דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. טסלה או יוניק 5

      טסלה או יוניק 5

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      12 פוסטים 6 כותבים 114 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אליהו בן יוסףא מחובר
        אליהו בן יוסףא מחובר
        אליהו בן יוסף
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        טסלה או יוניק 5 מה עדיף. נוחות. תחזוקה. בטריה .מרחק?

        מ אריאל קמחיא 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ח מחובר
          ח מחובר
          חיים Y0737
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          הייתי מעדיף טסלה שההגנה מגניבות טובה יותר, והאיוניק 5 מאוד גניבה לצערי, בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח

          אליהו בן יוסףא א 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • אליהו בן יוסףא אליהו בן יוסף

            טסלה או יוניק 5 מה עדיף. נוחות. תחזוקה. בטריה .מרחק?

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר ג
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @אליהו-בן-יוסף טסלה גם שומרת על ערך יותר

            אליהו בן יוסףא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אליהו בן יוסףא אליהו בן יוסף

              טסלה או יוניק 5 מה עדיף. נוחות. תחזוקה. בטריה .מרחק?

              אריאל קמחיא מנותק
              אריאל קמחיא מנותק
              אריאל קמחי
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @אליהו-בן-יוסף לטסלה יש הרבה מעלות מעל היונדאי, אלא ש… אין לה כשרות וליונדאי יש! אז תחליט…

              מ אליהו בן יוסףא 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • אריאל קמחיא אריאל קמחי

                @אליהו-בן-יוסף לטסלה יש הרבה מעלות מעל היונדאי, אלא ש… אין לה כשרות וליונדאי יש! אז תחליט…

                מ מנותק
                מ מנותק
                מאיר ג
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @אריאל-קמחי זכור לי שהיו וביקשו חסימה לטסלה ו @מיישה הפנה אותם לאן שהוא

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מאיר ג

                  @אליהו-בן-יוסף טסלה גם שומרת על ערך יותר

                  אליהו בן יוסףא מחובר
                  אליהו בן יוסףא מחובר
                  אליהו בן יוסף
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @מאיר-ג הנוניקק אני רואה דהירה רבה ליוניק השאלה אם זה כי זה גיפ

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חיים Y0737

                    הייתי מעדיף טסלה שההגנה מגניבות טובה יותר, והאיוניק 5 מאוד גניבה לצערי, בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח

                    אליהו בן יוסףא מחובר
                    אליהו בן יוסףא מחובר
                    אליהו בן יוסף
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @חיים-Y0737 ומה עם זה שזה גיפ
                    יונדאי יש לה שם יותר טוב מלטסלה?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אריאל קמחיא אריאל קמחי

                      @אליהו-בן-יוסף לטסלה יש הרבה מעלות מעל היונדאי, אלא ש… אין לה כשרות וליונדאי יש! אז תחליט…

                      אליהו בן יוסףא מחובר
                      אליהו בן יוסףא מחובר
                      אליהו בן יוסף
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @אריאל-קמחי מה הכוונה כשרות ?

                      סוסיתא קדישתאס תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אליהו בן יוסףא אליהו בן יוסף

                        @אריאל-קמחי מה הכוונה כשרות ?

                        סוסיתא קדישתאס מנותק
                        סוסיתא קדישתאס מנותק
                        סוסיתא קדישתא
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:

                        @אריאל-קמחי מה הכוונה כשרות ?

                        קשה/בלתי אפשרי לחסום את מערכת המולטימדיה בטסלה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ח חיים Y0737

                          הייתי מעדיף טסלה שההגנה מגניבות טובה יותר, והאיוניק 5 מאוד גניבה לצערי, בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח

                          א מחובר
                          א מחובר
                          איש גמזו
                          כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
                          #10

                          @חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:

                          בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח

                          לכאורה אתה מדבר על האיוניק 6 ולא על 5

                          @אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:

                          טסלה או יוניק 5 מה עדיף. נוחות. תחזוקה. בטריה .מרחק?

                          לאיוניק 5 יש משהו במרווח פנים שלא מעלמא הדין, אני תמיד חומד את הרכב הזה.
                          אם אני זוכר נכון בטסלה לא צריך בדיוק טיפולים תקופתיים, משא״כ ביונדאי
                          הטווח בטסלה לכאורה גם קצת יותר גדול,
                          וגם עוצמת המנוע

                          מה קרה? נמאס לך מהאאוטלנדר?

                          ח אליהו בן יוסףא 2 תגובות תגובה אחרונה
                          2
                          • א איש גמזו

                            @חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:

                            בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח

                            לכאורה אתה מדבר על האיוניק 6 ולא על 5

                            @אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:

                            טסלה או יוניק 5 מה עדיף. נוחות. תחזוקה. בטריה .מרחק?

                            לאיוניק 5 יש משהו במרווח פנים שלא מעלמא הדין, אני תמיד חומד את הרכב הזה.
                            אם אני זוכר נכון בטסלה לא צריך בדיוק טיפולים תקופתיים, משא״כ ביונדאי
                            הטווח בטסלה לכאורה גם קצת יותר גדול,
                            וגם עוצמת המנוע

                            מה קרה? נמאס לך מהאאוטלנדר?

                            ח מחובר
                            ח מחובר
                            חיים Y0737
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @איש-גמזו כתב בטסלה או יוניק 5:

                            האיוניק 6 ולא על 5

                            כן צודק.
                            מה שנקרא הקידמה הולכת אחורה…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א איש גמזו

                              @חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:

                              בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח

                              לכאורה אתה מדבר על האיוניק 6 ולא על 5

                              @אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:

                              טסלה או יוניק 5 מה עדיף. נוחות. תחזוקה. בטריה .מרחק?

                              לאיוניק 5 יש משהו במרווח פנים שלא מעלמא הדין, אני תמיד חומד את הרכב הזה.
                              אם אני זוכר נכון בטסלה לא צריך בדיוק טיפולים תקופתיים, משא״כ ביונדאי
                              הטווח בטסלה לכאורה גם קצת יותר גדול,
                              וגם עוצמת המנוע

                              מה קרה? נמאס לך מהאאוטלנדר?

                              אליהו בן יוסףא מחובר
                              אליהו בן יוסףא מחובר
                              אליהו בן יוסף
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @איש-גמזו תכלס נכון
                              אממ כן בודק משהו חדשני

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              86

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.8k

                              נושאים

                              131.7k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום