@חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:
@סוסיתא-קדישתא כתב בטסלה או יוניק 5:
קשה/בלתי אפשרי לחסום את מערכת המולטימדיה בטסלה
חבר שלי אברך יר’‘ש ביקש מהחברה לנתק את כלל האפליקציות
השאירו לו רק ניווט בלי גוגל ויוטיוב רח’'ל
תשלח לעלון “הפיתרון” וחבר מרעיהם,
שיסירו את טסלה מרשימת המפגעים הרוחניים.



