דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      שלמה לויש

      שלמה לוי

      @שלמה לוי
      אודות
      פוסטים
      120
      נושאים
      24
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • ניקוי מצערת ביונדאי i30
        שלמה לויש שלמה לוי

        תגובה: שינוי בתגובת הרכב אחרי ניקוי מצערת
        נושא זה לדעתי כדאי להעלות שוב והסיבה לכך היא ש’‘קניתי ‘’ רכב חדש
        לאחר סבל של שנים בעקבות אי סחיבה של הרכב וכבר חשבתי למכור אותו ולהתקדם
        עשיתי ניקוי מצערת, פעולה פשוטה ביותר ביונדאי i30 2013\2016,
        והנה הוא מאיץ כמו צעיר לימים
        אז אם חשבתם להחליף את הרכב או להמשיך ולהזריק לו תוספי דלק שכמעט ולא מועילים לתאוצה גם אם מכונאי מבטיח זאת אנא נסו קודם כל לנקות את המצערת
        למען האמת החלפתי ג’‘כ פלאגים וטיפולים אני עושה לפני הזמן בגלל הבעיה של השמן ברכב זה אבל לאחר ה’‘ניקוי’’
        אכן ‘‘קניתי רכב חדש’’
        כאן המקום למי שמחזיק ברכב הזה או מתכוון לקנות
        לשוחח איתי על יתרונות וחסרונות וכל מה שקשור ברכב הזה בטלפון או במייל 0527149780
        0504148sh@gmail.com שלמה לוי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רק לי אתר עליאקספרס לא עובד?
        שלמה לויש שלמה לוי

        @יורם-בוסקילה גם לי עובד אם אתה בנטפריי תבדוק תעודת אבטחה אם אני מבין נכון את הסיטואציה

        שאר נושאים

      • הזמנת פנסים מאלי אקספרס
        שלמה לויש שלמה לוי

        שלום וברכה רציתי לברר אני רוצה להזמין מאליקס’ פנס ערפל אחורי לאאודי Q3 2015
        הבעיה שאני מבין שיש מצב שיתקע לי במשרד התחבורה
        מי שכבר חווה את הנושא או אם דובר עליו אשמח לפרטים או לחילופין לקישור לחנויות שמצליחות לחמוק מעינא בישא
        יישר כח

        חלקי חילוף

      • תיקון ליקויים לטסט חוזר
        שלמה לויש שלמה לוי

        0527119669 ת’קשר אליו מחר מהשעה 8:30 עד 9:00
        או בצהריים בהפסקה תאמר לו שלמה לוי שלח אותי אליך להתייעץ הוא מקצועי בתחום.
        שמו: כהן אריאל

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איך להפוך למתקין מולטימדיה
        שלמה לויש שלמה לוי

        @פתוח-לשמוע מזכיר מאוד את ג’מיני כשהוא לא מבין במה מדובר או שהוא מנסה להיות חכם שוב ושוב
        זהה… פשוט נכון אחד הסיבות שהחלטתי שזהו אני לא מתקין גם לא לחבר קרוב ביותר או אח רחוק אלא אם כן התשלום יהיה בהתאם כברור וכמובן😅

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בלוטוס לא מתחבר
        שלמה לויש שלמה לוי

        @אלוף-העולם-1 לא גר באיזור בכלל אני גר בדרום שנית אני עם הדור הישן נוקיה 208
        אמנם לא עשיתי כיבוי והדלקה אני אנסה
        אולי באמת צריך להחליף מכשיר
        K46 מומלץ??

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בלוטוס לא מתחבר
        שלמה לויש שלמה לוי

        @שלמה-לוי בכל אופן אני ניסיתי הכל יתכן וצריך גירסה אחרת
        נו נו לא קריטי אם כי מעצבן
        אולי כשאקפוץ לבית שמש אכנס אליך מיישה
        תודה על העזרה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בלוטוס לא מתחבר
        שלמה לויש שלמה לוי

        @הכהן שינתי ואז נראה שכלום לא קרה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בלוטוס לא מתחבר
        שלמה לויש שלמה לוי

        יש לי ts18 ואנני מצליח לחבר בלוטוס בשום כיון בשום אפלקציה
        להלן פירטי המערכת אולי ימצא לי פיתרון
        היא נקנתה אצל מתקין ביהוד שעובד עם חברת Kier קייר למי ש"מכיר"
        אשמח לפיתרון Screenshot_20260226-091039.png Screenshot_20260226-091030.png

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סוללה לאוריס שנת 2017
        שלמה לויש שלמה לוי

        מי שמכיר סוללה חדשה או שיפוץ לאוריס 2017 אני אשמח לקבל אינפורמממציה שכוייח

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ציריה לטיוטה קאמרי יבוא אישי
        שלמה לויש שלמה לוי

        שלום לכולם יש לי חבר עם טיוטה קאמרי מיבוא אישי כך הוא קנה אותה,
        על מנת לנסות לעזור לו למצוא ציריה ימנית דחוף מי שיכול להכוין אותי אשריו …![
        אני אדגיש זה דחוף תודה
        וכן תוך כדי דיבור עם החבר היקר הוא מעונין גם בסוללה לרכב המדובר מי שיכול למסור מידע אודה לו מאוד

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מישהו מצא פיתרון לסוג בלוטוס בTS18 שמגיע מעליאקספרס?
        שלמה לויש שלמה לוי

        @פתוח-לשמוע “מהניסיון שלי” זה פשוט לא היה מעונין להתחבר

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מישהו מצא פיתרון לסוג בלוטוס בTS18 שמגיע מעליאקספרס?
        שלמה לויש שלמה לוי

        @פתוח-לשמוע ומה לגבי העכבר?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מישהו מצא פיתרון לסוג בלוטוס בTS18 שמגיע מעליאקספרס?
        שלמה לויש שלמה לוי

        מיישה לבד ממה שהעלת על הבעיה של הבלוטוס
        לפני כמה ימים במקבץ שהעלו הביאו חידוש נחמד לגבי הבלוטוס
        במדריך המצולם להכנס לשירותי BT ושם לבצע חיפוש וחיבור לצורך שליחת מדיה וקבצים
        אני אישית ניסיתי בt18 שלי ולא הצלחתי לחפש ולחבר מה שכן עוד ניסיתי זה לחבר באמצעות BT
        עכבר למסך וכמובן זה חא עבד אלא רק דרך חיבור USB
        אני אשמח שיהיה פיתרון לדבר
        וגם לבעיה ש"חרשת" עליה 👍

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מידע על יתרונות וחסרונות אקספלורר
        שלמה לויש שלמה לוי

        @הכל-בעזרת-השם עד כאן הבנתי לא צריך להאריך בנושא
        אקספלורר "לא תיגע בו יד כי… ואידך זיל גמור

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • מידע על יתרונות וחסרונות אקספלורר
        שלמה לויש שלמה לוי

        @יצחק-רשטונ פרט נמק ?!

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • ווצאפ במערכת לרכב נט פריי
        שלמה לויש שלמה לוי

        @טוסון אני יבדוק את זה

        מדברים רכב

      • ווצאפ במערכת לרכב נט פריי
        שלמה לויש שלמה לוי

        @טוסון לא יודע יוחנן ויזמן התותח מאופקים הוא התקין לי
        אתה בעצם אומר שצריך להסדיר את העניין ברוט …סוף.?
        הוא מותקן כקובץ apk אבל הוא כאילו נפתח ומיד נסגר עם ההערה הידועה אפלקציית פאגי נעצרה
        “תבוא לשחררה בערבות”

        מדברים רכב

      • מתאם פנאל
        שלמה לויש שלמה לוי

        @מנאששש מה שקרה שהזמנתי ובטעות ההפך מתשע לעשר ואני צריך בדיוק הפוך ובחנות שמה אין מקטין כזה
        אני צריך מקטין פנל למערכת מולטימדיה לרכב להקטין מ,10 אינ’ץ לקטן יותר 9 אינ’ץ
        מי שיכול לעזור לי אני אשמח

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • ווצאפ במערכת לרכב נט פריי
        שלמה לויש שלמה לוי

        @MEM אדון מאסטאאאר אולי תסביר לי מדוע אני לא יכול להכנס לפאגי למרות שיש לי תעודת אבטחה
        או שבגלל שיש לי אני לא יכול או משהו בסגנון אתה יודע כל תג ותו משנה את המשמעות באתר או באפלקציה ?!

        מדברים רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 1 / 6
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום