רכישת רכב מכונס נכסים
-
אתה לא יכול לדעת לבד אם האוטו בכלל תקין או שאין לו מנוע…
הרבה מאלו שקונים הרבה משחדים (לא אני אמרתי…) את העובדים שם שיגידו להם מה שווה ומה אסור לגעת.
דוגמה: הרבה רכבים שם הם של ערבים שעיקלו להם אותו עקב אי תשלום ויש להם מפתח נוסף ואיתורן והם יבואו לאסוף את הרכב חזרה, ולהחליף מפתחות זה סיפור יקר, וזה רק דוגמה -
אתה לא יכול לדעת לבד אם האוטו בכלל תקין או שאין לו מנוע…
הרבה מאלו שקונים הרבה משחדים (לא אני אמרתי…) את העובדים שם שיגידו להם מה שווה ומה אסור לגעת.
דוגמה: הרבה רכבים שם הם של ערבים שעיקלו להם אותו עקב אי תשלום ויש להם מפתח נוסף ואיתורן והם יבואו לאסוף את הרכב חזרה, ולהחליף מפתחות זה סיפור יקר, וזה רק דוגמה -
אני עוקב אחרי מכרזים וזה נראה שאנשים די חוטפים דברים
יש שם רכבים שנמכרו הרבה הרבה מתחת המחירון -
אני עוקב אחרי מכרזים וזה נראה שאנשים די חוטפים דברים
יש שם רכבים שנמכרו הרבה הרבה מתחת המחירון@ארי-5 כתב ברכישת רכב מכונס נכסים:
אני עוקב אחרי מכרזים וזה נראה שאנשים די חוטפים דברים
יש שם רכבים שנמכרו הרבה הרבה מתחת המחירוןאתה יודע כמה עלה להם לסדר אח"כ את האוטו?
איזה רכבים אתה מחפש שם?
הרכבים היקרים אני לא ממליץ א’ כי לך תדע למי לקחו את זה ומה הוא יעשה בשביל שתחזיר לו את זה, ב’ אתה לא יודע איזה עבר יש לאוטו ויכול להיות שכל הכסף לפח
משא"כ ברכבים ישנים שכמעט לא מסתבר שמי שלקחו לו חושב לחפש את האוטו ושם המחיר שהאוטו נמכר הוא חצי מחיר ופחות מכך ששם אם אתה לוקח רכב יפני שהסתדר לחיות עם הזנחה יש סיכוי שאתה מרוויח טוב
בכל מקרה אל תשים כסף בלי להתייעץ עם חברי הפורום או עם מייבינים אחרים על רכב ספציפית -
היה לי אחד שקנה אוריס ובבית גילה שהיא בלי סוללה ובלי אפשרות להתקין סוללה חדשה (החוטים היו גזורים עם קאטר) וזה מהמקרים הקלים
וכן חלק מהרכבים החייב בעצמו קונה אותו בחזרה וזה יותר משתלם לו מלשלם את החוב שלו
