בקשת ייעוץ | קניית רכב
-
@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.
המחיר: 18,000 ₪.
מצד שני, נאמר לי שהרכב עבר תאונה לפני כ־12 שנים (לפי המוכרת מדובר בפגיעת פח בלבד, ללא פגיעה בשלדה).
על פניו זה נשמע כמו מציאה, אבל דווקא בגלל זה אני חושש שאולי יש פה קאץ’ שאני מפספס.
האם לדעתכם זה מחיר הגיוני לרכב כזה, או שמחיר כזה צריך להדליק נורה אדומה?
איך הייתם מוודאים שאין פה הפתעות, והאם לדעתכם יאריס כזאת באמת סחירה? אם הכול ייצא תקין, הייתם מעדיפים אותה או מיצובישי אטראז’ 2015 עם ק"מ דומה, ולמה
יד ראשונה?
יש היסטוריית טיפולים?
פרטי או סוחר?
בעיקרון אפשר לבדוק בביטוח כמה הייתה הירידת ערך מהתאונה ואז לדעת אם זה היה תאונה רצינית או לא -
@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.
המחיר: 18,000 ₪.
מצד שני, נאמר לי שהרכב עבר תאונה לפני כ־12 שנים (לפי המוכרת מדובר בפגיעת פח בלבד, ללא פגיעה בשלדה).
על פניו זה נשמע כמו מציאה, אבל דווקא בגלל זה אני חושש שאולי יש פה קאץ’ שאני מפספס.
האם לדעתכם זה מחיר הגיוני לרכב כזה, או שמחיר כזה צריך להדליק נורה אדומה?
איך הייתם מוודאים שאין פה הפתעות, והאם לדעתכם יאריס כזאת באמת סחירה? אם הכול ייצא תקין, הייתם מעדיפים אותה או מיצובישי אטראז’ 2015 עם ק"מ דומה, ולמה
יד ראשונה?
יש היסטוריית טיפולים?
פרטי או סוחר?
בעיקרון אפשר לבדוק בביטוח כמה הייתה הירידת ערך מהתאונה ואז לדעת אם זה היה תאונה רצינית או לא -
@יוני כתב בעזרה דחופה!!:
הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.
סליחה, טעיתי בטעות של טירונים ממש, מדובר באוריס ולא יאריס.
אשמח מאד לשמוע את דעתכם. -
@טוסון כתב בעזרה דחופה!!:
יש בשרשור שכן (של המציאות) אוריס היברידית ב16.500
ההיא דכאן נשמעת שמורה בצורה חריגה, ייתכן שזה שוה עוד 1500 ש״ח.
גם תהיה הרבה יותר קלה למכירה לכאורה
ההייבריד זה עוד נושא
אני לא יודע כמה יש לחשוש מהרובוטי אם זה רק לתקופה קצרה והרכב תוחזק היטב@יוני-9 האטרז׳ הוא בימבה, האוריס מכונית, אם משנה לך תא מטען, מן הסתם באטרז׳ יש יותר גדול, והאטרז׳ גם יותר חסכוני
-
@טוסון כתב בעזרה דחופה!!:
יש בשרשור שכן (של המציאות) אוריס היברידית ב16.500
ההיא דכאן נשמעת שמורה בצורה חריגה, ייתכן שזה שוה עוד 1500 ש״ח.
גם תהיה הרבה יותר קלה למכירה לכאורה
ההייבריד זה עוד נושא
אני לא יודע כמה יש לחשוש מהרובוטי אם זה רק לתקופה קצרה והרכב תוחזק היטב@יוני-9 האטרז׳ הוא בימבה, האוריס מכונית, אם משנה לך תא מטען, מן הסתם באטרז׳ יש יותר גדול, והאטרז׳ גם יותר חסכוני
-
@יוני-9 אטרא’ז הוא אוטו טוב, אני חושב שבתקציב הזה הוא אופציה מעולה, החסרון המשמעותי שלו שהוא לא מספק ‘חוית נהיגה’ אבל אם זה אוטו ראשון אני חושב שזה אחל’ה של רכב, חסכוני מרווח ואמין
@טרנטע כתב בעזרה דחופה!!:
אטרא’ז הוא אוטו טוב,
נכון שהוא אוטו טוב אבל הגיר שלו לא פחות מבעיתים וקשה להשגה מניסיון מר וכן יש לו מחלה קשה של זיופים בק’‘מ משום שצהל קנה בזמנו מלא רכבים כאלו עד שיצא שמו מיצובישי צהל ובשלב מסוים הם מכרו לסוחרים את הרכבים שכנראה קים להו לסוחרים האלה שיש לסמוך על מנהג הסוחרים במדינה לזיף ק’‘מ וכך עשו ואת זה אמר לי סוחר בבית שמש בשם ציון גאנח שמומלץ מאוד ע’‘י הרבה אברכים שבאו אולי לטיפולים או לבדיקות קניה אז חשבתי שמן הראוי לדוח על זה
אגב היה אצלי אחד שרצה לקנות בפרטי כזה רכב מאוד שמור עד כדי שהבעלים רב איתו על מחירון סיפור ארוך וכשהחליט בסוף שהוא רוצה הבעלים ראה לנכון לדווח לו שמישהו אחר עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330 ואח’'כ כשפגשתי את ציון שאלתי אותו על זה והוא הסביר לי על השוק של האטרזים -
@טרנטע כתב בעזרה דחופה!!:
אטרא’ז הוא אוטו טוב,
נכון שהוא אוטו טוב אבל הגיר שלו לא פחות מבעיתים וקשה להשגה מניסיון מר וכן יש לו מחלה קשה של זיופים בק’‘מ משום שצהל קנה בזמנו מלא רכבים כאלו עד שיצא שמו מיצובישי צהל ובשלב מסוים הם מכרו לסוחרים את הרכבים שכנראה קים להו לסוחרים האלה שיש לסמוך על מנהג הסוחרים במדינה לזיף ק’‘מ וכך עשו ואת זה אמר לי סוחר בבית שמש בשם ציון גאנח שמומלץ מאוד ע’‘י הרבה אברכים שבאו אולי לטיפולים או לבדיקות קניה אז חשבתי שמן הראוי לדוח על זה
אגב היה אצלי אחד שרצה לקנות בפרטי כזה רכב מאוד שמור עד כדי שהבעלים רב איתו על מחירון סיפור ארוך וכשהחליט בסוף שהוא רוצה הבעלים ראה לנכון לדווח לו שמישהו אחר עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330 ואח’'כ כשפגשתי את ציון שאלתי אותו על זה והוא הסביר לי על השוק של האטרזים -
@טרנטע כתב בעזרה דחופה!!:
אטרא’ז הוא אוטו טוב,
נכון שהוא אוטו טוב אבל הגיר שלו לא פחות מבעיתים וקשה להשגה מניסיון מר וכן יש לו מחלה קשה של זיופים בק’‘מ משום שצהל קנה בזמנו מלא רכבים כאלו עד שיצא שמו מיצובישי צהל ובשלב מסוים הם מכרו לסוחרים את הרכבים שכנראה קים להו לסוחרים האלה שיש לסמוך על מנהג הסוחרים במדינה לזיף ק’‘מ וכך עשו ואת זה אמר לי סוחר בבית שמש בשם ציון גאנח שמומלץ מאוד ע’‘י הרבה אברכים שבאו אולי לטיפולים או לבדיקות קניה אז חשבתי שמן הראוי לדוח על זה
אגב היה אצלי אחד שרצה לקנות בפרטי כזה רכב מאוד שמור עד כדי שהבעלים רב איתו על מחירון סיפור ארוך וכשהחליט בסוף שהוא רוצה הבעלים ראה לנכון לדווח לו שמישהו אחר עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330 ואח’'כ כשפגשתי את ציון שאלתי אותו על זה והוא הסביר לי על השוק של האטרזים -
@87878787 כתב בעזרה דחופה!!:
רכב מאוד שמור עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330
אגב, זה לכאורה ראיה על אמינות הדגם
@איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:
רכב מאוד שמור עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330
אגב, זה לכאורה ראיה על אמינות הדגם
כן ולא כיון שהיפניות אמינות ככלל אבל למשל קורולה עם 500k לא מפתיע כל כך לראות אבל אטרז שעבר את ה400 זה לא דבר שראיתי בחיי גם לא ביד שתים פריוס מנוע 1800 גם לא יפיל אותי לראות באיזורי ה600 אלף אז 330 לא היה מרשים אותי כל כך אברכים שחוסכים על הרכב שלהם יכולים להגיע לסכומים מופלגים ברכבים הנ’'ל וקשה להוכיח מבן אדם שמרן באופן נדיר על אמינות האוטו
וכן בדיקות על זיופים אפשר לעשות השאילה אם יש ענין להיכנס לכל זה וכן אני לא יודע אם יש אפשרות לזיף בצורה שלא יוכלו לעלות על הזיוף -
@איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:
רכב מאוד שמור עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330
אגב, זה לכאורה ראיה על אמינות הדגם
כן ולא כיון שהיפניות אמינות ככלל אבל למשל קורולה עם 500k לא מפתיע כל כך לראות אבל אטרז שעבר את ה400 זה לא דבר שראיתי בחיי גם לא ביד שתים פריוס מנוע 1800 גם לא יפיל אותי לראות באיזורי ה600 אלף אז 330 לא היה מרשים אותי כל כך אברכים שחוסכים על הרכב שלהם יכולים להגיע לסכומים מופלגים ברכבים הנ’'ל וקשה להוכיח מבן אדם שמרן באופן נדיר על אמינות האוטו
וכן בדיקות על זיופים אפשר לעשות השאילה אם יש ענין להיכנס לכל זה וכן אני לא יודע אם יש אפשרות לזיף בצורה שלא יוכלו לעלות על הזיוף -
@איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:
רכב מאוד שמור עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330
אגב, זה לכאורה ראיה על אמינות הדגם
כן ולא כיון שהיפניות אמינות ככלל אבל למשל קורולה עם 500k לא מפתיע כל כך לראות אבל אטרז שעבר את ה400 זה לא דבר שראיתי בחיי גם לא ביד שתים פריוס מנוע 1800 גם לא יפיל אותי לראות באיזורי ה600 אלף אז 330 לא היה מרשים אותי כל כך אברכים שחוסכים על הרכב שלהם יכולים להגיע לסכומים מופלגים ברכבים הנ’'ל וקשה להוכיח מבן אדם שמרן באופן נדיר על אמינות האוטו
וכן בדיקות על זיופים אפשר לעשות השאילה אם יש ענין להיכנס לכל זה וכן אני לא יודע אם יש אפשרות לזיף בצורה שלא יוכלו לעלות על הזיוף@87878787 כתב בעזרה דחופה!!:
אבל אטרז שעבר את ה400 זה לא דבר שראיתי בחיי
אין כל כך מי שיעשה את זה,
לא ראיתי מונית אטרז׳
וכל מי שנוסע כמויות עפ״ר קונה רכב יותר נעים
וגם אין אטרז׳ מ 2008יכול להיות שגם אייגו אין עם 400 אלף ק״מ, ולא בהכרח כי הוא לא אמין, פשוט אין בן אדם שהיה מוכן לשבת בבימבה הזו כל כך הרבה זמן
-
@טרנטע כתב בעזרה דחופה!!:
אטרא’ז הוא אוטו טוב,
נכון שהוא אוטו טוב אבל הגיר שלו לא פחות מבעיתים וקשה להשגה מניסיון מר וכן יש לו מחלה קשה של זיופים בק’‘מ משום שצהל קנה בזמנו מלא רכבים כאלו עד שיצא שמו מיצובישי צהל ובשלב מסוים הם מכרו לסוחרים את הרכבים שכנראה קים להו לסוחרים האלה שיש לסמוך על מנהג הסוחרים במדינה לזיף ק’‘מ וכך עשו ואת זה אמר לי סוחר בבית שמש בשם ציון גאנח שמומלץ מאוד ע’‘י הרבה אברכים שבאו אולי לטיפולים או לבדיקות קניה אז חשבתי שמן הראוי לדוח על זה
אגב היה אצלי אחד שרצה לקנות בפרטי כזה רכב מאוד שמור עד כדי שהבעלים רב איתו על מחירון סיפור ארוך וכשהחליט בסוף שהוא רוצה הבעלים ראה לנכון לדווח לו שמישהו אחר עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330 ואח’'כ כשפגשתי את ציון שאלתי אותו על זה והוא הסביר לי על השוק של האטרזים@87878787 כתב בעזרה דחופה!!:
ובשלב מסוים הם מכרו לסוחרים את הרכבים
זה היה בליסינג בצה"ל בשנתונים 2014/15 ואח"כ הם חזרו לאלדן שמכרו את זה בזמנו ב 25,000 ש"ח, ואני מכיר הרבה שמחזיקים כזה רכב ולא נתקלתי בזיופים,
בא לא נגזים זה לא האוטו הכי נחשק שמשקיעים בו לזייף ק"מ, זייפנים משקיעים על רכבים קצת יותר ‘שווים’. -
@איש-גמזו כמובן אם לא אכפת לו רובוטי
אם זכרוני אינו מטעני, אז אוריס עבר ישר מרובוטי להייבריד -
@87878787 כתב בעזרה דחופה!!:
ובשלב מסוים הם מכרו לסוחרים את הרכבים
זה היה בליסינג בצה"ל בשנתונים 2014/15 ואח"כ הם חזרו לאלדן שמכרו את זה בזמנו ב 25,000 ש"ח, ואני מכיר הרבה שמחזיקים כזה רכב ולא נתקלתי בזיופים,
בא לא נגזים זה לא האוטו הכי נחשק שמשקיעים בו לזייף ק"מ, זייפנים משקיעים על רכבים קצת יותר ‘שווים’. -
@טרנטע כתב בעזרה דחופה!!:
זה היה בליסינג בצה"ל בשנתונים 2014/15 ואח"כ הם חזרו לאלדן שמכרו את זה בזמנו ב 25,000 ש"ח, ואני מכיר הרבה שמחזיקים כזה רכב ולא נתקלתי בזיופים,
השיח על הזיופים הוא על אוריס או אטראז’?
-
ג גיל העביר נושא זה מ-טיפולים, אחזקה ותקלות
-
@טוסון כתב בעזרה דחופה!!:
@איש-גמזו כמובן אם לא אכפת לו רובוטי
אם זכרוני אינו מטעני, אז אוריס עבר ישר מרובוטי להייברידבדקתי וראיתי שהיה מעבר קודם לאוטו’ לפני ההיברידי שנכנס ב2011
