@משה-e
צמיגי בר ברחובות 08-9464779
הונדה אינסייט
-
אבוב מפנימית של משאית או טרקטור -
למכירה מצלמת דרך קדמית חדשה@EBA
0548528952 -
למכירה מצלמת דרך קדמית חדשה@יוסף-Z
אני בבית שמש אם יש לך איך לשלוח אני ישמח
s7170586@gmail.com תודה -
למכירה מצלמת דרך קדמית חדשה@יוסף-Z
מהיכן אתה בארץ -
כמה אינסייט לוקח בתוך העיר@אני-0
לי לוקח 1 ל14 -
שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב@הונדה-אינסייט
מה אומרים על זה -
שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב@הונדה-אינסייט
אם יש למשהו קישור לטויוטה אוונסיס 2016 אני ישמח מאד תודה לכולם -
שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכבשלום לכולם
אשמח לקישור למערכת + פאנל לטויוטה אונסיס 2016
תודה -
הרכב לא מניע עזרה בבקשה !@תלת-גוונא
450ש"ח 40 דקות עבודה היה שתי עלוקות -
הרכב לא מניע עזרה בבקשה !@תלת-גוונא
מוסך נייד -
הרכב לא מניע עזרה בבקשה !@אלוף-העולם-1
עידכון - הקודן היה בעייתי נטרלתי אותו הכל עכשיו חלק תודה לכל המסייעים -
הרכב לא מניע עזרה בבקשה !@אלוף-העולם-1
ניסתי בעבר לבטל אותו קצת היה מסובך זה קודן ספטרוטק -
הרכב לא מניע עזרה בבקשה !@הונדה-אינסייט
כאשר זה כן הניע נעשתה בדיקת מחשב שלא הראה שום תקלה -
הרכב לא מניע עזרה בבקשה !@אלוף-העולם-1
כן ניסיתי עם הרזרבי עכשיו החלפתי גם סוללה נבדוק אם מניע
יש נורה של מפתח מהבהב נראה כמו משהו שקשור לאימובילייזר או לקוד -
הרכב לא מניע עזרה בבקשה !@קלאטש
בדקתי פיוזים הכל תקין -
הרכב לא מניע עזרה בבקשה !@תלת-גוונא
אני עדיין תקוע אשמח למישהו שמנתק קודניות -
הרכב לא מניע עזרה בבקשה !@גיל
הוחלף מצבר ועדיין פעם מניע פעם לא
יש נורה של מפתח שמהבהבת -
הרכב לא מניע עזרה בבקשה !@קלאטש
לא עושה שום רעש -
הרכב לא מניע עזרה בבקשה !הונדה אינסייט -הרכב נותן להקיש קוד ויש ציפצוף תקין של הקוד. ולא מניע ואחרי ניתוק של מינוס מניע .אבל גם לא תמיד מה יכולה להיות הבעיה. תודה לכל העונים
-
בורר מצבים הונדה אינסייט 2010@דוד-0
מאחורי התא כפפות תראה את המנוע שאחראי להיכן ישלח האויר סובב אותו ידנית
