דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. פנצ'ר - לתקן או להחליף

      פנצ'ר - לתקן או להחליף

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      8 פוסטים 4 כותבים 89 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • M מנותק
        M מנותק
        MEM
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #1

        בס"ד יש לי מיני פנצ’ר בצד של הגלגל האחורי
        מדובר על מיני ממש - לוקח כמה ימים ללחץ לרדת
        במשך יום יורד לי בערך 6PSI מ36 ל30
        כרגע לפני כל נסיעה אני מנפח כדי שלא להיות על הגלגל עצמו…

        כעיקרון אני יודע שלא מתקנים בצד אבל חבר (שביקשתי ממנו לסדר לי עם בורג כי איני יודע כלל איך לאתר את מקור הדליפה…) אמר לי שבכה"ג אין סיבה לא לתקן ושלח אותי לפנצ’ריה מסויימת שמוכנה לעשות גם תיקוני צד.

        תכל’ס מה עדיף לתקן או להחליף
        אם אני אחליף זה כנראה יהיה לגלגל יד 2 …
        כיום יש לי צמיגים של דונלופ וב"ה אני מרוצה מאוד אין לי מושג איזה סחורה יש לו ביד2

        ואשמח באמת למידע מה אני צריך לבקש/לבדוק לעמוד ע"כ שיהיה בגלגל
        והאם אכן חשוב להחליף סרן שלם (דו"צ אחורי) או שאין עניין וסגי בהחלפת הגלגל הפגום.

        ייש"כ לכל העונים.

        נ.ב. נא לענות מידיעה בלבד AI אני גם יודע לשאול

        חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M MEM

          בס"ד יש לי מיני פנצ’ר בצד של הגלגל האחורי
          מדובר על מיני ממש - לוקח כמה ימים ללחץ לרדת
          במשך יום יורד לי בערך 6PSI מ36 ל30
          כרגע לפני כל נסיעה אני מנפח כדי שלא להיות על הגלגל עצמו…

          כעיקרון אני יודע שלא מתקנים בצד אבל חבר (שביקשתי ממנו לסדר לי עם בורג כי איני יודע כלל איך לאתר את מקור הדליפה…) אמר לי שבכה"ג אין סיבה לא לתקן ושלח אותי לפנצ’ריה מסויימת שמוכנה לעשות גם תיקוני צד.

          תכל’ס מה עדיף לתקן או להחליף
          אם אני אחליף זה כנראה יהיה לגלגל יד 2 …
          כיום יש לי צמיגים של דונלופ וב"ה אני מרוצה מאוד אין לי מושג איזה סחורה יש לו ביד2

          ואשמח באמת למידע מה אני צריך לבקש/לבדוק לעמוד ע"כ שיהיה בגלגל
          והאם אכן חשוב להחליף סרן שלם (דו"צ אחורי) או שאין עניין וסגי בהחלפת הגלגל הפגום.

          ייש"כ לכל העונים.

          נ.ב. נא לענות מידיעה בלבד AI אני גם יודע לשאול

          חובק עולםח מנותק
          חובק עולםח מנותק
          חובק עולם
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.

          M 2 תגובות תגובה אחרונה
          3
          • חובק עולםח חובק עולם

            @MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.

            M מנותק
            M מנותק
            MEM
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @חובק-עולם כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

            @MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.

            מה אני צריך לבקש/לשאול/לבדוק בעניין?

            והאם באמת שווה ללכת על יד 2?

            אין לי מושג כמה שנים תוקף גלגל
            איך אני בודק שתקין
            ואילו חברות מומלצות
            מדובר על מזדה 3 (2010)

            תודה רבה!

            מ חובק עולםח 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • M MEM

              @חובק-עולם כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

              @MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.

              מה אני צריך לבקש/לשאול/לבדוק בעניין?

              והאם באמת שווה ללכת על יד 2?

              אין לי מושג כמה שנים תוקף גלגל
              איך אני בודק שתקין
              ואילו חברות מומלצות
              מדובר על מזדה 3 (2010)

              תודה רבה!

              מ מנותק
              מ מנותק
              מאיר ג
              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
              #4

              @MEM כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

              כמה שנים תוקף גלגל

              6

              @MEM כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

              איך אני בודק שתקין

              נראות טובה
              לא שחוק בצד אחד יותר מהשני
              אין סדקים בתעלות
              יש מספיק גובה ובשר (יש כמין גשר בין התעלות תבדוק שיש פער מכובד וכשאתה מעביר את האצבע שלך עליה היא ממש נתקעת

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • M MEM

                @חובק-עולם כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

                @MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.

                מה אני צריך לבקש/לשאול/לבדוק בעניין?

                והאם באמת שווה ללכת על יד 2?

                אין לי מושג כמה שנים תוקף גלגל
                איך אני בודק שתקין
                ואילו חברות מומלצות
                מדובר על מזדה 3 (2010)

                תודה רבה!

                חובק עולםח מנותק
                חובק עולםח מנותק
                חובק עולם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @MEM עיין כאן

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • חובק עולםח חובק עולם

                  @MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.

                  M מנותק
                  M מנותק
                  MEM
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @חובק-עולם כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

                  @MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.

                  בטוח שגם בנידו"ד שזה דעיר ממש ולוקח כמה ימים לאויר לצאת?

                  חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M MEM

                    @חובק-עולם כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

                    @MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.

                    בטוח שגם בנידו"ד שזה דעיר ממש ולוקח כמה ימים לאויר לצאת?

                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולם
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @MEM כן. הדופן אינה מחזקת עם רשת מתכת והחור יתרחב מחמת לחץ האויר בתוך הצמיג. אני ממש לא רוצה לחשוב מה יקרה אם זה יקרה בכביש מהיר.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ח מחובר
                      ח מחובר
                      חיים Y0737
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      פנצר מאכר יכול לעיתים לאתר חור ע’'י בדיקה בבועות סבון

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      82

                      מחובר

                      3.0k

                      משתמשים

                      9.7k

                      נושאים

                      131.5k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • פנייה למנהל הפורום