דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. החלפת סליל הגה

      החלפת סליל הגה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      7 פוסטים 2 כותבים 23 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • K מנותק
        K מנותק
        karavi
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        החלפתי סליל הגה לבד
        יש לי ניסאן קשקאי +2
        לפני שהחלפתי ניתקתי את המצבר עפ"י ההדרכה שקיבלתי
        ואכן נכבו שני הנורות גם כרית אויר וגם תקלה במנוע
        דא עקא שנדלקו שני נורות החלקה ON ו - OFF
        האם זה קשור לניתוק המצבר
        ואיך אפשר לכבות את זה
        ובאמת יש חוט אחד שיוצא מלב ההגה שלא היה לו חיבור קונקטור לסליל החדש האם זה הסיבה?
        מי שיודע ומבין בזה אשמח לעזרה

        נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • K karavi

          החלפתי סליל הגה לבד
          יש לי ניסאן קשקאי +2
          לפני שהחלפתי ניתקתי את המצבר עפ"י ההדרכה שקיבלתי
          ואכן נכבו שני הנורות גם כרית אויר וגם תקלה במנוע
          דא עקא שנדלקו שני נורות החלקה ON ו - OFF
          האם זה קשור לניתוק המצבר
          ואיך אפשר לכבות את זה
          ובאמת יש חוט אחד שיוצא מלב ההגה שלא היה לו חיבור קונקטור לסליל החדש האם זה הסיבה?
          מי שיודע ומבין בזה אשמח לעזרה

          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשי
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @karavi כנראה חיישן מיקום הגה, הוא מרכב לפעמים על הסליל ונראה כמו חתיכה אחת אבל צריך לפרק אותו (קליפסים) ולהעביר לחדש, מקווה שלא זרקת עדיין את הסליל הישן.

          pikolinou@gmail.com

          K תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

            @karavi כנראה חיישן מיקום הגה, הוא מרכב לפעמים על הסליל ונראה כמו חתיכה אחת אבל צריך לפרק אותו (קליפסים) ולהעביר לחדש, מקווה שלא זרקת עדיין את הסליל הישן.

            K מנותק
            K מנותק
            karavi
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @נייטרון-חפשי תודה
            באמת היה עוד חלק סוג של צלחת מתחת הסליל שמחובר בשלש ברגים לסליל
            ודוקא כן העברתי לחדש
            איך אמור להיראות החיישן הזה?

            נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • K karavi

              @נייטרון-חפשי תודה
              באמת היה עוד חלק סוג של צלחת מתחת הסליל שמחובר בשלש ברגים לסליל
              ודוקא כן העברתי לחדש
              איך אמור להיראות החיישן הזה?

              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשי
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
              #4

              @karavi הוא יושב על הסליל ומסתובב יחד איתו (לא מכיר ספציפית בניסאן אלא ממה שראיתי ברכבים אחרים), תעמיד אחד מול אחד ותראה מה שונה.

              pikolinou@gmail.com

              K תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                @karavi הוא יושב על הסליל ומסתובב יחד איתו (לא מכיר ספציפית בניסאן אלא ממה שראיתי ברכבים אחרים), תעמיד אחד מול אחד ותראה מה שונה.

                K מנותק
                K מנותק
                karavi
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @נייטרון-חפשי כן זה מה שהיה
                אז שמתי את זה בחדש
                מה יכול עוד להיות ההסבר לנורות האלו?

                נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • K karavi

                  @נייטרון-חפשי כן זה מה שהיה
                  אז שמתי את זה בחדש
                  מה יכול עוד להיות ההסבר לנורות האלו?

                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשי
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @karavi יכול להיות שצריך איפוס/כיול של החיישן לאחר החלפה.
                  אגב, הצופר עובד?

                  pikolinou@gmail.com

                  K תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    @karavi יכול להיות שצריך איפוס/כיול של החיישן לאחר החלפה.
                    אגב, הצופר עובד?

                    K מנותק
                    K מנותק
                    karavi
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @נייטרון-חפשי כן הכל עובד
                    חוץ מהנורות האלו שנדלקו
                    איך עושים איפוס לזה?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0

                    105

                    מחובר

                    3.0k

                    משתמשים

                    9.7k

                    נושאים

                    131.3k

                    פוסטים
                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • תקנון הפורום
                    • מילון מושגים המלא
                    • המדריך המלא למשתמש
                    • פוסטים אחרונים
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • פנייה למנהל הפורום