אברך פשוט
-
מכשיר לווייז בלבד - למעשה מה הכי טוב? -
רכב שיתופי חברות "מאי קאר" "סיטי קאר" חוזה ההתקשרות , לקרוא ולא להאמין (התייעצות בהבנת החוזה)@חיים-Y0737 כתב ברכב שיתופי חברות "מאי קאר" "סיטי קאר" חוזה ההתקשרות , לקרוא ולא להאמין (התייעצות בהבנת החוזה):
ביטול השתתפות מלא לא יעזור?
לא רק שזה לא עוזר לשמשות וצמיגים כמו שכתב @asa0989
גם הביטול עצמו הוא רק עד 300 ש"ח
כלומר שבכל גווני צריך לשלם 300 ש"חזכור לי גם שראיתי באיזה מקום שמישהו ניסה לתבוע אותם על זה
שביטול השתתפות אמור לכלול ביטול מלא, כי לא שמים לב או משהו כזה… -
שרשור חדש עבור מציאות ביד 2. -
ערעור על מבחן נהיגה@יוסי-מחשבים כתב בערעור על מבחן נהיגה:
אני לא חושב שהפטפוטים סביב זה יועילו.
לא שאלתי בתור תועלת, אלא בתור התעניינות לגבי מה שאתה יודע
-
ערעור על מבחן נהיגה@יוסי-מחשבים כתב בערעור על מבחן נהיגה:
המערכת הזאת מושחתת ורקובה מאד, מניסיון…
נשמח לפירוט מקיף כל מה שאתה יודע…
-
מורה להמרת רשיון מאוטומט לידני@סוסיתא-קדישתא
דבר ראשון תודה רבה על הפירוט המורחב
דבר שני אם אפשר לשאול כמה הוא לוקח לשיעור ידני? וגם כמה שיעורים נראה לך שצריך להמרה?
תודה מראש. -
מורה להמרת רשיון מאוטומט לידני@טוסון כתב במורה להמרת רשיון מאוטומט לידני:
טסט להוספת רשיון ידני אמור להיות קצר משמעותית מטסט רגיל, כמדומה עד 40 דק‘ לשני מבחנים, ורק רבע שעה מינימום, האם באמת זה ככה או שזה טסט רגיל לגמרי?
@יעקב כתב כאן
בסעיף 4 הוא ציין שהטסט הוא טסט רגיל לכל דבר ועניין
ומנגד זכור לי שראיתי כאן בפורום כאלו שטענו שזה פחות זמן, וגם יותר בודקים את ענין ההילוכים ולא שאר בדיקות למיניהם… -
מורה להמרת רשיון מאוטומט לידני@יחצ-המקצוען כתב במורה להמרת רשיון מאוטומט לידני:
אין הבדל.
הטסטרים רושמים אחרי המבחן
על איזה סוג המבחן היה [ידני /אוטומט] ואם עבר.דבר ראשון תודה על התגובה
דבר שני לא הבנתי את ההקשר של החלק השני בתשובתך -
מורה להמרת רשיון מאוטומט לידניאשמח לדעת אם מישהו יודע
האם מחכים פחות זמן לטסט ידני (בגלל ביקוש וכדו’)
או שאין הבדל? -
מורה להמרת רשיון מאוטומט לידני@אברום כתב במורה להמרת רשיון מאוטומט לידני:
בתודה על התענינות.
זהו שגם אני מתעניין בזה
בכל מקרה אם יהיה לך מידע בעניין
אשמח שתעדכן אותי -
מורה להמרת רשיון מאוטומט לידני@מיכאלb
מעדיף לא בירושלים קשוח שם
אבל בכל מקרה תודה -
מורה להמרת רשיון מאוטומט לידני@אברום
מסקרן אותי לשמוע אם הסתדרתועל הדרך מבקש שוב מכל אלה שעשו המרה
אם הם יכולים לשתף המלצה על מורה “שמתמחה” בהמרה (כלומר בלי להסתלבט) -
לסיים עם העושק@זיק-המבריק
אני לא רוצה להפריע למיקוד השרשור
אבל חייב לציין שאני יותר מזדהה בדגש על הסדר שכתבתי ולא הפוך,
אבל בכל מקרה אפשר לפתוח על זה שרשור נפרד באישור ההנהלה,
אם נמשיך לחפור על זה השרשור הזה יינעל. -
לסיים עם העושק@מאיר-ג כתב בלסיים עם העושק:
קודם לא עובר לי חלק כבר הרבה זמן שם המשתמש שלך כי אין כזה דבר אברך פשוט
אשמח להסבר מעמיק בעניין, להבין בדיוק מה לא עובר לך חלק
-
לסיים עם העושקאני מנסה להבין
התופעה הזאת קיימת גם בכרטיסי אשראי צ’קים וכו’
או שרק ברשיונות נהיגה
אם זה רק הרשיונות זה ממש מוזר
