@המאעסטר כתב בחדש! קו חירום מבית רכבים זה לזה.:
טוב ראיתי את מה שכתבתם
ואני רוצה להסביר כמה דברים
א. הקו עדיין לא בפעילות רשמית ותבוא על כך הודעה נפרדת
הסיבה היא מכיוון שיש כמה הגדרות חסרות בקו לצורך המתנדבים דברים די קריטים לכן זה מתעכב מקווה שבימים הקרובים יטופל מכיוון שזה אמצע זמן אז אני קצת עמוס ואין לי את הזמן לזה
אם זה קו בימות המשיח, אתה יכול בקלות לבקש עזרה בפורום ימות המשיח, מאמין שהרבה שם יעזרו לך.
לגבי קו כשר, אתה יכול לקנות בכמה שקלים בימות המשיח [אאל"ט זה עומד כעת על 15 ש"ח חד"פ!]

