איש גמזו
-
ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור -
ברכות לרבותינו ה׳מייסדים׳ שנהיו לחלוצים!!!@גיל כתב בברכות לרבותינו ה׳מייסדים׳ שנהיו לחלוצים!!!:
תודה למנהל המסור … איך מרים את האחרים ולא דואג על כבוד עצמו.
כאגב אני אציין, שמומלץ לכל אחד לראות כמה מתוך הלייקיים שלו ניתנו לו ע״י @מאיר ש״ן, שדואג תמיד להרגשה טובה לכולם ומתנהג בעין יפה.
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

-
אולי אתה נביא? עולם הרכב ב2050...אולי בעולם הרכב של 2050 סוכני רכב יהיו אמינים?
אגב, לכבוד פורים:
חשבתי על זה שלכאורה הזמן הכי מתאים לקנות רכב מסוכן (או מכל עם-הארץ) זה בשבת, שהרי אימת שבת על ע״ה ואינו משקר.
ובזה יתבאר ליודעי ח״ן פשט נפלא בכל אילו שכותבים במודעה ״לא בשבת״… -
מחפש טויוטה ב40-50 אל"ש -
עוקץ הרכבים@מיכאלb מה מיוחד ביד 2 ?
למה הם לא יכולים לעבור ברחוב שלי ולהעביר את כל המכוניות על שמם? -
שרשור "חיות על הכביש" -
הג'יפון הראשון של אורה בישראל עם הפתעה במחירמישהו אמר פורשה?

-
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@zalmensmok צפרא טבא
-
האם לדעתך הגיעה העת לשדרג את הלוגו של "רכבים זה לזה"?גם ג׳מיני תרם קצת מיכולותיו (קצת בלאגן בעין)

הכנתי אחד כהוקרה ל@מאיר

-
לכל מי שמחפש לקנות רכב ממישהו שהוא מכיר@מתושלח-הבבלי כתב בלכל מי שמחפש לקנות רכב ממישהו שהוא מכיר:
מקווה שעזרתי למישהו להיזהר מנוכל שחבר שלו ״מכיר״
נוכל, לא פחות…
מה קרה שהוא לא כתב במודעה שהרכב היה ליסינג?
חצי מהרכבים היום עברו פעם ליסינג.
כשקראתי את הכותרת חשבתי ששכן שלך בבניין מכר לך רכב בלי מנוע או משהו בסגנון… -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2הרכב מעוקל, אבל ״נסתדר״…

-
הושקה טויוטה ראב 4 החדשה ההספק ירד אך הביצועים והמחיר עלו@גיל כתב בהושקה טויוטה ראב 4 החדשה ההספק ירד אך הביצועים והמחיר עלו:
רכב אברכים קלאסי. תזכרו לעוד 15 שנים שכתבתי את זה.
אין כל כך סבה כי זה לא שבע מקומות, ומאידך לא מספיק פשוט בשביל שיהיה סבה לקנות אותו.
איזה רכב בכזה גודל משמש כיום כרכב אברכים? האאוטלנדר והקשקאי תופסים בעיקר בגלל ה7 מק׳.עשיתי לי תזכורת בסי 2 לעוד חמש עשרה שנה לראות מי צדק.
-
לדמותם של מגרשי רכבים בק"ס, ובעוד ערים חרדיות...על זה גופא אני מדבר, על שינוי בכל הגישה.
במקום לשלם את כל הבלו על הרכב והדלק, כשלא ברור בדיוק למה מי שיש לו רכב חסכוני צריך לשלם פחות על הכבישים, ועוד כל מיני דברים מוזרים.
פשוט להעביר את כל המיסוי רק על הנסועה, רכב יעלה חצי מחיר, דלק רבע, ועל כל קילומטר נשלם חצי שקל והותר.
במצב הזה גם תשלום ביטוח יעבור להיות לפי נסועה.
ככה לא יהיה כל כך שיקול אם לקנות רכב, כלומר אם לנסוע עכשיו עשר שנים ברכב, אלא ההחלטה תהיה כל נסיעה אם היא שווה לי או לא, או לחילופין אולי שווה לי נסיעה שיתופית וכדו׳.
לענ״ד רפורמה כזו תעלים לנו את הפקקים במדינה.
למיטב זכרוני יש לזה תקדימים -
הארכת תוקף רשיונותאם רלוונטי למישהו:
"שרת התחבורה מירי רגב חתמה עם תחילת מבצע “שאגת הארי” על הוראת שעה המאריכה את תוקפם של רישיונות הנהיגה שפוקעים בימים אלו ב-30 ימים, בשל המלחמה. מדובר ברשיונות שתוקפם מסתיים בין 28 בפברואר ל-1 במרץ והם הוארכו ב-30 ימים. בנוסף חתמה השרה על תקנות המאריכות את תוקפם של רישיונות השיט שתוקפם פג בין 1 במרץ ל-11 במרץ. רשיונות שיט אלו מוארכים ב-60 ימים. האגרה בעד הארכת הרישוי תיכלל באגרת החידוש הבאה שתשלח למחזיקים ברישיון.״
-
ריכוז שינויים ביד 2. החלפת לוגו ביד 2 וכ"ו.אם כבר, אז התחדש ביד 2 אפשרות חיפוש ai, מנסיון קצרצר חוסך הרבה זמן.

-
חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?@חיים-Y0737 כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:
בר כל: הונדה ג’אז [‘‘הסל הקומפקטי והחסכוני’’]
אני מחכה להיות מופתע מהמחיר שם
מן הסתם זה יהיה במבצע הונדה ג׳אז 2013 רק ב90.000 ש״ח!!!
בבחינת בר-כל-טוב-בום-טראח! -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@אריאל-קמחי חוץ ממה שלא ברור למה הוא מתעצל לעשות עוד 99 ק״מ
-
נסיעה עם הנדברקס מורם@יורם-בוסקילה תציץ, אא״כ יש לך ג׳אנט מברזל עם חורים קטנים.
אבל גם בכאלו גלגלים אתה אמור להצליח לראות.אתה פשוט בודק אם יש שם כמין צלחת מבריקה וקליפר, הרי לך בלמי דיסק.
ואם אתה רואה כמין ״דוד״ גדול שממלא את החלל עד כמעט הגלגל, הרי לך כמובן בלמי תוף -
הסבר פערי כח בין רכבים@mik6868 בעליות של ירושלים לפעמים זה נטו תנופה טובה

ספויילר