דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. לוח יד-2 גמ"חים ומסירה
      3. לוח יד2
      4. רכישת רכב מכונס נכסים

      רכישת רכב מכונס נכסים

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר לוח יד2
      11 פוסטים 5 כותבים 88 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • Y מנותק
        Y מנותק
        yso
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        מי שלא מבין שלא ייגע!!
        ומי שכן מייבין גם יסביר לך למה…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • א מנותק
          א מנותק
          ארי 5
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          יש מצב קצת יותר הסבר
          יש שם דברים שנראים ממש פצצה הרבה מתחת המחירון
          ראיתי בפרוג כן כאלו שכתבו שקנו וממש נהנו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y מנותק
            Y מנותק
            yso
            כתב נערך לאחרונה על ידי yso
            #4

            אתה לא יכול לדעת לבד אם האוטו בכלל תקין או שאין לו מנוע…
            הרבה מאלו שקונים הרבה משחדים (לא אני אמרתי…) את העובדים שם שיגידו להם מה שווה ומה אסור לגעת.
            דוגמה: הרבה רכבים שם הם של ערבים שעיקלו להם אותו עקב אי תשלום ויש להם מפתח נוסף ואיתורן והם יבואו לאסוף את הרכב חזרה, ולהחליף מפתחות זה סיפור יקר, וזה רק דוגמה

            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • Y yso

              אתה לא יכול לדעת לבד אם האוטו בכלל תקין או שאין לו מנוע…
              הרבה מאלו שקונים הרבה משחדים (לא אני אמרתי…) את העובדים שם שיגידו להם מה שווה ומה אסור לגעת.
              דוגמה: הרבה רכבים שם הם של ערבים שעיקלו להם אותו עקב אי תשלום ויש להם מפתח נוסף ואיתורן והם יבואו לאסוף את הרכב חזרה, ולהחליף מפתחות זה סיפור יקר, וזה רק דוגמה

              נ מנותק
              נ מנותק
              נהג אלוף
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @yso
              מסכים.
              ממש חתול בשק!
              גם אם כתוב הרכב במצב שהוא מניע,
              אתה לא יודע עליו כלום חוץ מזה…
              אל תתקרב.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א מנותק
                א מנותק
                ארי 5
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                אני עוקב אחרי מכרזים וזה נראה שאנשים די חוטפים דברים
                יש שם רכבים שנמכרו הרבה הרבה מתחת המחירון

                נ יוניי 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • א ארי 5

                  אני עוקב אחרי מכרזים וזה נראה שאנשים די חוטפים דברים
                  יש שם רכבים שנמכרו הרבה הרבה מתחת המחירון

                  נ מנותק
                  נ מנותק
                  נהג אלוף
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @ארי-5
                  אתה לא יכול לדעת מי באמת קונה.
                  אולי זה חברה שמשלמים למישהו בפנים שנותן להם מידע.
                  מה שבטוח אתה לבד לא יכול לדעת אא"כ אתה מייבייין גדול ויודע לזהות בעיות רק מלהסתכל…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • א ארי 5

                    אני עוקב אחרי מכרזים וזה נראה שאנשים די חוטפים דברים
                    יש שם רכבים שנמכרו הרבה הרבה מתחת המחירון

                    יוניי מנותק
                    יוניי מנותק
                    יוני
                    מגיה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @ארי-5 כתב ברכישת רכב מכונס נכסים:

                    אני עוקב אחרי מכרזים וזה נראה שאנשים די חוטפים דברים
                    יש שם רכבים שנמכרו הרבה הרבה מתחת המחירון

                    אתה יודע כמה עלה להם לסדר אח"כ את האוטו?
                    איזה רכבים אתה מחפש שם?
                    הרכבים היקרים אני לא ממליץ א’ כי לך תדע למי לקחו את זה ומה הוא יעשה בשביל שתחזיר לו את זה, ב’ אתה לא יודע איזה עבר יש לאוטו ויכול להיות שכל הכסף לפח
                    משא"כ ברכבים ישנים שכמעט לא מסתבר שמי שלקחו לו חושב לחפש את האוטו ושם המחיר שהאוטו נמכר הוא חצי מחיר ופחות מכך ששם אם אתה לוקח רכב יפני שהסתדר לחיות עם הזנחה יש סיכוי שאתה מרוויח טוב
                    בכל מקרה אל תשים כסף בלי להתייעץ עם חברי הפורום או עם מייבינים אחרים על רכב ספציפית

                    רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                    גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • Y מנותק
                      Y מנותק
                      yso
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      היה לי אחד שקנה אוריס ובבית גילה שהיא בלי סוללה ובלי אפשרות להתקין סוללה חדשה (החוטים היו גזורים עם קאטר) וזה מהמקרים הקלים
                      וכן חלק מהרכבים החייב בעצמו קונה אותו בחזרה וזה יותר משתלם לו מלשלם את החוב שלו

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Y yso

                        היה לי אחד שקנה אוריס ובבית גילה שהיא בלי סוללה ובלי אפשרות להתקין סוללה חדשה (החוטים היו גזורים עם קאטר) וזה מהמקרים הקלים
                        וכן חלק מהרכבים החייב בעצמו קונה אותו בחזרה וזה יותר משתלם לו מלשלם את החוב שלו

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מתלמד 0
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @yso כתב ברכישת רכב מכונס נכסים:

                        וכן חלק מהרכבים החייב בעצמו קונה אותו בחזרה וזה יותר משתלם לו מלשלם את החוב שלו

                        מה זאת אומרת? אם הוא קונה בחזרה הוא בעצם משלם את החוב שלו.

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מתלמד 0

                          @yso כתב ברכישת רכב מכונס נכסים:

                          וכן חלק מהרכבים החייב בעצמו קונה אותו בחזרה וזה יותר משתלם לו מלשלם את החוב שלו

                          מה זאת אומרת? אם הוא קונה בחזרה הוא בעצם משלם את החוב שלו.

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          yso
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @מתלמד-0 כתב ברכישת רכב מכונס נכסים:

                          מה זאת אומרת? אם הוא קונה בחזרה הוא בעצם משלם את החוב שלו.

                          אם הוא היה חייב סכום גבוה ולכן עיקלו לו את האוטו, כדי לקבל אותו בחזרה הוא צריך לשלם את כל החוב כולל ריבית הצמדה ודמי טיפול וכו’
                          וכשהוא קונה את האוטו הוא משלם רק כמה שהאוטו עלה במכרז שזה הרבה פעמים הרבה פחות מהמחירון, והחוב שלו נמחק (לא יודע אם לגמרי או לפי מחירון)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          127

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.4k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום