מאירי
-
פאנל למולטימדיה לקיה פיקנטו 2011 -
מולטימדיה קיה פיקנטו 2011האם עדיף להזמין מערכת ts18 ופאנל וכבל בנפרד או שהמערכת הזאת גם טובה? (זאת שעולה 146 דולר) תודה מראש לכל העוזרים
-
תאונה קטנה האם יתכן הנזק שהנפגע טוען לו?@YOLEVI כתב בתאונה קטנה האם יתכן הנזק שהנפגע טוען לו?:
השאלה שלי היא מה יקרה אם הוא ילך לביטוח והיא תגיד שאמנם הייתה תאונה אבל לא יכול להיות שקרו כל אותם נזקים שהוא טוען להם, האם הביטוח ישלם לו מה שהוא מבקש?
מניסיון שלי גם כשאמרתי לביטוח שלא הגיוני הנזק שטען הניזק,
ברגע שהודיתי בתאונה שילמו לו כל מה שביקש. -
חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?@בבציק כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:
מה המחיר ? זול מהמחיר בשוק או לא
המחיר זול ב20,000 בערך ממחיר השוק.
-
השבוע גזר הדין!!!!!!!!!מהניסיון שלי (בלי עורך דין, לפני שנה+) בבית משפט לתעבורה אתה מגיע פעם ראשונה לדיון שנקבע ודבר ראשון מדבר עם התובע והוא מציע לך הסדר (כגון הפחתה או ביטול של הקנס הכספי או הפחתה של הנקודות ובמקרים מסוימים הוא גם יכול להתעקש על הדוח המקורי) אתה יכול ללכת איתו ולחתום על ההסדר ואתה יכול להתעקש ולהמשיך למשפט ואז קובעים לך ולשוטר שנתן את הדוח תאריך חדש למשפט.
ממה שראיתי התובע דיי גמיש (היו שם הרבה בני דודים אחד מהם נתפס עם פלאפון פעם שניה! והתובע הוריד לו בסכום או בנקודות אני כבר לא זוכר…)
אולי זה השתנה מאז אבל זה מה שהיה אז… -
טויוטה קורולה סטיישןתודה רבה לכולם, איך הוא מבחינת סחירות וירידת ערך? מישהו התנסה?
-
טויוטה קורולה סטיישןלמה המחיר שלה זול יותר?
-
האם כדאי לתבוע את הסוכן ביטוח שלי@נתי-2 לא
-
האם כדאי לתבוע את הסוכן ביטוח שלי@ישראליי ממש מזכיר לי סוכן שפעם הייתי מבטח אצלו…
-
טסט לרכב בבית שמשאני צריך לעשות טסט לרכב בבית שמש מישהו מכיר מישהו שיכול לעזור?0556797892
-
שימוש בנכה בלי התג@SD565656 בתל אביב ובירושלים נותנים דוחות לרכבי נכים שחונים בלי תג.
בעיריית תל אביב גם לא מבטלים את הדוח אם מגישים ערעור. -
עדכון תוכנה ts10s@מיישה תודה רבה
-
עדכון תוכנה ts10sאשמח לקבל גרסה מעודכנת להורדה, תודה רבה.
-
האם יש סיכוי לביטול דו"ח החניה?ביהמ"ש המחוזי בת"א קבע שאין בסמכות העירייה להפעיל את המצלמות האלו עיין כאן
ולכן תגיש ערעור ותצרף את הפסק דין הזה מביהמ"ש ולדעתי יבטלו לך את הדוח. -
הוצג טויוטה היילנדר חשמלי@EBA בצ’רי טיגו 8 זה גם ככה,
ואם לוחצים על הכפתור באמצע נסיעה הוא לא נכבה רק אם לוחצים 3 פעמים רצוף הוא נכבה וממשיך לנוע על ניוטרל.
עריכה: ואח"כ אפשר להניע את האוטו תוך כדי דרדור על ניוטרל ולחיצה קלה על הברקס. -
הגדרת כפתור הגה פקודות קוליות לעצירת/המשך מוזיקה@elazar אפשר את האפליקציה?
אני עם אותה בעיה… -
וו גרירהאשמח להמלצות מהמייבינים על מוסך איכותי וזול להתקין וו גרירה באזור המרכז, תודה רבה.
-
ניסאן מיקרה - פענוח בדיקה לפני קניה@Shebsale כתב בניסאן מיקרה - פענוח בדיקה לפני קניה:
גם לא שנתון כזה.
יש הרבה אפילו ביותר זול
תפתח יד 2 תראה
דוגמא -
ניסאן מיקרה - פענוח בדיקה לפני קניה@Shebsale הוא יכול למצוא משהו במחיר הזה אולי לא בק"מ וביד האלו אבל עדיין עם נתונים טובים ואפילו ביותר זול.
אני הייתי מאוד חושש ללכת על רכב כזה.
מניסיון שלי רכב עם הרבה תאונות ומכות גם הבפנים לא מציאה גדולה. -
ניסאן מיקרה - פענוח בדיקה לפני קניה@מושיקו200 לא נשמע טוב.
לא מהבדיקה כמו מהעובדה שהחליפו 3 פעמים קלאץ והרבה פגיעות פח ב36000 ק"מ אני הייתי מחפש משהו יותר שמור

