דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      א

      אוטו גלידה

      @אוטו גלידה
      אודות
      פוסטים
      114
      נושאים
      18
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סינון לפאלפון בשביל וויז
        א אוטו גלידה

        טוב אני אשמח לדעת האם מישהו יודע מה אפשר לעשות עם הכושר פליי,
        איך מורידים אותו?

        שאר נושאים

      • סינון לפאלפון בשביל וויז
        א אוטו גלידה

        @פתוח-לשמוע אפשר בחסימה הזאת גם וויז לבד בלי עוד אפליקציות?

        שאר נושאים

      • סינון לפאלפון בשביל וויז
        א אוטו גלידה

        @פתוח-לשמוע האם זו חסימה טובה? ואפשר לעשות את זה לבד?
        דבר שני לגבי הכושר פליי אפשר להוריד את החסימה הזאת לבד?

        שאר נושאים

      • סינון לפאלפון בשביל וויז
        א אוטו גלידה

        יש לי חבר שקנה בשביל וויז מכשיר סמסונג s10e ובמעבדה שמו לו סינון של כושר פלי
        הבעיה היא שהסינון לא עובד טוב ויורדים לו עוד כמה אפליקציות שהוא לא מעוניין
        השאלה היא האם ניתן להוריד את החסימה של כושר פליי בשביל לשים חסימה אחרת,
        ואם כן איזו חסימה כדאי להשים?

        שאר נושאים

      • לסיים עם העושק
        א אוטו גלידה

        @חיים-Y0737 לא קשור
        זה היה המצב גם לפני שמחת תורה
        ואגב הדפוס בבארי לא נשרף (הוא שומר שבת)

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • לוח שעונים חשוך בפריוס 2007
        א אוטו גלידה

        @נייטרון-חפשי זה לא כבוי זה חשוך,
        וכשהאורות דולקים זה נהיה יותר חשוך, אבל גם כשהם מכובים זה עדיין חשוך

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • לוח שעונים חשוך בפריוס 2007
        א אוטו גלידה

        שואל בשביל חבר
        הוא קנה עכשיו פריוס 2007, והלוח שעונים של הקמ"ש וכו’ מאוד חשוך,
        איך אפשר לטפל בזה?
        (אני לא מדבר על המסך של המלוטימדיה שגם הוא נמוך אבל על זה יש כאן מדריך לזה)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...
        א אוטו גלידה

        הקבלן פשט רגל והעבודות בכביש למודיעין עילית נעצרו

        העבודות להרחבת כביש 446, עורק התחבורה המרכזי המוביל אל מודיעין עילית וממנה, נעצרו בימים האחרונים – ויש חשש כי הפקקים יכבידו על עשרות אלפי נהגים מדי יום. תושבים חוששים: “אם לא יימצא פתרון מהיר – ובראשו החלפת קבלן ויציאה מחודשת למכרז או הסבת ההתקשרות – העומסים החריגים בכניסה לעיר עלולים להימשך עוד זמן רב”

        הכתבה המלאה:

        העבודות להרחבת כביש 446, עורק התחבורה המרכזי המוביל אל מודיעין עילית וממנה, נעצרו בימים האחרונים – ויש חשש כי הפקקים יכבידו על עשרות אלפי נהגים מדי יום.

        גורמים בעיריית מודיעין עילית טוענים כי הסיבה המרכזית לעצירת העבודות היא קריסה כלכלית של הקבלן המבצע, שלפי גורמים בעיר “אינו מסוגל להמשיך בפרויקט”. לדבריהם, אם לא יימצא פתרון מהיר – ובראשו החלפת קבלן ויציאה מחודשת למכרז או הסבת ההתקשרות – העומסים החריגים בכניסה לעיר עלולים להימשך עוד זמן רב.

        גורמים בעירייה מציינים כי מדובר בפרויקט תחבורתי קריטי, שנועד להרחיב את הכביש, להסדיר צמתים ולשפר את הבטיחות. בפועל, מאז עצירת העבודות נותרו נתיבים חסומים, תשתיות פתוחות והאטה משמעותית בתנועה – בעיקר בשעות הבוקר והערב.

        לטענת העירייה, האחריות להמשך הטיפול נמצאת בידי הגורמים הממשלתיים הממונים על הפרויקט, ובראשם משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל, שצריכים להכריע כיצד להתקדם לאחר קריסת הקבלן.

        מתי יחזרו לעבוד?

        בשלב זה אין לוח זמנים רשמי לחידוש העבודות. גורמים המעורים בפרטים מעריכים כי החלפת קבלן עלולה להימשך חודשים, במיוחד אם יידרש הליך משפטי או מכרז חדש.

        תושבים במודיעין עילית מזהירים: “אם לא יהיה שינוי מיידי – הפקקים בכביש 446 יישארו איתנו לנצח”.

        יש לציין כי לאחר הרחבת הנתיבים יש שיפור ניכר, והפקקים כבר פחתו אך יש חשש כי עם ריבוי הרכבים, העומסים שאפיינו את הכביש – יחזרו בשנים הקרובות

        ומה אומרים הגורמים הארציים?

        נכון לעכשיו, לא נמסרה תגובה רשמית מפורטת מצד הגורמים הממשלתיים לגבי מועד חידוש העבודות או מצבו המשפטי של הקבלן, אך גורמים בענף מציינים כי מקרים של קריסת קבלנים בפרויקטי תשתית גורמים לעיתים לעיכובים ממושכים.

        JDN
        https://www.jdn.co.il/news/2563498/

        מדברים רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        א אוטו גלידה

        נהגת מוכשרת נסעה נגד כיוון התנועה ועלתה מהמחלף (בכיוון ההפוך) והפתיעה את הנהג. במזל גדול הנהג הצליח לצאת מזה ללא פגע. צולם בכביש 40, מחלף רמלוד.
        (לא צילום שלי)
        4_6012412717808230108.mp4

        מדברים רכב

      • דיון בנושא שירשור סוכני רכב אמינים
        א אוטו גלידה

        @itzik אני מתכוון לדוגמא כמו אצלי,
        הסוכן אמר שאחרי נסיעה ארוכה המנוע קצת מתחמם, ובדק וזה היה רק משאבת מים והוא החליף,
        אם הייתי חכם הייתי לוקח למוסך שיבדוק שבאמת רק זה הבעיה ולא יותר,
        כי תכלס אחרי כחודש כבר התחילו לי בעיות ואחרי 3 חודשים המנוע הלך לגמרי,
        (חוצמזה שכל הצינורות היו מלאים חלודה שאת זה הסוכן היה אמור לראות…)

        עסקאות רכב

      • דיון בנושא שירשור סוכני רכב אמינים
        א אוטו גלידה

        מנסיון
        אל תאמין לשום סוכן גם אם הוא אמין מאוד
        תלך למוסך שיעשה את כל הבדיקות
        זה חוסך כל כך הרבה עוגמות נפש…

        עסקאות רכב

      • לא הגזימו סיטי קאר ??
        א אוטו גלידה

        @אלי-1 כתב בלא הגזימו סיטי קאר ??:

        למה לא ביקשת מהם לקחת רכב אחר שנמצא כנראה בשכונה שלך???

        פשוט לא היה רכב פנוי…

        שאר נושאים

      • לא הגזימו סיטי קאר ??
        א אוטו גלידה

        אני שבוע שעבר לקחתי רכב לנסיעה ארוכה מאוד, בשעה 12:00 בלילה
        התחלתי ליסוע ואחרי 3 דקות הרכב נכבה בפתאומיות,
        בנס זה היה בכביש רק כך שלא קרה כלום (בגלל שהרכב נכבה גם לא יכולתי להזיז את ההגה)
        בשביל להדליק את הרכב חייבים להרים בלם יד ולהעביר לפP, ואחרי שהדלקתי את הרכב נדלקה נורת מנוע צהובה,
        הסתפקתי הרבה האם להמשיך ליסוע ככה,
        התקשרתי לשירות לקוחות, והנציגה אומרת לי שאני רואה שכל המערכות של הרכב עובדת, שאלתי איך היא יודעת, היא עונה לי שאני רואה שיש מצבר ויש דלק ואם כן הרכב תקין לגמרי ואפשר ליסוע ככה…
        שאלתי מה קורה אם אני נתקע באמצע הדרך, יבואו לחלץ אותי, והיא עונה לי שלא, כי עכשיו הרכב תקין ואם יקרה משהו זה בעיה שלי…
        בסופו של דבר לא נסעתי בו כי זה היה אמצע הלילה ולא התחשק לי ככה ליסוע,
        לפחות ב"רוב טובם" האם הסכימו לי לבטל את ההזמנה…
        שאלה 1. האם יש מה לנסות לבקש מהם פיצוי, או שאין שום מצב שנקבל משהו
        2. האם זה באמת בעיה ליסוע ככה?

        שאר נושאים

      • הועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...
        א אוטו גלידה

        החל מהבוקר: במודיעין עילית מקווים כי הנתיב החדש יפתור את בעיית הפקקים

        תושבי מערב בנימין ומודיעין עילית התבשרו השבוע כי העבודות על שדרוגו של כביש 446 במערב בנימין מתקדמות בקצב אדיר והחל מהשבוע, הם יהנו מ-2 נתיבים לכל כיוון בכביש שעד עתה היה בו נתיב אחד בלבד שייצר עומסי תנועה רבים. הבוקר נפתח הנתיב החדש לתנועה, אך בשל תאונה בצומת שילת נרשמו עומסי תנועה.
        מדובר בהשלמתה של אבן דרך משמעותית בפרויקט הענק שמובילה המועצה האזורית בנימין בכביש 446 אשר תסייע לזרימת התנועה, תפחית את העומסים הרבים בכביש האסטרטגי ותשפר את איכות החיים באזור כולו. במקביל, העבודות על נתיב נוסף המיועד לתחבורה ציבורית ועל השלמת הפרויקט כולו נמשכות במרץ וצפויות להסתיים עד סוף שנת 2026.
        שדרוגו של הכביש הוא חלק ממהפכת התחבורה ותנופת הפיתוח שמובילה המועצה בכל כבישי בנימין בשורה ארוכה של פרויקטים אסטרטגיים שהושלמו ושנמצאים בתכנון או בביצוע לקראת השלמתם.

        ראש המועצה האזורית בנימין ויו”ר מועצת יש”ע ישראל גנץ מסר: “פרויקט שדרוג כביש 446 הוא בשורה של ממש לתושבי מערב בנימין ובעזרת ה’ ישדרג את איכות החיים וישפר את תחושת הבטיחות של תושבי האיזור. אנו נמצאים בתנופת פיתוח חסרת תקדים ונמשיך להסתער קדימה ולעבוד קשה כדי להשלים את מהפכת התחבורה בכל רחבי בנימין. אני מודה לשרת התחבורה מירי רגב, לשר האוצר בצלאל סמוטריץ’, לסמנכ”ל חברת נתיבי ישראל גדי מארק, על הדאגה מקרוב והסיוע בקידום המהלך החשוב הזה”.

        תושב העיר מודיעין עילית רשם הבוקר כמה תובנות לגבי הנתיב הזמני שנפתח הבוקר

        1. ראשית אזהרה. סכנה! אסור לנסוע יותר מ60 קמ”ש במעקף הזמני הזה. מי שירצה להיות גיבור שלא יתפלא אם ימצא את עצמו בוואדי
        2. לא יודע מי המהנדס שאישר את התוואי הזה. סיבובים חדים, ירידה של כשני מטר מהתוואי המקורי כאשר חצי מטר יורד כמעט מיידית
        3. סכנה ברורה מיידית לאופנועים, קורקינטים וכל כלי הרכב של צעירים חסרי מנוח
        3. הנתיב שייך למעקף זמני מי יודע לכמה זמן ישאר
        4. הפקקים הבוקר כרגיל. כלום לא השתנה. אף נתיב לא יתן מענה לכביש של אלפי רכבים מדי יום
        הנתיב אולי יקל אחר הצהריים, ערב על החזרה לעיר. תנמיכו ציפיות. הפקקים האלו איתנו כאן להישאר.
        JDN
        video_2025-12-02_14-52-58.mp4

        מדברים רכב

      • פורד פוקוס 2008 או קורולה 2007
        א אוטו גלידה

        @Shebsale כן, אבל הוא 230,000 ק"מ, במקום 145,000

        עסקאות רכב

      • פורד פוקוס 2008 או קורולה 2007
        א אוטו גלידה

        לגבי צריכת דלק, מה עדיף מביניהם, והאם זה בפער?

        עסקאות רכב

      • פורד פוקוס 2008 או קורולה 2007
        א אוטו גלידה

        הציעו לי פורד פוקוס שנת 2008, 145,000 ק"מ
        ב10,000 ש"ח
        זה שווה המחיר הזה?
        וסתם בכללי על הרכב הזה, הוא אמין, שווה להשקיע עליו,
        את האמת עד עכשיו חיפשתי קורולה 2007, הבעיה היא שב10 אל"ש אפשר למצוא רק באזור ה250,000 ק"מ,
        האם בכל אופן עדיף קורולה?

        עסקאות רכב

      • קורולה 2007, יפני/טורקי
        א אוטו גלידה

        @Shebsale ויש באמת הבדל באמינות ביניהם?

        עסקאות רכב

      • קורולה 2007, יפני/טורקי
        א אוטו גלידה

        @Shebsale ראיתי קורולה 2007 אחת, שהארץ יצור הוא טורקיה

        עסקאות רכב

      • רנו קליאו, האם זו עיסקה טובה?
        א אוטו גלידה

        אלא שרוב ככל הנסיעות יהיו בנתיבות שם פקקים הכוונה למכסים המוברגים של הבקבוקים…


        אלא אם כן אתה נכנס לרחוב סמילו…

        עסקאות רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 1 / 6
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום