פנצ'ר - לתקן או להחליף
-
בס"ד יש לי מיני פנצ’ר בצד של הגלגל האחורי
מדובר על מיני ממש - לוקח כמה ימים ללחץ לרדת
במשך יום יורד לי בערך 6PSI מ36 ל30
כרגע לפני כל נסיעה אני מנפח כדי שלא להיות על הגלגל עצמו…כעיקרון אני יודע שלא מתקנים בצד אבל חבר (שביקשתי ממנו לסדר לי עם בורג כי איני יודע כלל איך לאתר את מקור הדליפה…) אמר לי שבכה"ג אין סיבה לא לתקן ושלח אותי לפנצ’ריה מסויימת שמוכנה לעשות גם תיקוני צד.
תכל’ס מה עדיף לתקן או להחליף
אם אני אחליף זה כנראה יהיה לגלגל יד 2 …
כיום יש לי צמיגים של דונלופ וב"ה אני מרוצה מאוד אין לי מושג איזה סחורה יש לו ביד2ואשמח באמת למידע מה אני צריך לבקש/לבדוק לעמוד ע"כ שיהיה בגלגל
והאם אכן חשוב להחליף סרן שלם (דו"צ אחורי) או שאין עניין וסגי בהחלפת הגלגל הפגום.ייש"כ לכל העונים.
נ.ב. נא לענות מידיעה בלבד AI אני גם יודע לשאול
-
בס"ד יש לי מיני פנצ’ר בצד של הגלגל האחורי
מדובר על מיני ממש - לוקח כמה ימים ללחץ לרדת
במשך יום יורד לי בערך 6PSI מ36 ל30
כרגע לפני כל נסיעה אני מנפח כדי שלא להיות על הגלגל עצמו…כעיקרון אני יודע שלא מתקנים בצד אבל חבר (שביקשתי ממנו לסדר לי עם בורג כי איני יודע כלל איך לאתר את מקור הדליפה…) אמר לי שבכה"ג אין סיבה לא לתקן ושלח אותי לפנצ’ריה מסויימת שמוכנה לעשות גם תיקוני צד.
תכל’ס מה עדיף לתקן או להחליף
אם אני אחליף זה כנראה יהיה לגלגל יד 2 …
כיום יש לי צמיגים של דונלופ וב"ה אני מרוצה מאוד אין לי מושג איזה סחורה יש לו ביד2ואשמח באמת למידע מה אני צריך לבקש/לבדוק לעמוד ע"כ שיהיה בגלגל
והאם אכן חשוב להחליף סרן שלם (דו"צ אחורי) או שאין עניין וסגי בהחלפת הגלגל הפגום.ייש"כ לכל העונים.
נ.ב. נא לענות מידיעה בלבד AI אני גם יודע לשאול
-
@MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.
@חובק-עולם כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:
@MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.
מה אני צריך לבקש/לשאול/לבדוק בעניין?
והאם באמת שווה ללכת על יד 2?
אין לי מושג כמה שנים תוקף גלגל
איך אני בודק שתקין
ואילו חברות מומלצות
מדובר על מזדה 3 (2010)תודה רבה!
-
@חובק-עולם כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:
@MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.
מה אני צריך לבקש/לשאול/לבדוק בעניין?
והאם באמת שווה ללכת על יד 2?
אין לי מושג כמה שנים תוקף גלגל
איך אני בודק שתקין
ואילו חברות מומלצות
מדובר על מזדה 3 (2010)תודה רבה!
@MEM כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:
כמה שנים תוקף גלגל
6
@MEM כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:
איך אני בודק שתקין
נראות טובה
לא שחוק בצד אחד יותר מהשני
אין סדקים בתעלות
יש מספיק גובה ובשר (יש כמין גשר בין התעלות תבדוק שיש פער מכובד וכשאתה מעביר את האצבע שלך עליה היא ממש נתקעת -
@חובק-עולם כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:
@MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.
מה אני צריך לבקש/לשאול/לבדוק בעניין?
והאם באמת שווה ללכת על יד 2?
אין לי מושג כמה שנים תוקף גלגל
איך אני בודק שתקין
ואילו חברות מומלצות
מדובר על מזדה 3 (2010)תודה רבה!
-
@MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.
@חובק-עולם כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:
@MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.
בטוח שגם בנידו"ד שזה דעיר ממש ולוקח כמה ימים לאויר לצאת?
-
@חובק-עולם כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:
@MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.
בטוח שגם בנידו"ד שזה דעיר ממש ולוקח כמה ימים לאויר לצאת?
-
פנצר מאכר יכול לעיתים לאתר חור ע’'י בדיקה בבועות סבון
-
פנצר מאכר יכול לעיתים לאתר חור ע’'י בדיקה בבועות סבון
@חיים-Y0737 כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:
פנצר מאכר יכול לעיתים לאתר חור ע’'י בדיקה בבועות סבון
לא הבנתי?
אני יודע איפה החור…
אני אישית לא יודע לאתר חורים אבל חבר איתר לי אותו ב3 דקות -
@חיים-Y0737 כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:
פנצר מאכר יכול לעיתים לאתר חור ע’'י בדיקה בבועות סבון
לא הבנתי?
אני יודע איפה החור…
אני אישית לא יודע לאתר חורים אבל חבר איתר לי אותו ב3 דקות
