טסלה או יוניק 5
-
@אליהו-בן-יוסף לטסלה יש הרבה מעלות מעל היונדאי, אלא ש… אין לה כשרות וליונדאי יש! אז תחליט…
-
@אליהו-בן-יוסף טסלה גם שומרת על ערך יותר
@מאיר-ג הנוניקק אני רואה דהירה רבה ליוניק השאלה אם זה כי זה גיפ
-
הייתי מעדיף טסלה שההגנה מגניבות טובה יותר, והאיוניק 5 מאוד גניבה לצערי, בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח
@חיים-Y0737 ומה עם זה שזה גיפ
יונדאי יש לה שם יותר טוב מלטסלה? -
@אליהו-בן-יוסף לטסלה יש הרבה מעלות מעל היונדאי, אלא ש… אין לה כשרות וליונדאי יש! אז תחליט…
@אריאל-קמחי מה הכוונה כשרות ?
-
@אריאל-קמחי מה הכוונה כשרות ?
@אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:
@אריאל-קמחי מה הכוונה כשרות ?
קשה/בלתי אפשרי לחסום את מערכת המולטימדיה בטסלה.
-
הייתי מעדיף טסלה שההגנה מגניבות טובה יותר, והאיוניק 5 מאוד גניבה לצערי, בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח
@חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:
בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח
לכאורה אתה מדבר על האיוניק 6 ולא על 5
@אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:
טסלה או יוניק 5 מה עדיף. נוחות. תחזוקה. בטריה .מרחק?
לאיוניק 5 יש משהו במרווח פנים שלא מעלמא הדין, אני תמיד חומד את הרכב הזה.
אם אני זוכר נכון בטסלה לא צריך בדיוק טיפולים תקופתיים, משא״כ ביונדאי
הטווח בטסלה לכאורה גם קצת יותר גדול,
וגם עוצמת המנועמה קרה? נמאס לך מהאאוטלנדר?
-
@חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:
בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח
לכאורה אתה מדבר על האיוניק 6 ולא על 5
@אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:
טסלה או יוניק 5 מה עדיף. נוחות. תחזוקה. בטריה .מרחק?
לאיוניק 5 יש משהו במרווח פנים שלא מעלמא הדין, אני תמיד חומד את הרכב הזה.
אם אני זוכר נכון בטסלה לא צריך בדיוק טיפולים תקופתיים, משא״כ ביונדאי
הטווח בטסלה לכאורה גם קצת יותר גדול,
וגם עוצמת המנועמה קרה? נמאס לך מהאאוטלנדר?
-
@חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:
בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח
לכאורה אתה מדבר על האיוניק 6 ולא על 5
@אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:
טסלה או יוניק 5 מה עדיף. נוחות. תחזוקה. בטריה .מרחק?
לאיוניק 5 יש משהו במרווח פנים שלא מעלמא הדין, אני תמיד חומד את הרכב הזה.
אם אני זוכר נכון בטסלה לא צריך בדיוק טיפולים תקופתיים, משא״כ ביונדאי
הטווח בטסלה לכאורה גם קצת יותר גדול,
וגם עוצמת המנועמה קרה? נמאס לך מהאאוטלנדר?
@איש-גמזו תכלס נכון
אממ כן בודק משהו חדשני -
@אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:
@אריאל-קמחי מה הכוונה כשרות ?
קשה/בלתי אפשרי לחסום את מערכת המולטימדיה בטסלה.
@סוסיתא-קדישתא כתב בטסלה או יוניק 5:
קשה/בלתי אפשרי לחסום את מערכת המולטימדיה בטסלה
חבר שלי אברך יר’‘ש ביקש מהחברה לנתק את כלל האפליקציות
השאירו לו רק ניווט בלי גוגל ויוטיוב רח’'ל -
@סוסיתא-קדישתא כתב בטסלה או יוניק 5:
קשה/בלתי אפשרי לחסום את מערכת המולטימדיה בטסלה
חבר שלי אברך יר’‘ש ביקש מהחברה לנתק את כלל האפליקציות
השאירו לו רק ניווט בלי גוגל ויוטיוב רח’'ל@חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:
@סוסיתא-קדישתא כתב בטסלה או יוניק 5:
קשה/בלתי אפשרי לחסום את מערכת המולטימדיה בטסלה
חבר שלי אברך יר’‘ש ביקש מהחברה לנתק את כלל האפליקציות
השאירו לו רק ניווט בלי גוגל ויוטיוב רח’'לתשלח לעלון “הפיתרון” וחבר מרעיהם,
שיסירו את טסלה מרשימת המפגעים הרוחניים. -
@חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:
@סוסיתא-קדישתא כתב בטסלה או יוניק 5:
קשה/בלתי אפשרי לחסום את מערכת המולטימדיה בטסלה
חבר שלי אברך יר’‘ש ביקש מהחברה לנתק את כלל האפליקציות
השאירו לו רק ניווט בלי גוגל ויוטיוב רח’'לתשלח לעלון “הפיתרון” וחבר מרעיהם,
שיסירו את טסלה מרשימת המפגעים הרוחניים.
