?
                              תודה רבה

                              רק לא T100
                              יש לך שם או TS18 או TS10

                              את זה?
                              זה יוצא קצת יקר,
                              ההוא מאליבבא לא אותו דבר?

                              5f60c1ed-3105-4d5a-b6ac-92dbd6431fa7-image.png

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ ממפה לישועת ה'

                                @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                                @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                                @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                                @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                                @מיישה
                                בקישור הזה
                                יש מערכת מאליבבא שאתה הבאת היא טובה לי? מחיר טוב?
                                והפאנל הזה הוא בסדר?
                                ויש לי גם את הקישור הזה מאליאקספרס לא יותר שווה?
                                תודה רבה

                                לא מומלץ מה שהבאת.

                                הכי ממליץ מערכת מכאן
                                https://s.click.aliexpress.com/e/_c3sE6Wm3
                                פאנל מכאן
                                https://s.click.aliexpress.com/e/_c2ILfXwN
                                הדגם הזה בדיוק
                                f9e3dda1-5ce8-4c81-b3e9-2b3f3880546a-image.png

                                תודה@מיישה
                                לא הבנתי את המערכת הזו ?
                                7470596c-7218-44c3-9424-22f7cf7dc2e1-image.png
                                והפאנל לא קצת יקר?
                                תודה רבה

                                רק לא T100
                                יש לך שם או TS18 או TS10

                                את זה?
                                זה יוצא קצת יקר,
                                ההוא מאליבבא לא אותו דבר?

                                5f60c1ed-3105-4d5a-b6ac-92dbd6431fa7-image.png

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                ממפה לישועת ה'
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                                @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                                @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                                @מיישה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                                @ממפה-לישועת-ה כתב בבלוטוס בניסאן טידה:

                                @מיישה
                                בקישור הזה
                                יש מערכת מאליבבא שאתה הבאת היא טובה לי? מחיר טוב?
                                והפאנל הזה הוא בסדר?
                                ויש לי גם את הקישור הזה מאליאקספרס לא יותר שווה?
                                תודה רבה

                                לא מומלץ מה שהבאת.

                                הכי ממליץ מערכת מכאן
                                https://s.click.aliexpress.com/e/_c3sE6Wm3
                                פאנל מכאן
                                https://s.click.aliexpress.com/e/_c2ILfXwN
                                הדגם הזה בדיוק
                                f9e3dda1-5ce8-4c81-b3e9-2b3f3880546a-image.png

                                תודה@מיישה
                                לא הבנתי את המערכת הזו ?
                                7470596c-7218-44c3-9424-22f7cf7dc2e1-image.png
                                והפאנל לא קצת יקר?
                                תודה רבה

                                רק לא T100
                                יש לך שם או TS18 או TS10

                                את זה?
                                זה יוצא קצת יקר,
                                ההוא מאליבבא לא אותו דבר?

                                5f60c1ed-3105-4d5a-b6ac-92dbd6431fa7-image.png

                                אני רואה עכשיו שהמחיר בקרוב הוא ממש זול יחסית
                                ועם ה13 דולר הנחה זה ייצא ממש 100 דולר
                                ועם ירידת השער של הדולר ייצא עוד יותר זול…f04496a5-12f4-40aa-a8c6-963d5bb68b22-image.png

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                67

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.8k

                                נושאים

                                132.0k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום