מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות
-
@ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:
מחוסר במגביל מהירות
מה הכוונה מגביל מהירות? יש פונקציה ברכב שלי להגדיר עד איזה מהירות הרכב יוכל להגיע. לזה הכוונה?
@חובק-עולם כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:
מה הכוונה מגביל מהירות? יש פונקציה ברכב שלי להגדיר עד איזה מהירות הרכב יוכל להגיע. לזה הכוונה?
לא לזה.
יש חובה להתקין מגביל מהירות באוטובוסים, כלי רכב כבדים וחלק מהמסחריים. אולי לכן זה מוריד לו בציון הבטיחות מכיוון שזה נחשב למסחרי. -
@ראשון-בפקק
יש לי וורסו ידני כבר שנה וחצי ואני שמח שקניתי הרבה רכב במעט כסף וגם יש לי חיסכון בדלק לפחות של 20% מהוורסו האוטו’ הקודם שהיה לי. וגם כתבתי על זה בזמנו כאן.עם זאת מניסיון זה תלוי בכמה דברים.
א. אם אשתך גם נוהגת ורק על אוטו’, אז להחזיק שני רכבים בדר"כ זה לא משתלם.ב. אין באמת הרבה רכבים 7 מקומות ידני, וורסו ידני כבר כמעט אין להשיג. ויש את הדאצ’יה שרק דיזל זה המומלץ, ומומלץ יותר אם יש לך נסיעות בינעירונית. יש גם ג’אמפי ידני, וגם בזה אומרים שרק הדיזל מומלץ אבל אין אותו הרבה. ייתכן שבעתיד גם דגמים נוספים של דאצ’יה כמו ג’וגר שהוא בנזין ולא מומלץ, אבל אולי מחירו כ"כ ירד אז כן תהיה תמורה שווה לכסף.
@רפאל-יהושע כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:
גם יש לי חיסכון בדלק לפחות של 20% מהוורסו האוטו’ הקודם שהיה לי
מעניין אותי לדעת איך הגעת ל 20%, כמה לוקח לך בידני לעומת האוטומט?
