בשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח
-
מה אומרים זו באמת בשורה? או עוד ספין מבית רמי לוי?
רמי לוי נכנס גם לתחום הרכב, רכב חשמלי עם טווח של 400 קילומטר רק 99 א’ ש"ח!!
מה אומרים על החברה הסינית (לא מוכרת בישראל לי לפחות) האם יש דרך לברר אמינות?
יש עוד הרבה דגמים ראו בקישור
ואיך שכחתי כל קונה מקבל 5000 ש"ח תווי קנייה
-
מה אומרים זו באמת בשורה? או עוד ספין מבית רמי לוי?
רמי לוי נכנס גם לתחום הרכב, רכב חשמלי עם טווח של 400 קילומטר רק 99 א’ ש"ח!!
מה אומרים על החברה הסינית (לא מוכרת בישראל לי לפחות) האם יש דרך לברר אמינות?
יש עוד הרבה דגמים ראו בקישור
ואיך שכחתי כל קונה מקבל 5000 ש"ח תווי קנייה
@תגיענו-לשלום יש על זה כבר שרשור בירבורים רשמי, שעבר מאושר עד לרמי לוי.
https://rechavimzelaze.ovh/topic/9528/חשבתם-שבאושר-עד-כבר-מכרו-הכל/143?page=5 -
-
מה אומרים זו באמת בשורה? או עוד ספין מבית רמי לוי?
רמי לוי נכנס גם לתחום הרכב, רכב חשמלי עם טווח של 400 קילומטר רק 99 א’ ש"ח!!
מה אומרים על החברה הסינית (לא מוכרת בישראל לי לפחות) האם יש דרך לברר אמינות?
יש עוד הרבה דגמים ראו בקישור
ואיך שכחתי כל קונה מקבל 5000 ש"ח תווי קנייה
@תגיענו-לשלום כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:
האם יש דרך לברר אמינות
יש אחריות ל 5 שנים ללא הגבלת קילומטרים.
(לא יודע מה כלול באחריות…) -
-
מה אומרים זו באמת בשורה? או עוד ספין מבית רמי לוי?
רמי לוי נכנס גם לתחום הרכב, רכב חשמלי עם טווח של 400 קילומטר רק 99 א’ ש"ח!!
מה אומרים על החברה הסינית (לא מוכרת בישראל לי לפחות) האם יש דרך לברר אמינות?
יש עוד הרבה דגמים ראו בקישור
ואיך שכחתי כל קונה מקבל 5000 ש"ח תווי קנייה
@תגיענו-לשלום לרכב יש ציון בטיחות 0, כן 0, זה הציון. ואם יש לך ילדים אין להם הגנה כלל.
והבנתי שגם המערכות שלו מאוד ישנות. אם ישנם בכלל.
ולפי מספר כתבות שפורסמו המכונית הזו גם לא נמכרת בסין, אלא רק לנהגי מוניות, והסיבה שהמדינה שם מחייבת אותם לרכוש את הרכב הזה בדווקא, אבל שום לקוח פרטי לא קונה אותו לעצמו.
כך שזה לא נראה שווה במיוחד בלשון המעטה. -
@תגיענו-לשלום לרכב יש ציון בטיחות 0, כן 0, זה הציון. ואם יש לך ילדים אין להם הגנה כלל.
והבנתי שגם המערכות שלו מאוד ישנות. אם ישנם בכלל.
ולפי מספר כתבות שפורסמו המכונית הזו גם לא נמכרת בסין, אלא רק לנהגי מוניות, והסיבה שהמדינה שם מחייבת אותם לרכוש את הרכב הזה בדווקא, אבל שום לקוח פרטי לא קונה אותו לעצמו.
כך שזה לא נראה שווה במיוחד בלשון המעטה. -
-
הבנתי שהם שמו מערכות בהתקנה מקומית (כנראה מובילאי)
השאלה אם הרכב עצמו טוב, כי זה נשמע מחיר מפתה -
@יהודה כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:
השאלה אם הרכב עצמו טוב
אני חושב שהתשובה אמורה להיות ברורה, לאור הציון שלו ולאור מה שפורסם שגם בסין בקושי קונים אותו.
@BENY-0 כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:
גם בסין בקושי קונים אותו
זה לא ראיה בכלל כי בסינים הם אלו שדורשים את אוטוסרדת החידושים והפיצ’רים וזה דאצ’יה סינית
ואם דאצ’יה יכולה לעבוד ברומניה בסין אין לה מקום אז מה תאמר שאפי’ סינים לא קונים דאצ’יה?
הייתי קורא לזה האטראז’ של החשמליות
(סליחה גברת אטראז’ אם נעלבת
)



