דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות

      מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      22 פוסטים 9 כותבים 213 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • חובק עולםח חובק עולם

        @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

        מחוסר במגביל מהירות

        מה הכוונה מגביל מהירות? יש פונקציה ברכב שלי להגדיר עד איזה מהירות הרכב יוכל להגיע. לזה הכוונה?

        ראשון בפקקר מחובר
        ראשון בפקקר מחובר
        ראשון בפקק
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @חובק-עולם כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

        מה הכוונה מגביל מהירות? יש פונקציה ברכב שלי להגדיר עד איזה מהירות הרכב יוכל להגיע. לזה הכוונה?

        לא לזה.
        יש חובה להתקין מגביל מהירות באוטובוסים, כלי רכב כבדים וחלק מהמסחריים. אולי לכן זה מוריד לו בציון הבטיחות מכיוון שזה נחשב למסחרי.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ר רפאל יהושע

          @ראשון-בפקק
          יש לי וורסו ידני כבר שנה וחצי ואני שמח שקניתי הרבה רכב במעט כסף וגם יש לי חיסכון בדלק לפחות של 20% מהוורסו האוטו’ הקודם שהיה לי. וגם כתבתי על זה בזמנו כאן.

          עם זאת מניסיון זה תלוי בכמה דברים.
          א. אם אשתך גם נוהגת ורק על אוטו’, אז להחזיק שני רכבים בדר"כ זה לא משתלם.

          ב. אין באמת הרבה רכבים 7 מקומות ידני, וורסו ידני כבר כמעט אין להשיג. ויש את הדאצ’יה שרק דיזל זה המומלץ, ומומלץ יותר אם יש לך נסיעות בינעירונית. יש גם ג’אמפי ידני, וגם בזה אומרים שרק הדיזל מומלץ אבל אין אותו הרבה. ייתכן שבעתיד גם דגמים נוספים של דאצ’יה כמו ג’וגר שהוא בנזין ולא מומלץ, אבל אולי מחירו כ"כ ירד אז כן תהיה תמורה שווה לכסף.

          ש מנותק
          ש מנותק
          שמואל10
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @רפאל-יהושע כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

          גם יש לי חיסכון בדלק לפחות של 20% מהוורסו האוטו’ הקודם שהיה לי

          מעניין אותי לדעת איך הגעת ל 20%, כמה לוקח לך בידני לעומת האוטומט?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0

          • 1
          • 2

          67

          מחובר

          3.0k

          משתמשים

          9.8k

          נושאים

          131.8k

          פוסטים
          • התחברות

          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון
          0
          • דף הבית
          • תקנון הפורום
          • מילון מושגים המלא
          • המדריך המלא למשתמש
          • פוסטים אחרונים
          • משתמשים
          • חיפוש גוגל בפורום
          • פנייה למנהל הפורום