לי יש אטרז
ונסעתי גם הרבה על לנסר
אני אסכם את זה כך:
הלנסר נוחה בנהיגה
האטרז נוחה בתחנת דלק
(אני מגיע קרוב ל 1-16 משולב)
מבחינת אמינות לא אכפת לי מאיפה הסבתא שלה אבל היא מאוד אמינה
היא גם מאוד בסיסית כך שאין בה כל כך מה להתקלקל
וגם אם כן התיקונים שלה קלים וזולים
אבל חשוב להדגיש שהמנוע שלה חלש וזה מאוד מורגש בהאצות ובמהירות גבוהה
וגם כשיש כמה אנשים באוטו

