@ראשון-בפקק
יש לי וורסו ידני כבר שנה וחצי ואני שמח שקניתי הרבה רכב במעט כסף וגם יש לי חיסכון בדלק לפחות של 20% מהוורסו האוטו’ הקודם שהיה לי. וגם כתבתי על זה בזמנו כאן.
עם זאת מניסיון זה תלוי בכמה דברים.
א. אם אשתך גם נוהגת ורק על אוטו’, אז להחזיק שני רכבים בדר"כ זה לא משתלם.
ב. אין באמת הרבה רכבים 7 מקומות ידני, וורסו ידני כבר כמעט אין להשיג. ויש את הדאצ’יה שרק דיזל זה המומלץ, ומומלץ יותר אם יש לך נסיעות בינעירונית. יש גם ג’אמפי ידני, וגם בזה אומרים שרק הדיזל מומלץ אבל אין אותו הרבה. ייתכן שבעתיד גם דגמים נוספים של דאצ’יה כמו ג’וגר שהוא בנזין ולא מומלץ, אבל אולי מחירו כ"כ ירד אז כן תהיה תמורה שווה לכסף.