בשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח
-
הבנתי שהם שמו מערכות בהתקנה מקומית (כנראה מובילאי)
השאלה אם הרכב עצמו טוב, כי זה נשמע מחיר מפתה -
@יהודה כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:
השאלה אם הרכב עצמו טוב
אני חושב שהתשובה אמורה להיות ברורה, לאור הציון שלו ולאור מה שפורסם שגם בסין בקושי קונים אותו.
@BENY-0 כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:
גם בסין בקושי קונים אותו
זה לא ראיה בכלל כי בסינים הם אלו שדורשים את אוטוסרדת החידושים והפיצ’רים וזה דאצ’יה סינית
ואם דאצ’יה יכולה לעבוד ברומניה בסין אין לה מקום אז מה תאמר שאפי’ סינים לא קונים דאצ’יה?
הייתי קורא לזה האטראז’ של החשמליות
(סליחה גברת אטראז’ אם פגעתי בך
) -
@BENY-0 כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:
גם בסין בקושי קונים אותו
זה לא ראיה בכלל כי בסינים הם אלו שדורשים את אוטוסרדת החידושים והפיצ’רים וזה דאצ’יה סינית
ואם דאצ’יה יכולה לעבוד ברומניה בסין אין לה מקום אז מה תאמר שאפי’ סינים לא קונים דאצ’יה?
הייתי קורא לזה האטראז’ של החשמליות
(סליחה גברת אטראז’ אם פגעתי בך
)@מאיר-ג כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח:
האטראז’ של החשמליות
חזק!
השאלה אם יהיה לזה שוק בכלל… לך תדע
האטראז עם שוק מטורף לעומתו -
@מאיר-ג כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח:
האטראז’ של החשמליות
חזק!
השאלה אם יהיה לזה שוק בכלל… לך תדע
האטראז עם שוק מטורף לעומתו@חיים-Y0737 חכה עוד שלש שנים בשוק היד 2 במחיר של פחות מארבעים אלף
-
@חיים-Y0737 חכה עוד שלש שנים בשוק היד 2 במחיר של פחות מארבעים אלף
-
@מאיר-ג כבר היום אתה יכול לקנות ליפמוטור בן 3, מהדגם בלי התקינה האירופאית ב50,000 ש"ח
מה טווח הנסיעה של הפנדה-אטראז’-107 החשמלית הזו? -
@טוסון כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח:
מה טווח הנסיעה
400 לפי החברה
340 לפי WLTP -
@מאיר-ג כבר היום אתה יכול לקנות ליפמוטור בן 3, מהדגם בלי התקינה האירופאית ב50,000 ש"ח
מה טווח הנסיעה של הפנדה-אטראז’-107 החשמלית הזו?@טוסון כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח:
ב50,000 ש"ח
הוא קטן, אם כבר יונדאי קונה חשמלית [עדיפה לענ’'ד מ ה MG ZS]
