עזרה: שימוש בשיקוף מסך
לא נפתר
פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
-
יש לי מולטימדיה פשוטה מאוד t100
כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/121439 צרפתי תמונות
וה gps לא עובד בכלל, [החלפתי אנטנה ועשיתי הכל],
אני לא רוצה להשקיע כסף בהחלפה.
יש לי טאבלט עם וויפרי, ואני שם בו את הוויז ועושה שיקוף מסך,
הבעיה שכל פעם שאני עובר לוויז זה מכבה את המוזיקה
ואני לא רוצה להפעיל את המוזיקה מהטאבלט כי אז השליטה במוזיקה פחות נוחה
יש אפשרות לפתור את זה?
תודה מראש. -
מ משה שמחה סימן נושא זה כשאלה
-
@משה-שמחה אתה מפעיל מוזיקה מהזיכרון הפנימי?
למה אתה לא משתמש עם אנדרואיד אוטו?
יש לי אפליקציה בשביל זה, אני ישתף לך אותה יותר מאוחר. (אצלי זה אנדרואיד 7 אז לא עובד לי אנדרואיד אוטו אבל יש איזה אפליקציה שכן מצליחה להפעיל אותו, ואז בתוספת של האפליקציה musicolet זה עובד מצויין יחד, יש לך גם את הוויז וגם את המוסיקה על המסך).
