החלפת סליל הגה
-
החלפתי סליל הגה לבד
יש לי ניסאן קשקאי +2
לפני שהחלפתי ניתקתי את המצבר עפ"י ההדרכה שקיבלתי
ואכן נכבו שני הנורות גם כרית אויר וגם תקלה במנוע
דא עקא שנדלקו שני נורות החלקה ON ו - OFF
האם זה קשור לניתוק המצבר
ואיך אפשר לכבות את זה
ובאמת יש חוט אחד שיוצא מלב ההגה שלא היה לו חיבור קונקטור לסליל החדש האם זה הסיבה?
מי שיודע ומבין בזה אשמח לעזרה -
החלפתי סליל הגה לבד
יש לי ניסאן קשקאי +2
לפני שהחלפתי ניתקתי את המצבר עפ"י ההדרכה שקיבלתי
ואכן נכבו שני הנורות גם כרית אויר וגם תקלה במנוע
דא עקא שנדלקו שני נורות החלקה ON ו - OFF
האם זה קשור לניתוק המצבר
ואיך אפשר לכבות את זה
ובאמת יש חוט אחד שיוצא מלב ההגה שלא היה לו חיבור קונקטור לסליל החדש האם זה הסיבה?
מי שיודע ומבין בזה אשמח לעזרה -
@karavi כנראה חיישן מיקום הגה, הוא מרכב לפעמים על הסליל ונראה כמו חתיכה אחת אבל צריך לפרק אותו (קליפסים) ולהעביר לחדש, מקווה שלא זרקת עדיין את הסליל הישן.
@נייטרון-חפשי תודה
באמת היה עוד חלק סוג של צלחת מתחת הסליל שמחובר בשלש ברגים לסליל
ודוקא כן העברתי לחדש
איך אמור להיראות החיישן הזה? -
@נייטרון-חפשי תודה
באמת היה עוד חלק סוג של צלחת מתחת הסליל שמחובר בשלש ברגים לסליל
ודוקא כן העברתי לחדש
איך אמור להיראות החיישן הזה? -
@karavi הוא יושב על הסליל ומסתובב יחד איתו (לא מכיר ספציפית בניסאן אלא ממה שראיתי ברכבים אחרים), תעמיד אחד מול אחד ותראה מה שונה.
@נייטרון-חפשי כן זה מה שהיה
אז שמתי את זה בחדש
מה יכול עוד להיות ההסבר לנורות האלו? -
@נייטרון-חפשי כן זה מה שהיה
אז שמתי את זה בחדש
מה יכול עוד להיות ההסבר לנורות האלו? -
@karavi יכול להיות שצריך איפוס/כיול של החיישן לאחר החלפה.
אגב, הצופר עובד?@נייטרון-חפשי כן הכל עובד
חוץ מהנורות האלו שנדלקו
איך עושים איפוס לזה?
