
החלק שמתחת החלון האחורי (עם הוישר) הפלסטיק השחור
אני באזור גוש עציון / ירושלים

החלק שמתחת החלון האחורי (עם הוישר) הפלסטיק השחור
אני באזור גוש עציון / ירושלים
החלק של הכנף הספויילר כלומר הפלסטיק כמצורף בתמונה שבור אצלי כבר כמה שנים זה חופר עם רעשים בנהיגה, מה ששבור זה האזור של הברגים האם יש למישהו את החלק הזה מפירוק וכדו’ או במחיר מוזל
או המלצה איך להדביק את זה בצורה שיחזיק לזמן ארוך?
![]()
דרך אגב האם מומלץ לקנות מסרק הגה משופץ או רק מקורי?
אותי פסלו אתמול בבסט טסט על מסרק הגה
אך המוסכניק אמר שזה באמת לא טוב
@ידידים
אצלי זה היה בעיה של אבק עברתי על זה עם סמרטוט יבש וזהו נפתרה הבעיה
@נייטרון-חפשי
אז תכלס מומלץ לקנות בארץ ב1000 ש"ח
או שיש המלצות זולות יותר?
@Klonimoos
זה לא נראה אותו דבר
אשמח לקבל קישור לשלט פריוס 2012 מעלי אקספרס או טמו (אשמח עם ניסיון)
יש לי רק שלט אחד ולא רוצה להיתקע חלילה…
תודה
@אני-אני-אני
תודה על הסרטון והתגובה פתרת לי את הבעיה עם הסבר מעולה
ושוב תודה רבה לך ולכולם
@אבי-ים
תודה למגיבים הרכב שלי פריוס 2012
מרגיש משוחרר - זז על ריק
מה הפתרון?
שלום
הדלת הימנית בחלק האחורי של הרכב הפסיקה להיפתח מבפנים הרכב (צריך כל פעם לפתוח את החלון ולפתוח מבחוץ)
מה הפתרון?
תודה לכל המגיבים
לסיכומו של עניין הלכתי למשרד הרישוי שם אמרו לי שעלי לעשות מחדש טופס ירוק בדיקת ראייה ומבחן תאוריה לאחר שעשיתי את כל הנ"ל הלכתי שוב למשרד הרישוי ואישרו לי להנפיק את הרישיון מחדש והחל מהיום אני נהג חדש כביום הראשון למשך שנתיים
לתשומת ליבם של הנהגים החדשים
ההזייה פה שלא מעדכנים אותך את כל זה לא בדו"ח ולא בשום מקום ושהנהג חדש מתחיל רק אחרי כל הנ"ל…
אם יש למישהו רעיון למי אני יכול לפנות לנסות לקצר את השנתיים? או שאין למה לנסות?
@EBA
תודה על כל המענה!
אין פתרון אחר ליצירת קשר עם משרד הרישוי מהיר יותר מהטלפון ?
@EBA
זה מה שמופיע
שימו לב
שימו לב! לא ניתן לחדש את רישיון הנהיגה. עליכם לגשת למשרד הרישוי בזימון תור מראש.
@EBA
כמובן אין לי שום חוב
ובמענה קולי לא עונים
העניין הוא שהרשיון שלי של השנתיים הראשונות בתוקף עד ה 20/07
מופיע לי באתר זיהוי ממשלתי
השורה הבאה
“הגבלה על רישיון נהיגה”
עליך לפנות לאחד ממשרדי הרישוי
אני כעת בתום תקופת נהג חדש
היה לי דוח אחד של 10 נקודות
יש למישהו מושג מה זה אומר
@הכל-בעז-ה כתב באני צריך כפתור הרמת חלון לפריוס:
@יעקב-1 תנסה לפתוח את הכפתור ולנקות עם ספריי מגעים
תודה על התגובות
כשאני מרים את הכפתור הוא מרגיש שבור
כלומר אפשר רק ללחוץ עליו
השאלה האם יש למישהו קישור או המלצה אם זה פשוט להחליף לבד
@Lexus כן
שלום אני צריך כפתור הרמת חלון לטויוטה פריוס 2012
מהכפתורים שליד הנהג אני יכול רק להוריד את החלון הימני קידמי ולא להרים
אשמח לקבל קישור מעלי אקספרס למוצר זה
וכן המלצות האם זה קל ואפשרי לעשות את זה לבד
תודה רבה