דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      אברוםא

      אברום

      @אברום
      אודות
      פוסטים
      36
      נושאים
      12
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        אברוםא אברום

        מאד תלוי מתי נוסעים ולאיפה נוסעים כי למשל בלילה לבני ברק אין שום סיבה לקחת כביש 6 כי כל ההפרש הוא בסה"כ כמה דקות בודדות מנסיון וכביש 2 הוא ג"כ כביש מהיר ללא מחלפים {זה נכון שיש בו 2 מצלמות מהירות וכו’} אבל למשל לירושלים מאריך את הדרך בעוד לפחות 20 דקות כי כידוע ירושלים נמצאת במזרח וכביש 2 במערב וזה גם הרבה יותר ארוך בקילומטרים וזה עולה יותר דלק וממילא זה כבר לא כ"כ נפק"מ
        אך במהלך היום {בשעות הצהרים} אין ספק שכביש 6 עדיף בכל מצב פשוט כביש 2 פקוק באופן מיוחד בשעות הללו… {וגם אז

        שאר נושאים

      • מה ההבדלים בין הונדה ג'אז לאינסייט
        אברוםא אברום

        שבוע טוב
        אני מברר בשביל חבר שמתלבט בין הונדה ג’אז לבין אינסייט
        ברור שההבדל הכי ברור ביניהם זה בגודל שהאינסייט הרבה יותר גדול…
        אך האם מבחינת מנוע וחלקים וכו’ יש הבדל ביניהם
        כלומר א’ מבחינת חסכוני מי יותר
        ב מבחינת אמינות האם יש הבדל
        ג’ האם יש הבדל בחוזק מנוע.
        בתודה מראש.

        עסקאות רכב

      • תאונה בערב שבת ברכב שכור
        אברוםא אברום

        @אברום
        אני שכרתי מהרץ
        פשוט השאלה היא האם אני יצטרך לרדוף אחריה או שהם רודפים אחריה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה בערב שבת ברכב שכור
        אברוםא אברום

        @ez058
        באיזה חברת השכרה מדובר

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה בערב שבת ברכב שכור
        אברוםא אברום

        @טוסון השאלה היא מה הצורה הכי קלה להוציא ממנה הודאה האם פשוט להתקשר אליה ולומר מה אם מה שאמרת שתסדרי לי את הנזק ואז היא תאמר לי תבוא לפה או לשם זה גם נקרא הודאה או שצריך שהיא ממש תאמר אני עשיתי את התאונה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה בערב שבת ברכב שכור
        אברוםא אברום

        בקיצור אני מבין מכולם כאן לא לתקן את זה בעצמי ולנסות להוציא ממנה דרך הטלפון הודאה באשמה ולהביא את זה לחברה ככה
        השאלה היא א’ האם לנסות להוציא ממנה את החברת ביטוח ב האם לפנות למשטרה בענין הזה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה בערב שבת ברכב שכור
        אברוםא אברום

        @טרנטע ואני צריך ללכת בעצמי למשטרה או לתת לחברת השכרה לעשות את זה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה בערב שבת ברכב שכור
        אברוםא אברום

        @מוטי-56 יש שמה בוודאי מצלמות זה על הצומת השאלה היא מי יכול להוציא את הסרטון משם

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה בערב שבת ברכב שכור
        אברוםא אברום

        @טרנטע למה שזה יגרום לה לתת לי את הביטוח שלה היא תגיד לי תפנה למשטרה זה משנה לה במשהו

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה בערב שבת ברכב שכור
        אברוםא אברום

        @טוסון
        הם יכולים לראות את זה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה בערב שבת ברכב שכור
        אברוםא אברום

        שבוע טוב
        ביום ששי ממש סמוך לשבת בכניסה לב"ב בפניה שמאלה לכיון גשר גבעת שמואל אני באתי לפנות שמאלה מהצד הימני ורכב לידי שהיה בנתיב השמאלי תוך כדי שאני כבר מתחיל שמאלה פשוט נוסע ישר, הוא לא היה צמוד אלי אלא מאחורי ככה שפתאום אני רואה אותו במראה נצמד אלי נסיתי כמובן לברוח ימינה וזה עזר אבל לא לגמרי פשוט היא שפשפה אותי בצד הרכב מאחורה בצד שמאול שלי
        למעשה היא המשיכה הלאה בנסיעה תוך כדי שהיא אומרת לי לא קרה כלום…
        כמובן שרדפתי אחריה ועצרתי אותה …
        לאחר כל הדברים בעקבות הלחץ ביום שישי היא נתנה לי פרטי ת.ז. מספ’ טלפון, וכמובן שצימלתי את המספר רישוי של הרכב.
        עכשיו את הביטוח שלה היא לא היתה מכונה לתת היא אמרה תבוא ביום ראשון למוסך שלי ונסתדר.
        הרכב של השכרה לקחתי אתו ליומים בעיקרון עד מחר בבוקר בלי ביטול השתתפות עצמית…
        ברצוני לשאול א’ האם כדאי לי לנסות להסתדר איתה או שפשוט לתת את זה לחברת השכרה ככה והיא תסתדר כבר.
        ב’ האם הענין שאין לי את החברת ביטוח שלה בעיתי …
        ג’ תכלס מה אתם ממלצים לי לעשות עכשיו…
        בתודה מראש לכל העונים…

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מורה להמרת רשיון מאוטומט לידני
        אברוםא אברום

        @אברך-פשוט
        כרגע לא
        פשוט אף אחד לא המליץ כאן על מורה טוב באזור מודיעין שאני יודע שלא יסחוב אותי סתם בשיעורים ושיוציא אותי כמה שיותר מהר.
        בתודה על התענינות.

        רישיון נהיגה

      • מורה להמרת רשיון מאוטומט לידני
        אברוםא אברום

        תודה רבה

        רישיון נהיגה

      • מורה להמרת רשיון מאוטומט לידני
        אברוםא אברום

        האם יש כאן מישהו שמכיר מורה נהגיה שיעביר אותי לטסט על ידיני אחרי שיעור אחד
        אני מדבר על המרת רשיון וכמו שכבר נכתב ע"פ החוק לא צריך בכלל שיעורים אבל צריך שזה יעבור דרך בית ספר וכו’ ולכן האם מישהו מכיר מורה שלא יעשה בעיות ויעביר אותי אחרי שיעור אחד לטסט.
        באזור מודיעין.
        בתודה מראש.

        רישיון נהיגה

      • הונדה סיוויק
        אברוםא אברום

        תודה רבה על התגובות
        רק רציתי לדעת עם השנת היצור של הרכב גבוה יותר למשל 2007 או יותר זה כ שווה את המחיר הזה.

        עסקאות רכב

      • הונדה סיוויק
        אברוםא אברום

        מישהו הציע לי לקנות הונדה סיוויק שנת 2005 עם 240 אלף קילומטר ב 4000 ש"ח זה שווה את המחיר כמובן שנבדוק שהמערכות תקינות וכו’
        הוא טוען שלמכור את זה לגריטה שווה 3000 זה נכון??
        וכמה בערך קילומטר מחזיק רכב כזה

        עסקאות רכב

      • כמה שווה טויוטה קורולה 2010
        אברוםא אברום

        תודה רבה על כל התגובות
        אני לא מעונין ברובטית אלא באוטמט ולכן שאלתי על שנת 2010
        אבל רציתי לדעת כמה בערך השווי של הרכב הזה מה נקרא מחיר טוב לזה.
        בתודה מראש.

        עסקאות רכב

      • כמה שווה טויוטה קורולה 2010
        אברוםא אברום

        אני לא מדבר על רכב מסוים רציתי לשאול כשאני מחפש ביד שתים רכב מסוג זה כמה זה נקרא מחיר מציאה …
        ובהקשר של הרובוטית משנה 2010 זה רק אוטמט כמו שכבר נכתב פה בעבר.

        עסקאות רכב

      • כמה שווה טויוטה קורולה 2010
        אברוםא אברום

        כמה שווה להשקיע במחיר לטויוטה קורולה משנת 2010 ק"מ בסביבות ה 180 אלף
        כמה זה בערך שווה???

        עסקאות רכב

      • האם יש בעיות מיוחדות לקיה סיד
        אברוםא אברום

        מישהו הציע לי קיה סיד שנת 2016 בערך 200000 ק"מ
        האם יש בעיות מיוחדות לדגם הזה וא"כ האם זה משנה האם זה דיזל או בנזין
        בתודה מראש

        עסקאות רכב
      • 1
      • 2
      • 1 / 2
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום