דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      י

      יהודי

      @יהודי
      אודות
      פוסטים
      21
      נושאים
      5
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מחיר הגז
        י יהודי

        @אחרית-לעמך הגז בליוייתן מיועד לייצוא ולשימוש צבאי לא מוכרים בארץ משם
        כל הגז זה רק מיבוא וזה לפי מחירי חביות בעולם ובגלל המלחמה באיראן שתקו גז
        יש מחסור והמחיר לחבית עולה ולכן מורגש היטב לצרכן
        זאת הסיבה שהיה מחסור לני חודש בגלל בעיות ביבוא

        מדברים רכב

      • רשימת תחנות לתדלוק בגפ''ם (גז פחמימני מעובה)
        י יהודי

        באזור חיפה יש מיקה בחוצות המפרץ רחוב השיש זול יחסית
        מיקה קריית ביאליק רחוב שד’חן
        יש תחנת תפוז בנשר רחוב ברקת זול
        בנוסף יש דור אלון ליד ג’י גז על כביש 4
        יש בעתלית פז בכניסה
        יש דור אלון באזור אושר עד חיפה רחוב בר יהודה

        בפתח תקווה יש מיקה לא זוכר כתובת מדוייקת

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עקב המחסור בגז
        י יהודי

        @דוד-100 איפה בחיפה יש אני חיפשתי במיקה ותפוז לא היה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מיצובישי לנסר 2011 שווה?
        י יהודי

        יש לי לנסר 2011 קניתי לפני שנתיים בעשר אלף
        לפני זה היה לי פורד 2009 הפורד הרבה יותר נוח לנהיגה
        הלנסר התחיל לאכול שמן
        בשתיהם לא היו תיקונים מיוחדים או בעיות
        אבל בפורד ההחלפות חלקים יותר יקר כי המנוע מסובך יותר זה החסרון היחיד בפורד

        עסקאות רכב

      • תחנות דלק עם הטבות
        י יהודי

        מיקה בחיפה רחוב השיש שטיפה במכונה ב5₪ בתדלוק של 30 ליטר וכן אספרסו ועיתון ( כמובן לניגוב)
        מיקה בקרית ביאליק שטיפה חינם בתדלוק של 30 ליטר

        שאר נושאים

      • הזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!)
        י יהודי

        @Klonimoos
        כמה ק"מ לפני הנתיב יש תמרור כחול תחנת רענון ומספר ק"מ נראה לי 2 ואז מתחיל הנתיב

        מדברים רכב הזיה תמרור בלי מכוניות בלי תירוצים בלי נורמליים

      • הזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!)
        י יהודי

        @Klonimoos
        הנתיב המדובר מיועד לכניסה עצירת ריענון יש מיד אחרי הכניסה לנתיב חניון קטן ולכן הוא נפרד מהכביש ואח"כ משתלבים חזרה

        מדברים רכב הזיה תמרור בלי מכוניות בלי תירוצים בלי נורמליים

      • מובילאיי
        י יהודי

        @לך-תדע גם לי היה באוטו הקודם מובון
        עולה 1800 החזקתי את הרכב חמש שנים כך שזה היה לי משתלם
        מוריד בביטוח חובה לפי אחוזים וזה קצת יותר מ300
        המובון יותר טוב כי הוא יותר שקט וכן יש לו כרטיס שמצלם בנסיעה שעוזר לתאונות וכו’

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יש משהו מעניין ששמתי לב
        י יהודי

        @פתוח-לשמוע עדיין לא מסביר למה להאט כל כך תמשיכו רגיל כמו שמותר

        מדברים רכב

      • יש משהו מעניין ששמתי לב
        י יהודי

        אני נוסע הרבה מחוץ לעיר
        וכל מצלמת מהירות וכן כשיש ניידת נוסעת
        אנשים מאטים גם אם נוסעים במהירות המותרת ואפילו פחות
        מה מוביל אנשים להאט תמיד?
        לפעמים זה מעצבן כל כך כי צריך אח’'כ להאיץ מחדש
        וזה גם בנתיב השמאלי
        מה אומרים?

        מדברים רכב

      • דוח על אי חגורה
        י יהודי

        עצר אותי שוטר בתוך השכונה
        ואז הוא הציץ לאחור וראה את הילד לא חגור למושב
        הוא נתן לי דוח של 1000 שקל ו8 נקודות
        יש מה לעשות כדי לבטל
        ואיך
        תודה אשמח לרעיונות מידיעה ולא השארות
        תודה מראש אין על הפורום הזה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תדלוק גז
        י יהודי

        כידוע כשמתדלקים גז צריך ללחוץ על הכפתור כל הזמן
        השבוע וכמילאתי גז לאוטו ראיתי לידי יהודי שממלא ויש לו לחצן שלוחץ בשבילו
        משהו עם מגנט האם מישהו מכיר כזה דבר ויש לו קישור לקנייה?

        טיפולים, אחזקה ותקלות אליאקספרס

      • שרשור סוכני רכבים
        י יהודי

        @ראובן-שבתי גם אני קניתי מאיציק שאג והייתי מבסוט
        שירות אמין ומהיר

        ואת חזי מכיר בתור שכן ילדות בנ"א אמין התחיל כשוליה של יקי אפל

        עסקאות רכב

      • שרשור סוכני רכבים
        י יהודי

        יש יקי אפל מירושלים אני מכיר אותו אישית אמין ותותך
        מתעסק במחירים גבוהים בדרך כלל
        0508739570

        עסקאות רכב

      • טסט לרכב
        י יהודי

        @Klonimoos תודה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טסט לרכב
        י יהודי

        עשיתי טסט לרכב
        אבל הבוחן כתב קמ לא נכון
        (במקום 163000 133000)
        האם צריך לשנות את זה?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תביעה ייצוגית נגד משרד התחבורה
        י יהודי

        @יעקב-מ-פינס זה די חדש
        להוריד לגמרי עדיין צריך להגיע למשרד הרישוי

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות אגרות
      • 1
      • 2
      • 1 / 2
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום