דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      י

      יהודי

      @יהודי
      אודות
      פוסטים
      21
      נושאים
      5
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • תחנות דלק עם הטבות
        י יהודי

        מיקה בחיפה רחוב השיש שטיפה במכונה ב5₪ בתדלוק של 30 ליטר וכן אספרסו ועיתון ( כמובן לניגוב)
        מיקה בקרית ביאליק שטיפה חינם בתדלוק של 30 ליטר

        שאר נושאים

      • מובילאיי
        י יהודי

        @לך-תדע גם לי היה באוטו הקודם מובון
        עולה 1800 החזקתי את הרכב חמש שנים כך שזה היה לי משתלם
        מוריד בביטוח חובה לפי אחוזים וזה קצת יותר מ300
        המובון יותר טוב כי הוא יותר שקט וכן יש לו כרטיס שמצלם בנסיעה שעוזר לתאונות וכו’

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תביעה ייצוגית נגד משרד התחבורה
        י יהודי

        @יעקב-מ-פינס זה די חדש
        להוריד לגמרי עדיין צריך להגיע למשרד הרישוי

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות אגרות

      • שרשור סוכני רכבים
        י יהודי

        יש יקי אפל מירושלים אני מכיר אותו אישית אמין ותותך
        מתעסק במחירים גבוהים בדרך כלל
        0508739570

        עסקאות רכב

      • מחיר הגז
        י יהודי

        @אחרית-לעמך הגז בליוייתן מיועד לייצוא ולשימוש צבאי לא מוכרים בארץ משם
        כל הגז זה רק מיבוא וזה לפי מחירי חביות בעולם ובגלל המלחמה באיראן שתקו גז
        יש מחסור והמחיר לחבית עולה ולכן מורגש היטב לצרכן
        זאת הסיבה שהיה מחסור לני חודש בגלל בעיות ביבוא

        מדברים רכב

      • מיצובישי לנסר 2011 שווה?
        י יהודי

        יש לי לנסר 2011 קניתי לפני שנתיים בעשר אלף
        לפני זה היה לי פורד 2009 הפורד הרבה יותר נוח לנהיגה
        הלנסר התחיל לאכול שמן
        בשתיהם לא היו תיקונים מיוחדים או בעיות
        אבל בפורד ההחלפות חלקים יותר יקר כי המנוע מסובך יותר זה החסרון היחיד בפורד

        עסקאות רכב

      • יש משהו מעניין ששמתי לב
        י יהודי

        אני נוסע הרבה מחוץ לעיר
        וכל מצלמת מהירות וכן כשיש ניידת נוסעת
        אנשים מאטים גם אם נוסעים במהירות המותרת ואפילו פחות
        מה מוביל אנשים להאט תמיד?
        לפעמים זה מעצבן כל כך כי צריך אח’'כ להאיץ מחדש
        וזה גם בנתיב השמאלי
        מה אומרים?

        מדברים רכב

      • דוח על אי חגורה
        י יהודי

        עצר אותי שוטר בתוך השכונה
        ואז הוא הציץ לאחור וראה את הילד לא חגור למושב
        הוא נתן לי דוח של 1000 שקל ו8 נקודות
        יש מה לעשות כדי לבטל
        ואיך
        תודה אשמח לרעיונות מידיעה ולא השארות
        תודה מראש אין על הפורום הזה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עקב המחסור בגז
        י יהודי

        @דוד-100 איפה בחיפה יש אני חיפשתי במיקה ותפוז לא היה

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום