דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. טסלה או יוניק 5

      טסלה או יוניק 5

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      15 פוסטים 7 כותבים 145 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @אליהו-בן-יוסף לטסלה יש הרבה מעלות מעל היונדאי, אלא ש… אין לה כשרות וליונדאי יש! אז תחליט…

        מ מנותק
        מ מנותק
        מאיר ג
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @אריאל-קמחי זכור לי שהיו וביקשו חסימה לטסלה ו @מיישה הפנה אותם לאן שהוא

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מאיר ג

          @אליהו-בן-יוסף טסלה גם שומרת על ערך יותר

          אליהו בן יוסףא מנותק
          אליהו בן יוסףא מנותק
          אליהו בן יוסף
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @מאיר-ג הנוניקק אני רואה דהירה רבה ליוניק השאלה אם זה כי זה גיפ

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חיים Y0737

            הייתי מעדיף טסלה שההגנה מגניבות טובה יותר, והאיוניק 5 מאוד גניבה לצערי, בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח

            אליהו בן יוסףא מנותק
            אליהו בן יוסףא מנותק
            אליהו בן יוסף
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @חיים-Y0737 ומה עם זה שזה גיפ
            יונדאי יש לה שם יותר טוב מלטסלה?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אריאל קמחיא אריאל קמחי

              @אליהו-בן-יוסף לטסלה יש הרבה מעלות מעל היונדאי, אלא ש… אין לה כשרות וליונדאי יש! אז תחליט…

              אליהו בן יוסףא מנותק
              אליהו בן יוסףא מנותק
              אליהו בן יוסף
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @אריאל-קמחי מה הכוונה כשרות ?

              סוסיתא קדישתאס תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אליהו בן יוסףא אליהו בן יוסף

                @אריאל-קמחי מה הכוונה כשרות ?

                סוסיתא קדישתאס מנותק
                סוסיתא קדישתאס מנותק
                סוסיתא קדישתא
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:

                @אריאל-קמחי מה הכוונה כשרות ?

                קשה/בלתי אפשרי לחסום את מערכת המולטימדיה בטסלה.

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ח חיים Y0737

                  הייתי מעדיף טסלה שההגנה מגניבות טובה יותר, והאיוניק 5 מאוד גניבה לצערי, בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח

                  א מנותק
                  א מנותק
                  איש גמזו
                  כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
                  #10

                  @חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:

                  בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח

                  לכאורה אתה מדבר על האיוניק 6 ולא על 5

                  @אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:

                  טסלה או יוניק 5 מה עדיף. נוחות. תחזוקה. בטריה .מרחק?

                  לאיוניק 5 יש משהו במרווח פנים שלא מעלמא הדין, אני תמיד חומד את הרכב הזה.
                  אם אני זוכר נכון בטסלה לא צריך בדיוק טיפולים תקופתיים, משא״כ ביונדאי
                  הטווח בטסלה לכאורה גם קצת יותר גדול,
                  וגם עוצמת המנוע

                  מה קרה? נמאס לך מהאאוטלנדר?

                  ח אליהו בן יוסףא 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • א איש גמזו

                    @חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:

                    בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח

                    לכאורה אתה מדבר על האיוניק 6 ולא על 5

                    @אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:

                    טסלה או יוניק 5 מה עדיף. נוחות. תחזוקה. בטריה .מרחק?

                    לאיוניק 5 יש משהו במרווח פנים שלא מעלמא הדין, אני תמיד חומד את הרכב הזה.
                    אם אני זוכר נכון בטסלה לא צריך בדיוק טיפולים תקופתיים, משא״כ ביונדאי
                    הטווח בטסלה לכאורה גם קצת יותר גדול,
                    וגם עוצמת המנוע

                    מה קרה? נמאס לך מהאאוטלנדר?

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חיים Y0737
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @איש-גמזו כתב בטסלה או יוניק 5:

                    האיוניק 6 ולא על 5

                    כן צודק.
                    מה שנקרא הקידמה הולכת אחורה…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א איש גמזו

                      @חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:

                      בנוסף העיצוב חללית גורם לתא מטען קטן ולא נוח

                      לכאורה אתה מדבר על האיוניק 6 ולא על 5

                      @אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:

                      טסלה או יוניק 5 מה עדיף. נוחות. תחזוקה. בטריה .מרחק?

                      לאיוניק 5 יש משהו במרווח פנים שלא מעלמא הדין, אני תמיד חומד את הרכב הזה.
                      אם אני זוכר נכון בטסלה לא צריך בדיוק טיפולים תקופתיים, משא״כ ביונדאי
                      הטווח בטסלה לכאורה גם קצת יותר גדול,
                      וגם עוצמת המנוע

                      מה קרה? נמאס לך מהאאוטלנדר?

                      אליהו בן יוסףא מנותק
                      אליהו בן יוסףא מנותק
                      אליהו בן יוסף
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @איש-גמזו תכלס נכון
                      אממ כן בודק משהו חדשני

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • סוסיתא קדישתאס סוסיתא קדישתא

                        @אליהו-בן-יוסף כתב בטסלה או יוניק 5:

                        @אריאל-קמחי מה הכוונה כשרות ?

                        קשה/בלתי אפשרי לחסום את מערכת המולטימדיה בטסלה.

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חיים Y0737
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @סוסיתא-קדישתא כתב בטסלה או יוניק 5:

                        קשה/בלתי אפשרי לחסום את מערכת המולטימדיה בטסלה

                        חבר שלי אברך יר’‘ש ביקש מהחברה לנתק את כלל האפליקציות
                        השאירו לו רק ניווט בלי גוגל ויוטיוב רח’'ל

                        סוסיתא קדישתאס תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ח חיים Y0737

                          @סוסיתא-קדישתא כתב בטסלה או יוניק 5:

                          קשה/בלתי אפשרי לחסום את מערכת המולטימדיה בטסלה

                          חבר שלי אברך יר’‘ש ביקש מהחברה לנתק את כלל האפליקציות
                          השאירו לו רק ניווט בלי גוגל ויוטיוב רח’'ל

                          סוסיתא קדישתאס מנותק
                          סוסיתא קדישתאס מנותק
                          סוסיתא קדישתא
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:

                          @סוסיתא-קדישתא כתב בטסלה או יוניק 5:

                          קשה/בלתי אפשרי לחסום את מערכת המולטימדיה בטסלה

                          חבר שלי אברך יר’‘ש ביקש מהחברה לנתק את כלל האפליקציות
                          השאירו לו רק ניווט בלי גוגל ויוטיוב רח’'ל

                          תשלח לעלון “הפיתרון” וחבר מרעיהם,
                          שיסירו את טסלה מרשימת המפגעים הרוחניים.

                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • סוסיתא קדישתאס סוסיתא קדישתא

                            @חיים-Y0737 כתב בטסלה או יוניק 5:

                            @סוסיתא-קדישתא כתב בטסלה או יוניק 5:

                            קשה/בלתי אפשרי לחסום את מערכת המולטימדיה בטסלה

                            חבר שלי אברך יר’‘ש ביקש מהחברה לנתק את כלל האפליקציות
                            השאירו לו רק ניווט בלי גוגל ויוטיוב רח’'ל

                            תשלח לעלון “הפיתרון” וחבר מרעיהם,
                            שיסירו את טסלה מרשימת המפגעים הרוחניים.

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @סוסיתא-קדישתא מבחינתם גם וויז ואינטרנט נטפרי זה מפגע

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)

                            נחייה ולא…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1

                            43

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.8k

                            נושאים

                            131.7k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום