דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. בקשת ייעוץ | קניית רכב

      בקשת ייעוץ | קניית רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      62 פוסטים 16 כותבים 806 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י יוני 9

        אז אולי אתם, בתור המומחים והבלתי תלויים, תוכלו להמליץ לי מה הכי כדאי?

        התקציב שלי הוא 20,000 ₪, גג 25,000 ₪. הרכב מיועד בעיקר לנסיעות מדי פעם, בעיקר בתוואי עירוני. אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים יחסית, כך שחשוב לי שיהיה אמין, בטיחותי, נוח למשפחה ולא יקר להחזקה.

        חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.

        מעבר לזה, אני קצת הולך לאיבוד בים המודעות של יד2. איך בכלל מסננים מודעות? לפי מה מחליטים אם שווה לנסוע לראות רכב, ואיך אפשר להימנע מלקנות “חתול בשק”?

        אשמח לשמוע גם על אילו דגמים הייתם ממליצים בתקציב הזה, ומאילו דגמים הייתם ממליצים להתרחק, וגם אם יש שנתונים או מנועים שכדאי לחפש או דווקא להימנע מהם.

        תודה רבה!

        אריאלושא מנותק
        אריאלושא מנותק
        אריאלוש
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #43

        @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

        חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן.

        נשמה! מנסיון אישי אל תגיד שהרכב עד ‘אחרי החגים’ או ‘רק לבין הזמנים’ כמעט כל מי שאני מכיר שאמר את זה בסוף הוא נשאר עם הרכב עד אלול ואח"כ החתונה של הבן דוד מהמרכז ואז עד שהילדים יתחתנו ואז עד שאני יצא לפנסיה… וכו’ וכו’ וכו’… דיברו ע"ז בפורום עיין כאן ותראה ש 56% לא מכרו אח"כ את הרכב שלהם וגם האלה שמכרו רובם הפסידו (זב סקר שעשה רב @Lexus )
        לכן הייתי ממליץ לך לקחת את זה בחשבון, ואם בכל זאת אתה רוצה ללכת על רכב אז תוריד את ה - “חשוב לי גם שהרכב יהיה כזה שאפשר יהיה למכור בקלות יחסית אחרי החגים, בלי להיתקע איתו הרבה זמן”.
        מה שכן לקנות רכב זה מלללא ספקות והתלבטויות וחששות אז הדבר הכי טוב שאני יגיד לך זה - בהצלחה!!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י מנותק
          י מנותק
          יוני 9
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #44

          הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.

          המחיר: 18,000 ₪.

          מצד שני, נאמר לי שהרכב עבר תאונה לפני כ־12 שנים (לפי המוכרת מדובר בפגיעת פח בלבד, ללא פגיעה בשלדה).

          על פניו זה נשמע כמו מציאה, אבל דווקא בגלל זה אני חושש שאולי יש פה קאץ’ שאני מפספס.

          האם לדעתכם זה מחיר הגיוני לרכב כזה, או שמחיר כזה צריך להדליק נורה אדומה?

          איך הייתם מוודאים שאין פה הפתעות, והאם לדעתכם יאריס כזאת באמת סחירה? אם הכול ייצא תקין, הייתם מעדיפים אותה או מיצובישי אטראז’ 2015 עם ק"מ דומה, ולמה?

          יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יוני 9

            הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.

            המחיר: 18,000 ₪.

            מצד שני, נאמר לי שהרכב עבר תאונה לפני כ־12 שנים (לפי המוכרת מדובר בפגיעת פח בלבד, ללא פגיעה בשלדה).

            על פניו זה נשמע כמו מציאה, אבל דווקא בגלל זה אני חושש שאולי יש פה קאץ’ שאני מפספס.

            האם לדעתכם זה מחיר הגיוני לרכב כזה, או שמחיר כזה צריך להדליק נורה אדומה?

            איך הייתם מוודאים שאין פה הפתעות, והאם לדעתכם יאריס כזאת באמת סחירה? אם הכול ייצא תקין, הייתם מעדיפים אותה או מיצובישי אטראז’ 2015 עם ק"מ דומה, ולמה?

            יוניי מנותק
            יוניי מנותק
            יוני
            מגיה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #45

            @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

            הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.

            המחיר: 18,000 ₪.

            מצד שני, נאמר לי שהרכב עבר תאונה לפני כ־12 שנים (לפי המוכרת מדובר בפגיעת פח בלבד, ללא פגיעה בשלדה).

            על פניו זה נשמע כמו מציאה, אבל דווקא בגלל זה אני חושש שאולי יש פה קאץ’ שאני מפספס.

            האם לדעתכם זה מחיר הגיוני לרכב כזה, או שמחיר כזה צריך להדליק נורה אדומה?

            איך הייתם מוודאים שאין פה הפתעות, והאם לדעתכם יאריס כזאת באמת סחירה? אם הכול ייצא תקין, הייתם מעדיפים אותה או מיצובישי אטראז’ 2015 עם ק"מ דומה, ולמה

            יד ראשונה?
            יש היסטוריית טיפולים?
            פרטי או סוחר?
            בעיקרון אפשר לבדוק בביטוח כמה הייתה הירידת ערך מהתאונה ואז לדעת אם זה היה תאונה רצינית או לא

            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

            י י 3 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • יוניי יוני

              @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

              הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.

              המחיר: 18,000 ₪.

              מצד שני, נאמר לי שהרכב עבר תאונה לפני כ־12 שנים (לפי המוכרת מדובר בפגיעת פח בלבד, ללא פגיעה בשלדה).

              על פניו זה נשמע כמו מציאה, אבל דווקא בגלל זה אני חושש שאולי יש פה קאץ’ שאני מפספס.

              האם לדעתכם זה מחיר הגיוני לרכב כזה, או שמחיר כזה צריך להדליק נורה אדומה?

              איך הייתם מוודאים שאין פה הפתעות, והאם לדעתכם יאריס כזאת באמת סחירה? אם הכול ייצא תקין, הייתם מעדיפים אותה או מיצובישי אטראז’ 2015 עם ק"מ דומה, ולמה

              יד ראשונה?
              יש היסטוריית טיפולים?
              פרטי או סוחר?
              בעיקרון אפשר לבדוק בביטוח כמה הייתה הירידת ערך מהתאונה ואז לדעת אם זה היה תאונה רצינית או לא

              י מנותק
              י מנותק
              יאצק
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #46

              @יוני למיטב זכרוני טויטה יאריס בשנתונים האלו זה עם גיר רובוטי.
              לא מומלץ מבחינת אמינות וגם לא מבחינת איכות הנסיעה.
              ויאמרו המומחים שפה האם אני צודק או שמא לאו.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יוניי יוני

                @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

                הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.

                המחיר: 18,000 ₪.

                מצד שני, נאמר לי שהרכב עבר תאונה לפני כ־12 שנים (לפי המוכרת מדובר בפגיעת פח בלבד, ללא פגיעה בשלדה).

                על פניו זה נשמע כמו מציאה, אבל דווקא בגלל זה אני חושש שאולי יש פה קאץ’ שאני מפספס.

                האם לדעתכם זה מחיר הגיוני לרכב כזה, או שמחיר כזה צריך להדליק נורה אדומה?

                איך הייתם מוודאים שאין פה הפתעות, והאם לדעתכם יאריס כזאת באמת סחירה? אם הכול ייצא תקין, הייתם מעדיפים אותה או מיצובישי אטראז’ 2015 עם ק"מ דומה, ולמה

                יד ראשונה?
                יש היסטוריית טיפולים?
                פרטי או סוחר?
                בעיקרון אפשר לבדוק בביטוח כמה הייתה הירידת ערך מהתאונה ואז לדעת אם זה היה תאונה רצינית או לא

                י מנותק
                י מנותק
                יוני 9
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #47

                @יוני כתב בעזרה דחופה!!:

                יד ראשונה?
                יש היסטוריית טיפולים?
                פרטי או סוחר?

                כן
                ידראשונה פרטית אצל אשה מבוגרת (שוחחתי איתה)
                ויש היסטוריית טיפולים מלאה בטויוטה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יוניי יוני

                  @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

                  הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.

                  המחיר: 18,000 ₪.

                  מצד שני, נאמר לי שהרכב עבר תאונה לפני כ־12 שנים (לפי המוכרת מדובר בפגיעת פח בלבד, ללא פגיעה בשלדה).

                  על פניו זה נשמע כמו מציאה, אבל דווקא בגלל זה אני חושש שאולי יש פה קאץ’ שאני מפספס.

                  האם לדעתכם זה מחיר הגיוני לרכב כזה, או שמחיר כזה צריך להדליק נורה אדומה?

                  איך הייתם מוודאים שאין פה הפתעות, והאם לדעתכם יאריס כזאת באמת סחירה? אם הכול ייצא תקין, הייתם מעדיפים אותה או מיצובישי אטראז’ 2015 עם ק"מ דומה, ולמה

                  יד ראשונה?
                  יש היסטוריית טיפולים?
                  פרטי או סוחר?
                  בעיקרון אפשר לבדוק בביטוח כמה הייתה הירידת ערך מהתאונה ואז לדעת אם זה היה תאונה רצינית או לא

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יוני 9
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #48

                  @יוני כתב בעזרה דחופה!!:

                  הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.

                  סליחה, טעיתי בטעות של טירונים ממש, מדובר באוריס ולא יאריס.
                  אשמח מאד לשמוע את דעתכם.

                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יוני 9

                    @יוני כתב בעזרה דחופה!!:

                    הציעו לי טויוטה יאריס 2010, יד ראשונה, 90 אלף ק"מ, נהגת מבוגרת. כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה.

                    סליחה, טעיתי בטעות של טירונים ממש, מדובר באוריס ולא יאריס.
                    אשמח מאד לשמוע את דעתכם.

                    טוסוןט מחובר
                    טוסוןט מחובר
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #49

                    @יוני-9 אז זה מן הסתם רובוטי
                    יש בשרשור שכן (של המציאות) אוריס היברידית ב16.500

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)

                    נחייה ולא…

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טוסוןט טוסון

                      @יוני-9 אז זה מן הסתם רובוטי
                      יש בשרשור שכן (של המציאות) אוריס היברידית ב16.500

                      א מנותק
                      א מנותק
                      איש גמזו
                      כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
                      #50

                      @טוסון כתב בעזרה דחופה!!:

                      יש בשרשור שכן (של המציאות) אוריס היברידית ב16.500

                      ההיא דכאן נשמעת שמורה בצורה חריגה, ייתכן שזה שוה עוד 1500 ש״ח.
                      גם תהיה הרבה יותר קלה למכירה לכאורה
                      ההייבריד זה עוד נושא
                      אני לא יודע כמה יש לחשוש מהרובוטי אם זה רק לתקופה קצרה והרכב תוחזק היטב

                      @יוני-9 האטרז׳ הוא בימבה, האוריס מכונית, אם משנה לך תא מטען, מן הסתם באטרז׳ יש יותר גדול, והאטרז׳ גם יותר חסכוני

                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א איש גמזו

                        @טוסון כתב בעזרה דחופה!!:

                        יש בשרשור שכן (של המציאות) אוריס היברידית ב16.500

                        ההיא דכאן נשמעת שמורה בצורה חריגה, ייתכן שזה שוה עוד 1500 ש״ח.
                        גם תהיה הרבה יותר קלה למכירה לכאורה
                        ההייבריד זה עוד נושא
                        אני לא יודע כמה יש לחשוש מהרובוטי אם זה רק לתקופה קצרה והרכב תוחזק היטב

                        @יוני-9 האטרז׳ הוא בימבה, האוריס מכונית, אם משנה לך תא מטען, מן הסתם באטרז׳ יש יותר גדול, והאטרז׳ גם יותר חסכוני

                        טוסוןט מחובר
                        טוסוןט מחובר
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #51

                        @איש-גמזו כמובן אם לא אכפת לו רובוטי
                        אם זכרוני אינו מטעני, אז אוריס עבר ישר מרובוטי להייבריד

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טרנטעט טרנטע

                          @יוני-9 אטרא’ז הוא אוטו טוב, אני חושב שבתקציב הזה הוא אופציה מעולה, החסרון המשמעותי שלו שהוא לא מספק ‘חוית נהיגה’ אבל אם זה אוטו ראשון אני חושב שזה אחל’ה של רכב, חסכוני מרווח ואמין

                          8 מנותק
                          8 מנותק
                          87878787
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #52

                          @טרנטע כתב בעזרה דחופה!!:

                          אטרא’ז הוא אוטו טוב,

                          נכון שהוא אוטו טוב אבל הגיר שלו לא פחות מבעיתים וקשה להשגה מניסיון מר וכן יש לו מחלה קשה של זיופים בק’‘מ משום שצהל קנה בזמנו מלא רכבים כאלו עד שיצא שמו מיצובישי צהל ובשלב מסוים הם מכרו לסוחרים את הרכבים שכנראה קים להו לסוחרים האלה שיש לסמוך על מנהג הסוחרים במדינה לזיף ק’‘מ וכך עשו ואת זה אמר לי סוחר בבית שמש בשם ציון גאנח שמומלץ מאוד ע’‘י הרבה אברכים שבאו אולי לטיפולים או לבדיקות קניה אז חשבתי שמן הראוי לדוח על זה
                          אגב היה אצלי אחד שרצה לקנות בפרטי כזה רכב מאוד שמור עד כדי שהבעלים רב איתו על מחירון סיפור ארוך וכשהחליט בסוף שהוא רוצה הבעלים ראה לנכון לדווח לו שמישהו אחר עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330 ואח’'כ כשפגשתי את ציון שאלתי אותו על זה והוא הסביר לי על השוק של האטרזים

                          א י טרנטעט 3 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • 8 87878787

                            @טרנטע כתב בעזרה דחופה!!:

                            אטרא’ז הוא אוטו טוב,

                            נכון שהוא אוטו טוב אבל הגיר שלו לא פחות מבעיתים וקשה להשגה מניסיון מר וכן יש לו מחלה קשה של זיופים בק’‘מ משום שצהל קנה בזמנו מלא רכבים כאלו עד שיצא שמו מיצובישי צהל ובשלב מסוים הם מכרו לסוחרים את הרכבים שכנראה קים להו לסוחרים האלה שיש לסמוך על מנהג הסוחרים במדינה לזיף ק’‘מ וכך עשו ואת זה אמר לי סוחר בבית שמש בשם ציון גאנח שמומלץ מאוד ע’‘י הרבה אברכים שבאו אולי לטיפולים או לבדיקות קניה אז חשבתי שמן הראוי לדוח על זה
                            אגב היה אצלי אחד שרצה לקנות בפרטי כזה רכב מאוד שמור עד כדי שהבעלים רב איתו על מחירון סיפור ארוך וכשהחליט בסוף שהוא רוצה הבעלים ראה לנכון לדווח לו שמישהו אחר עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330 ואח’'כ כשפגשתי את ציון שאלתי אותו על זה והוא הסביר לי על השוק של האטרזים

                            א מנותק
                            א מנותק
                            איש גמזו
                            כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
                            #53

                            @87878787 כתב בעזרה דחופה!!:

                            רכב מאוד שמור עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330

                            אגב, זה לכאורה ראיה על אמינות הדגם

                            8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • 8 87878787

                              @טרנטע כתב בעזרה דחופה!!:

                              אטרא’ז הוא אוטו טוב,

                              נכון שהוא אוטו טוב אבל הגיר שלו לא פחות מבעיתים וקשה להשגה מניסיון מר וכן יש לו מחלה קשה של זיופים בק’‘מ משום שצהל קנה בזמנו מלא רכבים כאלו עד שיצא שמו מיצובישי צהל ובשלב מסוים הם מכרו לסוחרים את הרכבים שכנראה קים להו לסוחרים האלה שיש לסמוך על מנהג הסוחרים במדינה לזיף ק’‘מ וכך עשו ואת זה אמר לי סוחר בבית שמש בשם ציון גאנח שמומלץ מאוד ע’‘י הרבה אברכים שבאו אולי לטיפולים או לבדיקות קניה אז חשבתי שמן הראוי לדוח על זה
                              אגב היה אצלי אחד שרצה לקנות בפרטי כזה רכב מאוד שמור עד כדי שהבעלים רב איתו על מחירון סיפור ארוך וכשהחליט בסוף שהוא רוצה הבעלים ראה לנכון לדווח לו שמישהו אחר עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330 ואח’'כ כשפגשתי את ציון שאלתי אותו על זה והוא הסביר לי על השוק של האטרזים

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יוני 9
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #54

                              @87878787 כתב בעזרה דחופה!!:

                              עשה בדיקת ק’‘מ

                              אז בעצם אפשר לעשות בדיקת ק"מ וזהו?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א איש גמזו

                                @87878787 כתב בעזרה דחופה!!:

                                רכב מאוד שמור עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330

                                אגב, זה לכאורה ראיה על אמינות הדגם

                                8 מנותק
                                8 מנותק
                                87878787
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #55

                                @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

                                רכב מאוד שמור עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330

                                אגב, זה לכאורה ראיה על אמינות הדגם

                                כן ולא כיון שהיפניות אמינות ככלל אבל למשל קורולה עם 500k לא מפתיע כל כך לראות אבל אטרז שעבר את ה400 זה לא דבר שראיתי בחיי גם לא ביד שתים פריוס מנוע 1800 גם לא יפיל אותי לראות באיזורי ה600 אלף אז 330 לא היה מרשים אותי כל כך אברכים שחוסכים על הרכב שלהם יכולים להגיע לסכומים מופלגים ברכבים הנ’'ל וקשה להוכיח מבן אדם שמרן באופן נדיר על אמינות האוטו
                                וכן בדיקות על זיופים אפשר לעשות השאילה אם יש ענין להיכנס לכל זה וכן אני לא יודע אם יש אפשרות לזיף בצורה שלא יוכלו לעלות על הזיוף

                                טוסוןט א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • 8 87878787

                                  @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

                                  רכב מאוד שמור עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330

                                  אגב, זה לכאורה ראיה על אמינות הדגם

                                  כן ולא כיון שהיפניות אמינות ככלל אבל למשל קורולה עם 500k לא מפתיע כל כך לראות אבל אטרז שעבר את ה400 זה לא דבר שראיתי בחיי גם לא ביד שתים פריוס מנוע 1800 גם לא יפיל אותי לראות באיזורי ה600 אלף אז 330 לא היה מרשים אותי כל כך אברכים שחוסכים על הרכב שלהם יכולים להגיע לסכומים מופלגים ברכבים הנ’'ל וקשה להוכיח מבן אדם שמרן באופן נדיר על אמינות האוטו
                                  וכן בדיקות על זיופים אפשר לעשות השאילה אם יש ענין להיכנס לכל זה וכן אני לא יודע אם יש אפשרות לזיף בצורה שלא יוכלו לעלות על הזיוף

                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסון
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #56

                                  @87878787 לפני תקופה ראיתי אטראז׳ על גז, ב360,000 ק"מ
                                  ולך תדע אם לא איפסו אותו לפני כן…

                                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                  (מס"י פ"א)

                                  נחייה ולא…

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • 8 87878787

                                    @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

                                    רכב מאוד שמור עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330

                                    אגב, זה לכאורה ראיה על אמינות הדגם

                                    כן ולא כיון שהיפניות אמינות ככלל אבל למשל קורולה עם 500k לא מפתיע כל כך לראות אבל אטרז שעבר את ה400 זה לא דבר שראיתי בחיי גם לא ביד שתים פריוס מנוע 1800 גם לא יפיל אותי לראות באיזורי ה600 אלף אז 330 לא היה מרשים אותי כל כך אברכים שחוסכים על הרכב שלהם יכולים להגיע לסכומים מופלגים ברכבים הנ’'ל וקשה להוכיח מבן אדם שמרן באופן נדיר על אמינות האוטו
                                    וכן בדיקות על זיופים אפשר לעשות השאילה אם יש ענין להיכנס לכל זה וכן אני לא יודע אם יש אפשרות לזיף בצורה שלא יוכלו לעלות על הזיוף

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    איש גמזו
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
                                    #57

                                    @87878787 כתב בעזרה דחופה!!:

                                    אבל אטרז שעבר את ה400 זה לא דבר שראיתי בחיי

                                    אין כל כך מי שיעשה את זה,
                                    לא ראיתי מונית אטרז׳
                                    וכל מי שנוסע כמויות עפ״ר קונה רכב יותר נעים
                                    וגם אין אטרז׳ מ 2008

                                    יכול להיות שגם אייגו אין עם 400 אלף ק״מ, ולא בהכרח כי הוא לא אמין, פשוט אין בן אדם שהיה מוכן לשבת בבימבה הזו כל כך הרבה זמן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • 8 87878787

                                      @טרנטע כתב בעזרה דחופה!!:

                                      אטרא’ז הוא אוטו טוב,

                                      נכון שהוא אוטו טוב אבל הגיר שלו לא פחות מבעיתים וקשה להשגה מניסיון מר וכן יש לו מחלה קשה של זיופים בק’‘מ משום שצהל קנה בזמנו מלא רכבים כאלו עד שיצא שמו מיצובישי צהל ובשלב מסוים הם מכרו לסוחרים את הרכבים שכנראה קים להו לסוחרים האלה שיש לסמוך על מנהג הסוחרים במדינה לזיף ק’‘מ וכך עשו ואת זה אמר לי סוחר בבית שמש בשם ציון גאנח שמומלץ מאוד ע’‘י הרבה אברכים שבאו אולי לטיפולים או לבדיקות קניה אז חשבתי שמן הראוי לדוח על זה
                                      אגב היה אצלי אחד שרצה לקנות בפרטי כזה רכב מאוד שמור עד כדי שהבעלים רב איתו על מחירון סיפור ארוך וכשהחליט בסוף שהוא רוצה הבעלים ראה לנכון לדווח לו שמישהו אחר עשה בדיקת ק’‘מ וגילה שמקום 190 הרכב עשה 330 ואח’'כ כשפגשתי את ציון שאלתי אותו על זה והוא הסביר לי על השוק של האטרזים

                                      טרנטעט מנותק
                                      טרנטעט מנותק
                                      טרנטע
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                                      #58

                                      @87878787 כתב בעזרה דחופה!!:

                                      ובשלב מסוים הם מכרו לסוחרים את הרכבים

                                      זה היה בליסינג בצה"ל בשנתונים 2014/15 ואח"כ הם חזרו לאלדן שמכרו את זה בזמנו ב 25,000 ש"ח, ואני מכיר הרבה שמחזיקים כזה רכב ולא נתקלתי בזיופים,
                                      בא לא נגזים זה לא האוטו הכי נחשק שמשקיעים בו לזייף ק"מ, זייפנים משקיעים על רכבים קצת יותר ‘שווים’.

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • טוסוןט טוסון

                                        @איש-גמזו כמובן אם לא אכפת לו רובוטי
                                        אם זכרוני אינו מטעני, אז אוריס עבר ישר מרובוטי להייבריד

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יוני 9
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #59

                                        @טוסון כתב בעזרה דחופה!!:

                                        @איש-גמזו כמובן אם לא אכפת לו רובוטי
                                        אם זכרוני אינו מטעני, אז אוריס עבר ישר מרובוטי להייבריד

                                        בדקתי וראיתי שהיה מעבר קודם לאוטו’ לפני ההיברידי שנכנס ב2011

                                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • טרנטעט טרנטע

                                          @87878787 כתב בעזרה דחופה!!:

                                          ובשלב מסוים הם מכרו לסוחרים את הרכבים

                                          זה היה בליסינג בצה"ל בשנתונים 2014/15 ואח"כ הם חזרו לאלדן שמכרו את זה בזמנו ב 25,000 ש"ח, ואני מכיר הרבה שמחזיקים כזה רכב ולא נתקלתי בזיופים,
                                          בא לא נגזים זה לא האוטו הכי נחשק שמשקיעים בו לזייף ק"מ, זייפנים משקיעים על רכבים קצת יותר ‘שווים’.

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יוני 9
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #60

                                          @טרנטע כתב בעזרה דחופה!!:

                                          זה היה בליסינג בצה"ל בשנתונים 2014/15 ואח"כ הם חזרו לאלדן שמכרו את זה בזמנו ב 25,000 ש"ח, ואני מכיר הרבה שמחזיקים כזה רכב ולא נתקלתי בזיופים,

                                          השיח על הזיופים הוא על אוריס או אטראז’?

                                          טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • י יוני 9

                                            @טרנטע כתב בעזרה דחופה!!:

                                            זה היה בליסינג בצה"ל בשנתונים 2014/15 ואח"כ הם חזרו לאלדן שמכרו את זה בזמנו ב 25,000 ש"ח, ואני מכיר הרבה שמחזיקים כזה רכב ולא נתקלתי בזיופים,

                                            השיח על הזיופים הוא על אוריס או אטראז’?

                                            טרנטעט מנותק
                                            טרנטעט מנותק
                                            טרנטע
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #61

                                            @יוני-9 לטענתו על אטרא’ז אבל לענ"ד זה ממש לא נכון, ונראה לי שזאתי הטענה הראשנה בפורום על זיופים באטרא’ז

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ג גיל העביר נושא זה מ-טיפולים, אחזקה ותקלות
                                            • י יוני 9

                                              @טוסון כתב בעזרה דחופה!!:

                                              @איש-גמזו כמובן אם לא אכפת לו רובוטי
                                              אם זכרוני אינו מטעני, אז אוריס עבר ישר מרובוטי להייבריד

                                              בדקתי וראיתי שהיה מעבר קודם לאוטו’ לפני ההיברידי שנכנס ב2011

                                              טוסוןט מחובר
                                              טוסוןט מחובר
                                              טוסון
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #62

                                              @יוני-9 באיזה שנה?

                                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                              (מס"י פ"א)

                                              נחייה ולא…

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4

                                              125

                                              מחובר

                                              3.1k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום