דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. עזרה דחופה!!

      עזרה דחופה!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      41 פוסטים 14 כותבים 563 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י יוני 9

        אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?

        התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.

        חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.

        מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?

        אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.

        תודה רבה!

        א מחובר
        א מחובר
        איש גמזו
        כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
        #32

        @יוני-9 תגדיר את סדר העדיפויות מבחינת חסכוני/נוח/מרווח/אמין

        אם למשל הגשמיות לא כ״כ חשובה וכאמור אתה נוסע בעיקר עירוני, שמא תלך על אטרז׳ - אמין וחסכוני, אך מינימליסטי

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יוני 9

          אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?

          התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.

          חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.

          מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?

          אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.

          תודה רבה!

          חובק עולםח מחובר
          חובק עולםח מחובר
          חובק עולם
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #33

          @יוני-9 רגע רגע. תספר מה קרה בסוף. אל תשאיר אותנו במתח.
          ולגבי חיפוש רכב מההתחלה לדעתי עדיף לך לפתוח שרשור חדש וממוקד. כך כנראה תקבל מענה מקיף יותר.

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • חובק עולםח חובק עולם

            @יוני-9 רגע רגע. תספר מה קרה בסוף. אל תשאיר אותנו במתח.
            ולגבי חיפוש רכב מההתחלה לדעתי עדיף לך לפתוח שרשור חדש וממוקד. כך כנראה תקבל מענה מקיף יותר.

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר ג
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #34

            @חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:

            לדעתי עדיף לך לפתוח שרשור חדש וממוקד. כך כנראה תקבל מענה מקיף יותר

            סלחה שאני נחלק עליך
            אבל לדעתי המענה יהיה יותר רחב דווקא בשרשור הזה

            חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

              @נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה!!:

              ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.

              אז זה הדרך גם בסוכנים מומלצים ?? מיישר קו ע"י איומים נקרא מומלץ…???
              שאלתי בכללי ולאו דוקא על הסוכן שעליו דיבר פותח הנושא.

              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשי
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #35

              @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בעזרה דחופה!!:

              @נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה!!:

              ואחרי שכתבתי לו שהסיפור הולך להתפרסם (לא על ידי אלא ע"י הלקוח ששלחתי לו) הוא יישר קו.

              אז זה הדרך גם בסוכנים מומלצים ?? מיישר קו ע"י איומים נקרא מומלץ…???
              שאלתי בכללי ולאו דוקא על הסוכן שעליו דיבר פותח הנושא.

              לא!
              אני לא ממליץ עליו יותר לאף אחד, אדרבה, באתי לומר שהמלצה בפורום זה לא סיבה לעצום עיניים. גם מי שאכן היה מאוד מומלץ יכול להדרדר לרמאויות עם הזמן (הן בקדושיו וכו’ ה"י)

              pikolinou@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • מ מאיר ג

                @חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:

                לדעתי עדיף לך לפתוח שרשור חדש וממוקד. כך כנראה תקבל מענה מקיף יותר

                סלחה שאני נחלק עליך
                אבל לדעתי המענה יהיה יותר רחב דווקא בשרשור הזה

                חובק עולםח מחובר
                חובק עולםח מחובר
                חובק עולם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #36

                @מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:

                סלחה שאני נחלק עליך

                לבקש סליחה כי דעתך שונה ממני? אם הייתי חושב שדעתי היא הדבר הכי נכון בעולם לא הייתי מתכתב בפורום…

                @מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:

                אבל לדעתי המענה יהיה יותר רחב דווקא בשרשור הזה

                למה אתה חושב כך? אם הוא יתחיל שרשור חדש עם פירוט של הצרכים שלו יוכלו יותר אנשים להכנס ולעזור, למה שיכנסו סתם לשרשור “עזרה דחופה”?
                או שיכנסו ויראו בהתחלה שמישהו ענה על השאלה לדעתם ויצאו לפני שישימו לב שמטרת השרשור השתנתה.

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • חובק עולםח חובק עולם

                  @מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:

                  סלחה שאני נחלק עליך

                  לבקש סליחה כי דעתך שונה ממני? אם הייתי חושב שדעתי היא הדבר הכי נכון בעולם לא הייתי מתכתב בפורום…

                  @מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:

                  אבל לדעתי המענה יהיה יותר רחב דווקא בשרשור הזה

                  למה אתה חושב כך? אם הוא יתחיל שרשור חדש עם פירוט של הצרכים שלו יוכלו יותר אנשים להכנס ולעזור, למה שיכנסו סתם לשרשור “עזרה דחופה”?
                  או שיכנסו ויראו בהתחלה שמישהו ענה על השאלה לדעתם ויצאו לפני שישימו לב שמטרת השרשור השתנתה.

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מאיר ג
                  כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                  #37

                  @חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:

                  למה אתה חושב כך? אם הוא יתחיל שרשור חדש עם פירוט של הצרכים שלו יוכלו יותר אנשים להכנס ולעזור, למה שיכנסו סתם לשרשור “עזרה דחופה”?
                  או שיכנסו ויראו בהתחלה שמישהו ענה על השאלה לדעתם ויצאו לפני שישימו לב שמטרת השרשור השתנתה.

                  התחברו לסיפור שלו
                  וחברה טובים נמצאים כבר בתוך הסיפור
                  תן לשרשור הזה להתקדם בצורה הכי טובה
                  מאשר שיפתח שרשור חדש
                  שכל יום נפתחים כאלו שרשורים
                  והרבה פעמים אין כוח להיכנס ולעזור רק בגלל שתמיד הסרט המתיש של לחלוב פרטים חוזר על עצמו
                  ועיין פה

                  @חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:

                  לבקש סליחה כי דעתך שונה ממני? אם הייתי חושב שדעתי היא הדבר הכי נכון בעולם לא הייתי מתכתב בפורום

                  מסוגי הסליחה שלא מצפים לתשובת סולח
                  כמו סליחה שאתה רוצה לעבור ומישהו חוסם את דרכך שאתה ממש לא מצפה שהוא יאמר סולח
                  סליחה נימוסית…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ מאיר ג

                    @יוני-9 בקיצור אתה רוצה את כל התורה כולה על רגל אחת

                    אבל ננסה להתחיל
                    יש לך רכבים ספציפיים שכבר שמת עליהם עין?

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יוני 9
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #38

                    @מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:

                    אבל ננסה להתחיל
                    יש לך רכבים ספציפיים שכבר שמת עליהם עין?

                    האמת שכן, אטראז’ ודומיו, אבל הכל ‘נמחק’ כי הסוכן ‘המומלץ’ הוא זה ששם את העין שלי עליהם וכעת אני מתחיל שוב מאפס…

                    טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יוני 9

                      @מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:

                      אבל ננסה להתחיל
                      יש לך רכבים ספציפיים שכבר שמת עליהם עין?

                      האמת שכן, אטראז’ ודומיו, אבל הכל ‘נמחק’ כי הסוכן ‘המומלץ’ הוא זה ששם את העין שלי עליהם וכעת אני מתחיל שוב מאפס…

                      טרנטעט מנותק
                      טרנטעט מנותק
                      טרנטע
                      כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                      #39

                      @יוני-9 אטרא’ז הוא אוטו טוב, אני חושב שבתקציב הזה הוא אופציה מעולה, החסרון המשמעותי שלו שהוא לא מספק ‘חוית נהיגה’ אבל אם זה אוטו ראשון אני חושב שזה אחל’ה של רכב, חסכוני מרווח ואמין

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א איש גמזו

                        @יוני-9 תגדיר את סדר העדיפויות מבחינת חסכוני/נוח/מרווח/אמין

                        אם למשל הגשמיות לא כ״כ חשובה וכאמור אתה נוסע בעיקר עירוני, שמא תלך על אטרז׳ - אמין וחסכוני, אך מינימליסטי

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יוני 9
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #40

                        @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

                        @יוני-9 תגדיר את סדר העדיפויות מבחינת חסכוני/נוח/מרווח/אמין

                        תודה רבה לכולם על העזרה והאכפתיות!!
                        כמו שכתבתי מדובר ברכב לתקופה קצרה של 3 חודשים (עם אפשרות הארכה…ככה כולם הבטיחו לי…) ולכן חשוב לי דגם שיהיה סחיר, אך גם חשוב לי מאד שיהיה אמין שאני לא ימצא את עצמי מתרוצץ במוסכים בתקופה הקצרה הזאת…
                        נוחות וחיסכון הם בעדיפות שניה אצלי כי מדובר בעיקר בנסיעות קצרות ולא תכופות.
                        ושוב, תודה ענקית, זה לא מובן מאליו הפרום המיוחד הזה!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יוני 9

                          אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?

                          התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.

                          חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.

                          מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?

                          אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.

                          תודה רבה!

                          ק מנותק
                          ק מנותק
                          קלאטש
                          כתב נערך לאחרונה על ידי קלאטש
                          #41

                          @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

                          אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?

                          התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.

                          חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.

                          מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?

                          אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.

                          תודה רבה!

                          בגדול: תתמקד!

                          יש המון המלצות אצבע, כמו יפניות אמין, צרפתיות -לא. דיזל צריך לדעת, ק"מ גבוה ויד גבוה מוריד מחיר.

                          אבל בלי להתמקד על דגם מסוים לא תמצא את ידיך ואת רגליך, מה שכן תמצא בשיטוט אינסופי ביד 2 זה מודעות לשרשור הזה, וזה ישמח אותנו.
                          אבל יותר נשמח בהצלחתך.
                          לכן ההמצה שלי כבעל רכב אחד ויחיד, ומרוצה, היא, קורולה, האוטו הכי אמין בשוק ללא מתחרים. במחיר הזה תמצא משהו טוב, והשוק שלו ענק ומבוקש מאוד.

                          רק אל תסתכל על 2013 ומעלה, כי במחיר הזה הם צריכים להיות גרוטאות (כלל טוב, מציאה גדולה מידי- תדלג, זה ת-מ-י-ד לא שווה).
                          2010 כמדומני או בסביבה

                          עוד כלל טוב, קורולה נסחר במחיר גבוה, היסוד הוא להתמקח, כיון שבדרך כלל המחיר ביד 2 זה 2000-3000 מעל המחיר האמיתי יש הרבה מרווח להוריד.
                          צריך להגיע לראות לעבור על האוטו, לעשות פרצופים למצוא את כל הפלסטיקים השבורים.
                          להביא למישהו שיבדוק ב200 ש"ח ויזהה כל ליקוי, במזגן/חלונות/היגוי/בלמים/שמן/מים/פנסים/ציריות/גומיות/תפוחים/תפוזים וכו’
                          ולסכם על המחיר שאתה רוצה לשלם,

                          ורוב הסיכויים שתכנס לאוטו ותצא ממנו בלי עגמ"נ בעז"ה.

                          רק שלמען האמת אני מפקפק קשות ביכולת של בעל רכב לנטוש אותו, אז לא נראה לי שתמכור ובכל זאת…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1

                          • 1
                          • 2
                          • 3

                          54

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.3k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום