דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. עזרה: שימוש בשיקוף מסך

      עזרה: שימוש בשיקוף מסך

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      4 פוסטים 2 כותבים 1.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • משה שמחהמ מנותק
        משה שמחהמ מנותק
        משה שמחה
        כתב נערך לאחרונה על ידי משה שמחה
        #1

        יש לי מולטימדיה פשוטה מאוד t100

        כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/121439 צרפתי תמונות

        וה gps לא עובד בכלל, [החלפתי אנטנה ועשיתי הכל],
        אני לא רוצה להשקיע כסף בהחלפה.
        יש לי טאבלט עם וויפרי, ואני שם בו את הוויז ועושה שיקוף מסך,
        הבעיה שכל פעם שאני עובר לוויז זה מכבה את המוזיקה
        ואני לא רוצה להפעיל את המוזיקה מהטאבלט כי אז השליטה במוזיקה פחות נוחה
        יש אפשרות לפתור את זה?
        תודה מראש.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • משה שמחהמ משה שמחה סימן נושא זה כשאלה
        • משה שמחהמ מנותק
          משה שמחהמ מנותק
          משה שמחה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          אם אף אחד לא הגיב זה אומר שאין פיתרון?

          Z תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • משה שמחהמ משה שמחה

            אם אף אחד לא הגיב זה אומר שאין פיתרון?

            Z מנותק
            Z מנותק
            zalmensmok
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @משה-שמחה אתה מפעיל מוזיקה מהזיכרון הפנימי?

            למה אתה לא משתמש עם אנדרואיד אוטו?

            יש לי אפליקציה בשביל זה, אני ישתף לך אותה יותר מאוחר. (אצלי זה אנדרואיד 7 אז לא עובד לי אנדרואיד אוטו אבל יש איזה אפליקציה שכן מצליחה להפעיל אותו, ואז בתוספת של האפליקציה musicolet זה עובד מצויין יחד, יש לך גם את הוויז וגם את המוסיקה על המסך).

            משה שמחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Z zalmensmok

              @משה-שמחה אתה מפעיל מוזיקה מהזיכרון הפנימי?

              למה אתה לא משתמש עם אנדרואיד אוטו?

              יש לי אפליקציה בשביל זה, אני ישתף לך אותה יותר מאוחר. (אצלי זה אנדרואיד 7 אז לא עובד לי אנדרואיד אוטו אבל יש איזה אפליקציה שכן מצליחה להפעיל אותו, ואז בתוספת של האפליקציה musicolet זה עובד מצויין יחד, יש לך גם את הוויז וגם את המוסיקה על המסך).

              משה שמחהמ מנותק
              משה שמחהמ מנותק
              משה שמחה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @zalmensmok כתב בעזרה: שימוש בשיקוף מסך:

              @משה-שמחה אתה מפעיל מוזיקה מהזיכרון הפנימי?

              למה אתה לא משתמש עם אנדרואיד אוטו?

              יש לי אפליקציה בשביל זה, אני ישתף לך אותה יותר מאוחר. (אצלי זה אנדרואיד 7 אז לא עובד לי אנדרואיד אוטו אבל יש איזה אפליקציה שכן מצליחה להפעיל אותו, ואז בתוספת של האפליקציה musicolet זה עובד מצויין יחד, יש לך גם את הוויז וגם את המוסיקה על המסך).

              לפי מה שידוע לי אין אנדרואיד אוטו במסכים האלה, אבל אם יש לך משהו שיאפשר אני הרבה יותר מישמח.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0

              116

              מחובר

              3.1k

              משתמשים

              9.8k

              נושאים

              132.4k

              פוסטים
              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • דף הבית
              • תקנון הפורום
              • מילון מושגים המלא
              • המדריך המלא למשתמש
              • פוסטים אחרונים
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • פנייה למנהל הפורום