דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      אבי לויא

      אבי לוי

      @אבי לוי
      אודות
      פוסטים
      21
      נושאים
      0
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • ראיתי ונדלקתי... טויוטה C-HR החדשה!!
        אבי לויא אבי לוי

        @מיישה כתב בראיתי ונדלקתי... טויוטה C-HR החדשה!!:

        סקירות ביוטיוב

        טויוטה C-HR החשמלית: נזם זהב יפני בשוק סיני

        מדברים רכב

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        אבי לויא אבי לוי

        57071.jpg

        שאר נושאים

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        אבי לויא אבי לוי

        56537.jpg

        שאר נושאים

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        אבי לויא אבי לוי

        56499.jpg
        “החרדים”: מחר, יום רביעי בשעה 16:00, אלפי נהגים יוצאים לתהלוכת הרכבים כמחאה על מעצר האברכים ותלמידי הישיבות שלא התייצבו בלשכות הגיוס כהוראת מרנן ורבנן גדולי ישראל.

        כלל הציבור החרדי מתאחדים ב-19 מוקדים, וזועקים: עד כאן.

        שאר נושאים

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        אבי לויא אבי לוי

        @אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה

        אפשר גם לשים לינק לתרומה בדף הבית.

        הודעות המערכת

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        אבי לויא אבי לוי

        @בבציק
        אמס
        הרב דב לנדו שליט’'א
        הבהיר בעבר ובהווה כי חובה על בני הישיבות להישאר בהיכלי הישיבות ולא לצאת להפגנות, וכי פעולות מסוג זה פוגעות בסדרי הלימוד וגורמות לחילול השם.

        שאר נושאים

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        אבי לויא אבי לוי

        ישראל כהן: ‏חסידות גור בצו גיוס על מלא: הגאון רבי משה חיים דנדרוביץ מראשי ישיבת שפ״א בהודעה קולית לכל הקהילה להצטרף למעמד מחאת הרכבים מחר.

        דניאל גרובייס: הפלג הירושלמי מצטרף למחאת מסע הרכבים של מפלגת אגודת ישראל. בפלג טוענים - ״המהלך הוא לא שלנו, אבל נצטרף ונפעל לפי הנחיות המארגנים״.

        אבי מוסקוב: משטרת ישראל נתנה אישור עקרוני למחאת הרכבים שתתקיים מחר. המשטרה הציבה מספר דרישות בכדי לתת אישור סופי, והוועדה המארגנת בוחנת אותן בשעה זו.

        אברהם פריינד: כל הפלגים בתוך אגו״י התאחדו במטרה לשבש את הצירים המרכזיים ברחבי הארץ ביום רביעי הקרוב. באופן מוצהר: מדובר על שיירת רכבים שתצא מעשרות מוקדים ברחבי הארץ באיטיות לכיוון כלא 10. בפועל: אין כוונה להגיע עד לכלא 10, רק לשבש את התנועה בכבישי ישראל. עד כה נרשמו כ-1,000 נהגים שצפויים להשתתף בשיירות שייצאו ממספר ערים. ראשי הישיבות הם אלו שהובילו את המהלך המאחד בתוך אגו״י לצורך העצרת.

        שאר נושאים

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        אבי לויא אבי לוי

        יואלי ברים: מחאת הרכבים נגד המעצרים: ׳אגודת ישראל׳ הגישה לאישור המשטרה רשימה של 80 נקודות יציאה ברחבי הארץ. התוכנית היא שכולם יסעו באיטיות לכיוון כלא 10.

        אבי מוסקוב: נקבע מועד סופי: תהלוכת הרכבים במחאה על מעצרי החרדים תתקיים ביום רביעי בשעה 16.00. הרכבים יצאו ממספר נקודות ברכבי הארץ לעבר כלא 10. התהלוכה תיערך בהובלת החצרות והחסידויות.

        שאר נושאים

      • גולובלי או לפי שיעור.
        אבי לויא אבי לוי

        @נחמייער כתב בגולובלי או לפי שיעור.:

        כי ממ"נ במקרה שאני יעבור לפני 28

        רק לידיעתך - חוקית אסור לעשות טסט לפני 28 שיעורים.

        רישיון נהיגה

      • מערכת הודעות בין משתמשים (צ'אט)
        אבי לויא אבי לוי

        @Lexus כתב במערכת הודעות בין משתמשים (צ'אט):

        הנושא הזה נפתח בתחילת ימי הפורום אני בטוח שאחרי שנתיים וחצי שהפורום הראה רצינות ורמה גבוהה של פיקוח יהיה על מה לדבר עם נטפרי

        למיטב ידיעתי התנאי של נטפרי לפתיחת הצ’אט היא להתקין תוסף שנותן אופציה למנהלי הפורום לצפות בצ’אטים של כולם ולפקח עליהם.

        הצעות יעול

      • וויז ללא חשש מראית העין...
        אבי לויא אבי לוי

        @יוסיוס כתב בוויז ללא חשש מראית העין...:

        חסימה עושים אצל ידידנו @מיישה

        על איזה חסימה מדובר?
        רק וויז ופנגו או עוד דברים?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • האם אפשר היום לגלות רישיון
        אבי לויא אבי לוי

        @בני-ברקי
        מוזר כי גם אני רק עברתי טסט ועדיין אין לי רישיון, וזה כן מופיע,
        אולי לא שילמת אגרת רשיון?

        רישיון נהיגה

      • האם אפשר היום לגלות רישיון
        אבי לויא אבי לוי

        @אלעדי
        אישור רשמי לא מצאתי,
        אבל בלשונית נהיגה וכלי רכב אם יש לך היתר נהיגה הוא מופיע ואם אין לך, לא מופיע כלום.
        (אפשר פשוט לעשות צילום מסך)

        רישיון נהיגה

      • מכשיר לוויז בלבד מומלץ
        אבי לויא אבי לוי

        @YOLEVI כתב במכשיר לוויז בלבד מומלץ:

        נכון שהדרן הרבה יותר יקר וגם אני לא מחבב אותם אבל מה שנכון נכון אין חסימה ברמה שלהם

        יש את מהלכא - יעזורו בהכשר הרב גואלמן,
        “המקום הראשון היום הוא הוויז בהכשר הרב גואלמן, שעשו עבודה מעולה ומבריקה ממש עם חסימה אמיתית ועם מכשיר איכותי שעושה את העבודה. [מילים שלא לייחוס שאמר לי לא אחר מאשר משווק של הדרן…]
        אין לי שום קשר אליהם, אדרבה אני בעצמי מוכר וויזים אחרים. [אבל לא מה שאתה מחפש, החסימה שלי חלשה מדי בשבילך.]”
        קרדיט ל @EBA שכתב את זה במתמחים טופ.

        שאר נושאים

      • מכשיר לוויז בלבד מומלץ
        אבי לויא אבי לוי

        @הכהן כתב במכשיר לוויז בלבד מומלץ:

        ניסתי בהדרן בכל דרך שהיא ולא הצלחתי להסיר, אולי פשוט אני לא מספיק מומחה

        כנראה אתה מייבין אבל עדיין לא מומחה😉 😉 😉

        שאר נושאים

      • מכשיר לוויז בלבד מומלץ
        אבי לויא אבי לוי

        @חושב-שחושב-שהוא-חושב כתב במכשיר לוויז בלבד מומלץ:

        הכי מומלץ מבחינת חסימה זה של הדרן

        לדעתי החסימה של יעזורו (בהשגחת הרב גואלמן) היא חסימה יותר הרמטית.

        שאר נושאים

      • הסקר הגדול- באיזה מספר טסט עברתם
        אבי לויא אבי לוי

        @בי-רב
        נכון, מה שברור שאין בזה חוקים וכללים כי זה תלוי בעשרות דברים, והכי חשוב זה התפילות, ולהאמין שאם לא עברת זה לטובה (ואני אומר את זה בתור אחד שעבר בטסט שישי)

        רישיון נהיגה סקר טסט

      • הסקר הגדול- באיזה מספר טסט עברתם
        אבי לויא אבי לוי

        @נייטרון-חפשי
        כנ’'ל בשישי…

        רישיון נהיגה סקר טסט

      • מכשיר לוויז בלבד מומלץ
        אבי לויא אבי לוי

        @הרשלה
        @חושב-שחושב-שהוא-חושב כתב במכשיר לוויז בלבד מומלץ:

        גם עם פנגו ומפות

        @חושב-שחושב-שהוא-חושב
        במה הדרן יותר טוב מיעזורו?

        שאר נושאים
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום